Campanie cu abtibilduri, pliante si tricouri, pentru Capitala Culturala Europeana

27.000 de euro – atât plătește primăria pentru campania de informare a timișorenilor asupra a ceea ce înseamnă titlul de Capitală Culturală Europeană. Acesta se numește „Cultura unește comunitatea”, va dura două luni și va începe săptămâna viitoare.

cce

Timișorenii vor afla ce înseamnă ca un oraș să fie capitală culturală europeană și care sunt beneficiile câștigării unui astfel de titlu, grație campaniei „Cultura unește comunitatea”. Aceasta va fi pusă în practică de Asociația „Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021”, în perioada 15 ianuarie-15 martie. „Vom folosi cinci mesaje care vor figura pe materialele promoționale. Între 15 ianuarie și 15 februarie, mesajele vor fi «Cultura unește comunitatea», «Spiritul orașului suntem noi» și «Împreună revitalizăm orașul». În cea de-a doua parte a campaniei, acestea vor fi «E timpul să ne reinventăm» și «Orașul renaște prin cultură»”, a declarat Simona Neumann, directorul executiv al ATCCE. Conceptul și grafica acestei campanii, realizate de firma timișoreană X3, au costat 11.000 euro, iar materialele promoționale, alte 16.000 de euro. Este vorba despre 8.000 de broșuri în română, engleză și germană, 25.000 de pliante în limbile română, engleză, germană, sârbă, 25.000 de abțibilduri, care vor fi distribuite în școli și universități, 1.000 de tricouri pentru voluntari și cei care susțin proiectul, 850 de afișe distribuite prin RATT, ADP, aeroport și librării, dar și 500 de căni personalizate. Suma a fost asigurată de municipalitate și include, de asemenea, promovarea pe bloguri și pe Facebook a candidaturii Timișoarei la titlul de Capitală Culturală Europeană.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

ino the perfect spirit a spus: (January 9th, 2014 at 09:24 )

SIGLA ESTE DIN START GREȘITĂ!TREBUIE PUSE IMAGINII DIN TIMIȘOARA CUM AR FI CENTRUL, ARANJAMENTE FLORALE,UNUL DIN PODURILE DE PESTE BEGA, VAPORAȘUL ETC SĂ AIBE LUMEA CE VEDEA DIN START! VĂ FAC EU SIGLA DACĂ VREȚI????

INO THE PERFECT SPIRIT OF TRUTH AND LIFE!!!

frumos a spus: (January 9th, 2014 at 11:30 )

nici nu am stiut ca sefa de la biroul pacii e sotia directorului numit politic de bojin si robu la muzeul de arte…sunt convins ca cei 27.000 de euro se justifica in ceva…mai ales in titlurile alese pt a prezenta campania…oare a cumparat tricouri Gucci?

Serafim a spus: (January 10th, 2014 at 14:37 )

11.000 de euro doar conceptul nu 11 euro

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Îndrăgita Stela Popescu a murit, joi, la vârsta de 81 de ani. Actriţa a fost găsită de un echipaj SMURD, fară suflare, în propria casă. Medicii fuseseră chemați de fiica adoptivă a actriței, îngrijorată că aceasta nu răspunde la telefon.
Citeşte tot articolul Citeste articolul A murit Stela Popescu!
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top