Timisoara va fi in santier si in 2014

Subpasajul Michelangelo urmează să fie finalizat până în septembrie, sunt în plină desfășurare lucrările de reabilitare a centrului istoric și primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și cel puțin un șantier la un pasaj pe sub calea ferată. În plus, vor fi extinse două linii de troleibuz.Așa va arăta, teoretic, urbea de pe Bega în noul an.

robu bilant

În 2014, primul obiectiv de investiții major care va fi terminat va fi subpasajul Michelangelo. „Cel mai important este proiectul Michelangelo, pe care doresc să-l finalizăm în termen. Drept urmare, aș vrea ca la sfârșitul verii, cel târziu, când se vor împlini 16 luni de la începerea lucrărilor, acestea să fie finalizate”, a declarat Nicolae Robu. Momentan, în zonă se circulă pe o rută provizorie, despre care edilul a spus că nu va mai închisă decât pe o scurtă perioadă de timp, undeva în primăvară.

Sunt în plină desfășurare și lucrările de reabilitare a centrului istoric, la finele cărora 11 străzi din zona piețelor Sf. Gheorghe, Libertății și Unirii vor deveni exclusiv pietonale. Șantierul s-a deschis în toamnă și ar trebui închis până în iulie 2015. Primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și lucrările la pasajelor Jiul, Popa Șapcă și Solventul, dar e destul de reținut în a da termene concrete. „Sper să putem începe cel puțin unul din subpasajele pe sub calea ferată. De asemenea, vom începe efectiv lucrările la incineratorul de deșeuri, care vor dura doi ani. Eu îmi doresc să începem lucrările la două subpasaje, dar asta s-ar putea întâmpla numai în a doua jumătate a anului, în cazul fericit”, a declarat liberalul.

Când au fost votate studiile de fezabilitate pentru cele trei proiecte, Robu era mult mai optimist. „Lucrările nu vor începe toate deodată. Unul va fi în primăvara lui 2014, altul la sfârșitul lui 2014. Cel târziu în primăvara lui 2015 trebuie să înceapă construcția la cel de-al treilea. Eu așa văd lucrurile”, afirma primarul, în luna noiembrie. Sursa de finanțare este însă exclusiv bugetul local, suma totală, pentru cele trei subpasaje, fiind de 50 de milioane de euro. Alte proiecte anunțate pentru 2014 sunt cele legate de amenajare a malurilor Begăi, dar și extinderea liniilor de troleibuz până la Dumbrăvița și Ghiroda.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

PSD-istii au cerut orar pentru biciclisti in centrul Timisoarei. Robu le-a dat aviz negativ

Grupul de consilieri locali PSD din CL Timișoara i-a cerut primarului Nicolae Robu să permită bicicliștilor să treacă pe două roți prin centrul orașului măcar pe timp de noapte. Au propus și un orar, însă, susțin social-democrații, edilul i-a refuzat, dând dovadă de „rea-credință”.
Citeşte tot articolul Citeste articolul PSD-istii au cerut orar pentru biciclisti in centrul Timisoarei. Robu le-a dat aviz negativ
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

E.On Energie si-a castigat in instanta banii de la Timisoara. Mai sunt de platit 8 milioane de lei

Primăria Timișoara și Colterm au pierdut un proces cu E.On Energie România SA, deși au plătit deja mare parte din datorie. Curtea de Apel Târgu Mureș a dat dreptate furnizorului de utilități, care câștigase, în februarie, și la tribunal. Rămân de achitat 8 milioane de lei, sumă deja eșalonată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul E.On Energie si-a castigat in instanta banii de la Timisoara. Mai sunt de platit 8 milioane de lei

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top