Dan Idolu, validat in unanimitate in CL Timisoara

Consiliul Local Timișoara este din nou complet, după ce „epopeea” numirii lui Daniel Idolu s-a încheiat. Răspunsul Autorității Electorale Permanente, așteptat de primarul Nicolae Robu, a dat dreptate PSD, astfel că social-democrații au un nou consilier local, în persoana directorului Aeroportului Internațional. Dan Idolu susține că își face datoria, deși, când a acceptat să fie trecut pe listele USL, nu aștepta chiar să intre în CL!

daniel idolu

Plecarea medicului Florică Bîrsășteanu, care a câștigat un fotoliu de deputat pe Colegiul III Timișoara, a dat naștere unei aprige dispute în CL Timișoara. Următorul pe lista depusă de USL pentru alegerile locale din 2012 era Daniel Iulian Idolu, însă primarul Nicolae Robu n-a fost de acord, susținând că ar trebui ca un liberal să intre în CL. „Am adresat Autorității Electorale Permanente o întrebare. AEP trebuie să spună dacă e nevoie de semnătura liderii partidelor care au constituit uniunea în numele căreia s-a candidat sau dacă se pronunță doar partidul al cărui candidat este următorul pe listă. Avem nevoie de un răspuns scris, unul de natură juridic. Voi respecta ce spune AEP. Ca primar am nevoie de o rezoluție din partea AEP”, spunea Robu, în luna iunie.

Răspunsul AEP a venit, și nu i-a dat dreptate edilului Timișoarei. „Acesta sugerează fără echivoc – ca să nu spun impune – administrației publice locale validarea următorului consilier de pe listele commune ale defunctului USL, prevalându-se această instituție de un anumit raționament logic că un membru al unui partid politic nu are dreptul să facă parte din două partide politice, și în atari condiții nu este nevoie de contrasemnătura celui de-al doilea partid politic,atâta vreme cât alianța a decedat. Înseamnă că acest tip de abordare va fi, pentru următorii doi ani, un model pentru toată țara, și egal dacă va fi un conservator, un liberal sau un PSD-ist, lucrurile trebuie să meargă înainte”, a explicat Radu Țoancă, liderul consilierilor social-democrați. În aceste condiții, deși numirea lui Dan Idolu era trecută pe ordinea de zi suplimentară a plenului de vineri, aceasta a fost mutată pe ordinea uzuală și a fost primul proiect votat. Cu 24 de voturi din 24, Idolu este, de vineri, consilier local.

UPDATE: Directorul AIT spune că nu și-a dorit neapărat să ajungă în CL, dar e mulțumit că situația s-a rezolvat. „Intru cu gânduri bune în CL și cu misiunea de a participa alături de grupul de consilieri PSD la realizarea celor peste 30 de proiecte susținute de noi și parte dintre ele susținute de toate grupurile de consilieri. Am deja idei de proiecte, dar deocamdată susțin proiectele asumate de consilierii PSD. Mai mult de atât ar fi prematur să spun. Nu m-am gândit că aș putea ajunge consilier local (Idolu a fost pe locul 20 pe lista propusă de USL – n.r.), poate că nici nu mi-am dorit neapărat, nu a fost un scop în sine, dar dacă așa este formalismul jocului administrativ, de a se vota pe liste, îmi fac datoria”, ne-a declarat Idolu.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

5 comentarii pentru acest articol

cetatean a spus: (iulie 18th, 2014 at 14:56 )

Iar s-a facut Robu de cacao! Macar daca ar recunoaste ca nu le are cu administratia si nici cu politica. Le face pe toate dupa ureche. Mai rau este ca baga PNL-ul in toate astea.

edgar a spus: (iulie 18th, 2014 at 18:35 )

