Timisoara va fi in santier si in 2014

Subpasajul Michelangelo urmează să fie finalizat până în septembrie, sunt în plină desfășurare lucrările de reabilitare a centrului istoric și primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și cel puțin un șantier la un pasaj pe sub calea ferată. În plus, vor fi extinse două linii de troleibuz.Așa va arăta, teoretic, urbea de pe Bega în noul an.

robu bilant

În 2014, primul obiectiv de investiții major care va fi terminat va fi subpasajul Michelangelo. „Cel mai important este proiectul Michelangelo, pe care doresc să-l finalizăm în termen. Drept urmare, aș vrea ca la sfârșitul verii, cel târziu, când se vor împlini 16 luni de la începerea lucrărilor, acestea să fie finalizate”, a declarat Nicolae Robu. Momentan, în zonă se circulă pe o rută provizorie, despre care edilul a spus că nu va mai închisă decât pe o scurtă perioadă de timp, undeva în primăvară.

Sunt în plină desfășurare și lucrările de reabilitare a centrului istoric, la finele cărora 11 străzi din zona piețelor Sf. Gheorghe, Libertății și Unirii vor deveni exclusiv pietonale. Șantierul s-a deschis în toamnă și ar trebui închis până în iulie 2015. Primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și lucrările la pasajelor Jiul, Popa Șapcă și Solventul, dar e destul de reținut în a da termene concrete. „Sper să putem începe cel puțin unul din subpasajele pe sub calea ferată. De asemenea, vom începe efectiv lucrările la incineratorul de deșeuri, care vor dura doi ani. Eu îmi doresc să începem lucrările la două subpasaje, dar asta s-ar putea întâmpla numai în a doua jumătate a anului, în cazul fericit”, a declarat liberalul.

Când au fost votate studiile de fezabilitate pentru cele trei proiecte, Robu era mult mai optimist. „Lucrările nu vor începe toate deodată. Unul va fi în primăvara lui 2014, altul la sfârșitul lui 2014. Cel târziu în primăvara lui 2015 trebuie să înceapă construcția la cel de-al treilea. Eu așa văd lucrurile”, afirma primarul, în luna noiembrie. Sursa de finanțare este însă exclusiv bugetul local, suma totală, pentru cele trei subpasaje, fiind de 50 de milioane de euro. Alte proiecte anunțate pentru 2014 sunt cele legate de amenajare a malurilor Begăi, dar și extinderea liniilor de troleibuz până la Dumbrăvița și Ghiroda.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

ovidiu sîrbu

Alt „competent” în Guvernul Dăncilă: timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE), secretar de stat la Transporturi

Numit joi secretar de stat în Ministerul Tranporturilor, timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE) încurcă borcanele, atacând Primăria Timișoara fiindcă... n-are șosea de centură, iar infrastructura rutieră este la pământ. Acum câteva luni, același Sîrbu afirma că a demisionat dintr-o funcție avută în primărie, fiindcă municipalitatea punea prea mare accent pe... infrastructura rutieră.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alt „competent” în Guvernul Dăncilă: timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE), secretar de stat la Transporturi
MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

poli

Politehnica va juca la rand cu Ripensia, ACS Poli si UTA / PROGRAM LIGA a II-a

La sediul Federatiei Romane de Fotbal a avut loc, joi dimineata, tragerea la sorti pentru viitorul sezon competitional al Ligii a II-a Dupa decenii, Timisoara va avea trei echipe in acest esalon, iar suporterii sunt impartiti. Cel mai greu program il va avea Politehnica, echipa suporterilor.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Politehnica va juca la rand cu Ripensia, ACS Poli si UTA / PROGRAM LIGA a II-a
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Numit joi secretar de stat în Ministerul Tranporturilor, timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE) încurcă borcanele, atacând Primăria Timișoara fiindcă... n-are șosea de centură, iar infrastructura rutieră este la pământ. Acum câteva luni, același Sîrbu afirma că a demisionat dintr-o funcție avută în primărie, fiindcă municipalitatea punea prea mare accent pe... infrastructura rutieră.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alt „competent” în Guvernul Dăncilă: timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE), secretar de stat la Transporturi
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com