M-am hotarat sa devin Eu!

Acesta ar trebui să fie motto-ul tuturor creativilor. Identitatea artistică, vizuală, credibilă vine din esența eului. În tot ceea ce facem, personalitatea trebuie clădită, încurajată și altoită cu idei spornice către zări semețe. Vocabularul e unul pentru toți și chiar dacă pare atât de limitat, mereu există resurse, există căi ne-explorate, din care putem forma și reforma opinii pertinente.

Cu cât spectrul în care lucrezi e mai limitat, cu atât e mai grea încercarea să creezi ceva al tău. Cunoaște-ți predecesorii și învață cât poți din greșelile altora, dar asimilează mai mult din experiențele personale. Pentru un minut gândește-te că timpul și banii nu există, că nu contează părerile altora și rămâi așa. Pune mâna pe creion și du-l acolo unde zările nu definesc cerul, unde vorbele capătă rost mlădios în urechi gentile.

Vei vedea că acest exercițiu este cel mai sănătos mediu de a crea. Oricât de îmbârligat e modul tău de a transmite ceva, fă-o cu încredere și discernământ. De asta avem nevoie în acest mileniu 3, în acest grăbit 2013: de creiere vioaie, de creativi fără prejudecăți. De asta are nevoie întreaga industrie a advertisingului. Spunea bine Bogdan Naumovici că experiența de viață cât mai acerbă te definește ca publicitar, ca jurnalist sau artist.

Cu cât absorbi informații din mai multe domenii, cu atât stimulezi mai ușor materia cenușie spre a crea. Chit că faci o reclamă la deodorant de closet sau o lucrare de diplomă. Impactul poate fi comparat pentru propriul amuzament. Școala are elemente ce trebuie puse în exercițiu, căci în teorie fiecare din noi e diferit, dar după ce privim în ansamblu găsim asemănări uimitoare.

Pentru a gândi afară din propria cutiuță trebuie să ne observăm mereu din exterior. Mereu am dorit să fiu o voce, nu un ecou, și mă încântă ideea că sunt mulți care gândesc ca mine. Oricât de anevoios este drumul către împlinire, nu uita că o opinie personală și un concept original vor face oricând diferența, atât în artă, cât și în publicitate. Rolul pe care trebuie să ni-l asumăm toți este acela de a educa prin aceste prisme viitoarele generații.

www.celmaitarestudios.com

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

versus a spus: (aprilie 10th, 2013 at 20:19 )

„eu” ? Ha ! Mai degrabă „…UE” !

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Timisoara 2021

Administratie vezi arhiva Administratie

Gauss topografie timisoara

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

CCIAT

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Există de ceva vreme în mediul virtual, dar a făcut pasul spre lumea reală. Partidul Banatul a fost înființat oficial și figurează acum în Registrul Partidelor Politice din România. În curând vor fi făcute publice programul și felul în care se pot înscrie cei interesați.
Citeşte tot articolul Citeste articolul S-a înființat oficial Partidul Banatul
Podul Jiul are toate avizele necesare, așa că Primăria Timișoara poate da drumul la proiectul tehnic și, ulterior, la licitația de execuție. Nicolae Robu pare să fi fost greșit informat de subordonații săi, pentru că spune că nu există acord de la Monumente, fiind solicitată o modificare de arhitectură. Podul a primit însă undă verde.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Podul Jiul are OK  și de la Monumente,  deși Robu spune că s-au cerut modificări de arhitectură
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com