Aeroportul Interna?ional “Traian Vuia” Timi?oara a fost transformat de fostul director Dan Idolu în surs? de profit maxim pentru firmele Saero, aeroportul traian vuia timisoara ppatronata de Cristian Chebu?iu ?i UCM Re?ita, reprezentat? de Adrian Chebu?iu, na?ul directorului. PRESSALERT.ro continu? seria dezv?luirilor despre contractele cu cântec semnate cu aceste firme de aeroport, dar care au fost trecute cu vederea de toate controalele din ultimii ani. În toamna lui 2004 se organizeaz? o licita?ie pentru achizi?ionarea a 40.000 litri lichid degivrant pentru pist?, firma Saero câ?tigând cu o ofert? de 60.000 de euro. În februarie 2005, se solicit?, printr-un memoriu intern, suplimentarea contractului pe motiv c? a fost o iarn? grea ?i cantitatea de lichid comandat? este consumat?, aproape în totalitate. La începutul lui martie, Aeroportul Interna?ional “Traian Vuia” trimite o adres? prin care cere în mod imperativ pre?urile de la Saero pentru suplimentarea de lichid degivrant. Cu toate acestea, în documentele institu?iei, apare o anex? semnat? în …ianuarie 2005 pentru o suplimentare de 60.000 l îm valoare de peste 97.000 euro. Asta în condi?iile în care, valoarea anexei nu avea voie s? dep??easc? valoric jum?tate din suma contractului ini?ial. Ulterior, în toamna lui 2005, aeroportul se preg?te?te de iarna urm?toare ?i în urma unei licita?ii cump?r? tot de la Saero 100.000 litri de lichid degivrant pentru 183.260 euro plus TVA. UCM Re?i?a, reprezentat? de na?ul directorului Dan Idolu, a câ?tigat licita?ia pentru construirea de por?i de îmbarcare în zona aerog?rii de plec?ri externe, dup? ce s-a “r?zboit” cu un singur contraofertant. Valoarea ini?ial? a afacerii – 330.681 euro plus TVA, iar durat? de execu?ie 5 luni. Ulterior termenul de finalizare s-a amânat de nu mai pu?in de patru ori pe diverse motive „devierea canaliz?rii pluviale ?i menajere, modificarea unor elemente la sc?rile metalice montate, acestea au fost redebitate pe ?antier” sau „lucr?ri efectuate sub traficul de c?l?tori”. Conform tradi?iei, a ap?rut ?i o anex? prin care s-au efectuat lucr?ri suplimentare de 159.489,75 euro. Un alt contract important primit de firma na?ului de la finul director a fost cel de extindere aerogar? curse interne, la licita?ie singura firma care s-a prezentat fiind UCM Re?i?a. A câ?tigat cu o ofert? de 484.140 euro. Se semneaz?, apoi, o anex? pentru lucr?ri suplimentare la contract în valoare de 237.073 euro- „datorit? modific?rilor proiectului tehnic”. Lucr?rile suplimentare au constat, printre altele, în construirea unei sc?ri de acces pentru fluxul de pasageri de la etaj spre parter, în lateral, construirea de grupuri sanitare. Din 2004 ?i pân? în 2008, Saero SRL a primit mai multe contracte de la Aeroportul Timi?oara – în 2004 a livrat 7 c?rucioare de platform?, în urma unei cereri de ofert?, pentru 23.596,76 euro ?i 5 c?rucioare pentru transportul bagajelor cu 7560 euro; în urm?torul an 5 c?rucioare de platform? pentru 11.900 euro; în 2006 – 5 c?rucioare platform? hand luggage pentru 9000 euro plus TVA. În 2005, aeroportul din Timi?oara a achizi?ionat o autospecial? pentru stingerea incendiilor second hand de la Saero pentru 118.574 euro cu TVA, în 2006, în regim de urgen??, un echipament de degivrare-antigivrare a aeronavelor” cu 65.000 euro ?i în 2008 o sta?ie mobil? de distribu?ie carburant cu 59.900 euro. Saero a semnat ?i un contract service revizii periodice pentru cele 7 u?i glisante ale aeroportului în valoare de 8253 lei pentru tot anul 2006. 2 Raspunsuri la Cum a semnat Aeroportul “Traian Vuia” un contract în ianuarie pentru care cerea ofert? de pre? în martie

ioan a spus: (iulie 18th, 2014 at 18:36 )

