Continental vrea sa scape de mirosurile pestilentiale de la fabrica din Timisoara

Grupul german Continental recunoaște, cu jumătate de gură, că reclamațiile oamenilor asfixiați de duhorile degajate de la uzina din Timișoara sunt întemeiate. În martie urmează să fie făcute noi reglaje la instalații, astfel încât, susțin șefii companiei, mirosul de cauciuc să nu se mai simtă în tot orașul.

continental

Timișorenii se plâng de mai mulți ani de mirosul care provine de la fabrica de anvelope Continental, care ajunge în mai multe zone ale orașului. Cei care locuiesc chiar în apropierea uzinei nu-și pot lăsa nici măcar rufele la uscat, din cauza unui strat de mâzgă negricioasă care se depune pe ele. Măsurătorile oficiale spun mereu același lucru: totul este în parametrii normali, reclamațiile nu sunt justificate.

În toamna anului trecut, primarul Nicolae Robu admitea că sunt probleme pe care i le sesisează timișorenii, dar nu poate face nimic pentru sancționarea fabricii. „Nu am nicio dovadă şi nu pot să-i acuz de aceste lucruri, dar o explicaţie trebuie să existe”, afirma Robu. El arunca vina pe vechea administrație. „Sunt sceptic că se va putea face ca mirosul să dispară cu desăvârşire. Marea greşeală s-a produs atunci când s-au dat aprobări, şi de către autorităţile publice locale din Timişoara, şi de către guvern, pentru iniţierea acestei investiţii pe această locaţie. Era uşor de anticipat că în jurul unei fabrici de cauciucuri nu poate mirosi a Chanel”, explica edilul.

Acum, șefii Continental susțin că în martie vor testa din nou echipamentele de filtrare a aerului. „Vrem să ne asigurăm că mirosul va dispărea, dar mai întâi trebuie să găsim modul potrivit de a face asta. În noiembrie spuneam că vom face teste. Le-am făcut, parțial au fost un succes, dar a fost o problemă cu emisiile de ozon. Au fost câteva reușite, dar nu suficient pentru a mulțumi oameni din zonă”, a declarat Klaus Ohlwein, directorul general al fabricii, citat de hotnews.ro. În această lună, firme specializate din Germania și Olanda vor veni la Timișoara, pentru a modifica echipamentele existente. „Am publicat nivelul emisiilor fabricii de anvelope și sunt sub limitele stabilite de legislația românească și cea europeană. Aici nu e o problemă, dar vrem să rezolvam și problema cu mirosurile. Nu e imposibil, însă avem de lucrat”, a mai spus Ohlwein. Conform datelor furnizate de companie, investițiile făcute în ultimii 13 ani la Timișoara sunt de peste 300 de milioane de euro.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

Vineri 13 a spus: (March 4th, 2014 at 14:12 )

Wow ! Trei sute în 13 ani. Cum ar veni, vreo 23 de milioane pe an. Cam cât rulajul unui super-market.
Merită deranjul de a otrăvi câteva zeci de mii de oameni…

Părerea mea a spus: (March 4th, 2014 at 18:36 )

“Vrem… dar mai întâi trebuie să găsim modul potrivit de a face asta…” Păi bre, tupeiștilor, până acum n-ați avut destul timp ? Eu zic să vă băgăm într-o camera de gazare cu parfum de cauciuc ars și să vedem în cât timp rezolvați problema ! Părerea mea.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea veniturilor angajatilor

Jumătate din firmele din Timişoara sunt hotărâte să compenseze scăderea salariului brut de la 1 ianuarie, pentru a acoperi trecerea contribuţiilor sociale exclusiv asupra angajaţilor, arată un sondaj derulat de una dintre companiile de consultanţă în domeniul resurselor umane, prezentă pe piaţa locală.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea  veniturilor angajatilor

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
Posturile din consiliul de administrație de la SDM se împart, evident pe baza competenței, între meritocrații de partid. Sunt, probabil, singurii care se încumetă să depună dosare în vederea evaluării, pentru că, nu-i așa, responsabilitatea este uriașă, la o societate care are monopol pe tot ce înseamnă drumuri în Timișoara.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la paduri la drumuri. Adam Craciunescu, cap de lista intre candidatii pentru un post in CA de la SDM
Două timișorence și 10 firme sparg gheața către suprataxa pe paragină, instituită de Primăria Timișoara. În plenul de marți după-amiază, consilierii locali trebuie să aprobe 12 proiecte de majorare a impozitului pe teren, între 250 și 500%, pentru proprietarii care au ignorat avertismentele repetate ale Poliției Locale.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Taxa pe paragina devine realitate la Timisoara. Primii proprietari care platesc impozite majorate cu 500%
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top