Incidente de securitate Aceste dou? ma?ini ”noi-nou?e”, pentru care AIT pl?te?te o gr?mad? de bani unei companii bucure?tene, în loc s? fi cump?rat unele noi, iar cu banii de chirie s? fi pl?tit rate de leasing, astfel încât, la final, s? devin? proprietar, au istoria lor, înc? din momentul în care au fost aduse pe ”Traian Vuia”, chipurile, pentru a cre?te protec?ia PSI a aeroportului b?n??ean. În primul rând, la nici dou? luni de la ”inaugurare”, unul dintre Titanii lui Dan Idolu a ”cedat nervos”, in sensul c?, la o presiune de: 6 atmosfere, unul dintre cauciucuri, fix cel care fusese reperat ca fiind ”uzat pana la limitatorul de uzur?”, a explodat ! Noroc ca nu era nici un pompier lâng? ma?in?, când s-a întâmplat ”cataclisma, dar e cert un lucru: înlocuirea cauciucului a durat dou? s?pt?mâni, din lipsa de bani pentru AIT, întrucât o anvelopa, la asemenea forme ?i dimensiuni, cost? nici mai mult nici mai pu?in de 20.000 RON! O lun? mai târziu, adic? în aprilie, în timpul unui exercitiu, s-a spart blocul motor la Titan2…cel nou-nou?! A?a c?, a fost adus? o a treia masina, pân? s-a inlocuit bloc motor la Titan 2, evident, pe banii AIT. Unde mai pui c?, la defectiunile ini?iale, constatate visual de angaja?ii AIT, chiar în momentul prelu?rii autospecialelor, s-au mai ad?ugat, la o verificare amanun?it?, garniturile ?i cuplele metalice de la ambele la ma?ini, atât Titan1 cât ?i Titan2. Asta pentru c? la prima proba de umplere cu ap? a tancurilor interne, s-au golit de lichid, de la sursa de alimentare ?i pana la biu?a PSI, adic? în vreo 200 metri, parcur?i în 2 minute. Pe ceas! ?i atunci, revenid la comunicatul din mass-media de cas? a lui Daniel Idolu, cum r?mâne cu capacitatea ma?inilor de pompieri, de a face posibil? ”orice interven?ie în nici 3 minute”, dac? pista AIT are 3500 m, iar titanii ??tia au reu?it performan?a de a parcurge, în 2 minute, nici 200 m?!? În fine, la toate aceste ma?ini ”noi-nou?e”, AIT a mai cump?rat ?i garnituri pentru rezervoarele de spum?, pe acelea?i considerente ca ?i cele legate de pierderile masive de ap?! ?i, ca s? încheim ?i acest episod, în acela?i stil triumfalist, tocmai pentru c? Dan Idolu este un mare amator al acestui gen de rapsodii, v? mai spunem c?, în urma întocmirii raportului ini?ial, în care s-au constatat defec?unile la cei doi Titani, seful PSI de pe AIT, Horia Sec?cean, a fost destituit din func?ie! ?i asta pentru c? omul e un ”amator”, iar Idolu a mizat pe faptul c? cele dou? ma?ini de pompieri noi- nou?e – nu-i a?a? – vor primi recep?ia pe semnatur?, f?r? a se face constat?rile de defectiuni la preluarea de catre Aeroportul Interna?ional Timi?oara. Curat ghinion pentru Horia Sec?cean care, mai nou, face pe taximetristul…

Andrei a spus: (iulie 18th, 2014 at 18:38 )

Filiera cavalerilor de Malta! Fiica fostului secretar de stat Viorel Oancea controleaza majoritatea spatiilor comerciale de pe Aeroportul International Timisoara! Spatiile comerciale de pe Aeroportul International “Traian Vuia” Timisoara constituie o adevarata mina de aur pentru oamenii politici cu influenta si greutate, agreati de directorul Daniel Idolu, indiferent daca acestia se afla la putere sau in opozitie. Unul dintre politicienii care beneficiaza de un regim special pe AIT, alaturi de alte vipuri politice aflate in relatii contractuale cu al doilea aeroport ca marime din tara, este si fostul secretar de stat la Ministerul Apararii Nationale, Viorel Oancea, fost PNL-ist de frunte si actualmente PDL-ist. Desi se afla in opozitie, Oancea are o legatura mai mult decat speciala cu actualul ministru al Afacerilor Interne, generalul Gabriel Oprea, in conditiile in care in perioada 2009 – 2012 a fost mana sa dreapta la MApN, dar si cu europarlamentarul PNL Cristian Busoi, de care il leaga o frumoasa prietenie inca de pe vremea cand erau colegi de circumscriptie electorala in Timisoara si votau legi de aceeasi parte a baricadei in Camera Deputatilor. Cum era si firesc, din cauza de ANI, Viorel Oancea nu putea sa apara in actionariatul vreunei firme care sa faca afaceri cu Aeroportul Timisoara, de aceea i-a infiintat o firma fiicei sale, Bianca Patricia Oancea, devenita Opra dupa casatorie, si a pus-o la treaba. In baza unor contracte de inchiriere incheiate dupa anul 2005, SC Building Developers SRL Dumbravita, administrata de Bianca Opra, a inceput, din 2007, o adevarata campanie de cucerire a spatiilor comerciale din AIT. In data de 02.05.2007, SC Building Developers SRL simte pe propria piele primul semn de discriminare pozitiva din partea conducerii aeroportului si se trezeste in brate cu nu mai putin de patru spatii comerciale. Primite in locatiune, desigur. Dupa metoda brevetata de AIT, cele patru spatii comerciale – aflate in zona sterila plecari curse externe, tranzit si aerogara de curse externe – aveau suprafete cuprinse intre 4 si 6 mp, in total 20 de mp, pentru care se achita o chirie de 1.105 euro plus TVA. “Preturile au fost negociate direct, iar spatiile nu au fost scoase la licitatie publica, cum era normal! Au inchiriat suprafete de 4 – 6 mp, desi in realitate chiriasul folosea 30 – 50 de metri patrati. A fost si cazul contractului 435 din 2 mai 2007, semnat direct pe o perioada de trei ani, desi regulamentul de ordine interioara spunea ca se putea face doar pe un an si prelungi ulterior, care a aparut exact in ziua negocierii. E si hazliu sa crezi ca o activitate de snack-bar sau cafenea se poate desfasura indoar 4 metri patrati”, spune unul dintre membrii fostului staf al AIT. Paradoxal, desi o hotarare a Consiliului de Administratie stabilea tariful minim la inchirierea oricarui spatiu de pe AIT la 50 de euro, unul dintre spatii, cel din zona plecari curse externe a fost adjudecat doar pentru 11 euro/mp! Dar, cine sa verifice!? Doar nu Curtea de Conturi! Cum pofta de spatii a SC Building Developers SRL era din ce in ce mai mare, in data de 12 martie 2008, in baza unui proces-verbal de negociere, spatiile detinute de chirias se extind cu nu mai putin de 83 mp! Adica 6+9+68! Generosi din fire, directorul comercial Daniel Stamatovici, impreuna cu Marinela Oprescu si Andreea Popa, ambele de la Biroul Contracte, sunt de acord cu cererea fiicei lui Viorel Oancea si parafeaza prima extindere, cea de 68 mp, la pretul de doar 10 euro/mp, cea de 9 mp, la pretul de 11 euro/mp/luna, in timp ce ultima suprafata solicitata, cea de 6 mp, este taxata cu nu mai putin de 70 euro/mp/luna. Aceste diferente de tarif au fost consemnate si in contract, in ciuda faptului ca Hotararea nr. 28/2005 a Consiliului de Administratie al AIT stabileste clar, chiar si in prezent, ca inchirierea spatiilor de pe aeroport nu se poate face decat la licitatie si la un tarif minim de 50 euro/mp/luna. Ca intr-o joaca nebuna cu spatiile comerciale de pe AIT, in septembrie 2008, tot in baza unui proces verbal de negociere, SC Building Developers SRL renunta la doua spatii, dar primeste alte trei, in alte locatii de pe aeroport. In ianuarie 2009, printr-un alt act aditional (nr. 30/16 ianuarie 2009) semnat intre cele doua parti, chiriasul face o noua rocada de spatii, probabil alergand dupa un vad mai bun. “La inceputul anului 2009, aceasta firma primeste pe gratis, spre administrare, si serviciul de protocol al AIT, adica o sala de peste 200 de metri patrati pentru care nu plateau nici o chirie. A fost vorba despre o noua negociere directa, pentru salonul de business de la etajul unu al aerogarii, de care a beneficiat, din nou, fiica fostului secretar de stat Viorel Oancea. In prezent, majoritatea spatiilor comerciale din aeroport sunt detinute de SC Building Developers SRL, la preturi foarte mici. Metoda e aceeasi: se inchiriaza cativa metri patrati pe acte, la tarife extrem de generoase, dar in realitate se foloseste chiar si de zece ori mai mult. Acest lucru e simplu de verificat: spatii adiacente celor inchiriate pe acte sunt libere, ca si cum nimeni nu ar avea nevoie de ele”, ne-a dezvaluit unul dintre angajatii aeroportului. Domnia sa ne-a precizat ca, nu demult, Curtea de Conturi a descoperit aceasta metoda de fraudare a intereselor aeroportului si a intocmit o situatie cu cati metri patrati erau inchiriati pe acte, de diverse firme, si cat se folosea in realitate. cavaler de la malta 2 “Contractele solicitate de dumneavoastra nu fac parte din categoria informatiilor de interes public, fiind exceptata de lege categoria activitatilor tinute de secretul comercial, astfel ca, Aeroportul Timisoara nu va poate furniza copii ale documentelor solicitate”, ne-a raspuns directorul Daniel Idolul la o solicitare de informatii pe Legea 544, specificand faptul ca aceste documente sunt folosite de organele de cercetare penala intr-un dosar penal deschis impotriva fostei conduceri a Aeroportului Internalional Timisoara. Interpretand in mod logic acest raspuns, ajungem la concluzia ca DNA cerceteaza si contractele incheiate in anii 2006, 2007, 2008 cand la conducerea AIT se afla chiar domnia sa. In ciuda eforturilor noastre, opinia reprezentantilor SC Building Developers SRL – firma care anul trecut a avut o cifra de afaceri de 540.314 lei, venituri totale de 556.193 de lei, cheltuieli totale de 557.641 lei si pierderi de 1.448 de lei – nu a putut fi obtinuta. In final, pentru a zugravi un anumit cerc relational, trebuie sa spunem ca, in octombrie 2007, in cadrul unei ceremonii desfasurate la Catedrala Mitropolitana din Timisoara, Daniel Idolu si Cristian Busoi, precum si alte persoane, au devenit membri ai Ordinului Cavalerilor de Malta, societate francmasonica in care sunt admisi doar cei care au deja un anumit grad de initiere oculta…

cetateanu a spus: (iulie 18th, 2014 at 18:38 )

Afacerea Turabo! Cel mai bogat bancher din Romania a fost ajutat sa “tepuiasca” Aeroportul International Timisoara cu peste 450.000 de euro! Procurorii DNA Timisoara continua sa investigheze modul in care au fost inchiriate spatiile comerciale de pe Aeroportul International “Traian Vuia” Timisoara in ultimii ani, dar si contextul in care principala poarta aeriana a vestului a fost capusata de firmele unor afaceristi cu radacini in lumea politica din Timis, Bucuresti sau Caras-Severin sau, la nivel mai redus, de sereleurile jurnalistilor de casa ai directorului Daniel Idolu. Considerata o afacere de succes de catre procurorii anticoruptie, in conditiile in care este folosita ca etalon de performanta in evaluarea altor licitatii si contracte de inchiriere de pe AIT, afacerea Turabo este, in realitate, una dintre cele mai mari tepe date aeroportului banatean de catre afaceristii verosi din capitala, valoarea prejudiciului fiind de peste 400.000 de euro. Dar, sa vedem care este istoria acestui “tun” dat la Timisoara de imberbul tepar bucurestean Tudor Dragomir Niculescu, care, la nici 30 de ani, cand a intrat in relatii contractuale cu directorul Daniel Idolul, patrona un lant de 50 de cafenele Turabo, adica o afacere de peste 15 milioane de euro. In data de 20.10.2008, in baza unui memoriu intocmit de Serviciul Comercial al AIT, conducerea societatii a decis sa scoata la licitatie publica o suprafata de 10 metri patrati, in incinta aeroportului, pentru infiintarea unui bar. S-a stabilit ca licitatia sa aiba loc in 4.11.2008, iar in caietul de sarcini – care, ca un amanunt deloc neglijabil, nu prezenta nici un numar de inregistrare, aspect ce poate fi interpretat si ca o intocmire ulterioara a documentului, cand procurorii au inceput verificarile la sange – s-a evidentiat faptul ca suprafata scoasa la licitatie publica este de 10 mp, iar durata contractului este de un an. Fix! La caietul de sarcini a fost anexata si o schita ilustrativa, din hasurarile careia, paradoxal, nu reiesea exact nici pozitia viitorului bar, nici suprafata ce urma sa-i fie alocata. Se putea identifica doar un spatiu cu mese de 120 de mp. Jocurile de culise in favoarea viitorului chirias au inceput exact in 4.11.2008, cand trebuia sa aiba loc licitatia publica! Ignorand datele din caietul de sarcini, care fusese achizitionat de cateva firme doritoare de spatiu in aeroport, conducerea AIT decide marirea suprafetei scoase la licitatie de la 10 la 20 mp, majorarea duratei contractului de la 1 la 4 ani, schimbarea termenului de amenjare a spatiului si darii in folosinta a barului de la 30 la 60 de zile, dar si amanarea licitatiei cu o saptamana. Tudor Dragomir Niculescu “ Aceste schimbari de ultim moment au fost comunicate, printr-o adresa, doar BRTV Grup, firma din Bucuresti care, pana la urma, a intrat in acel spatiu, fara ca aceste informatii sa ajunga si la ceilati participanti la licitatie. Se poate spune ca, inca din start, a fost restrans cercul participantilor la o singura firma, accesul celorlalti fiind obstructionat in mod ostentativ. Nu s-a intocmit un alt caiet de sarcini, cum ar fi fost corect, in care sa se mentioneze schimbarile majore de situatie, fara sa mai spunem ca noile date nu au fost facute publice, pentru a fi aflate si de ceilalti competitori”, ne-a declarat unul dintre sefii AIT din acea vreme. La licitatia care a avut loc in data de 12.11.2008 s-a prezentat BRTV Grup Bucuresti, beneficiara jocurilor de culise din partea locatorului, dar si o a doua firma, care detinea deja un spatiu pe aeroport unde functiona o cafenea, pe post de iepure. Cum era de asteptat, BRTV Grup a castigat licitatia si si-a adjudecat spatiul de 20 mp la pretul supraevaluat de 161 euro mp/luna, desi la vremea respectiva in cele mai exclusiviste centre comerciale din oras pretul chiriei la metru patrat era de maximum 35 de euro la Iulius Mall sau 18 euro pe strada Alba Iulia. “Se foloseau tarife mari pentru inlaturarea competitorilor! Beneficiarii spatiilor adjudecate la preturi astronomice stiau ca vor plati chiria pentru 20 de metri patrati, cat era mentionat in contract, dar in realitate se vor putea folosi peste 100 de metri patrati. Asa a fost si in cazul cafenelei Turabo: pe acte s-a inchiriat o suprafata de 20 de metri patrati, la un pret fara concurenta, dar firma din Bucuresti a folosit 120 de metri patrati. In acest mod, de fapt, ei au inchiriat spatiul din AIT cu 26 euro/ mp. Aceasta era o practica curenta pe aeroport in cazul spatiile comerciale inchiriate cu dedicatie. Licitatiile erau trucate pentru favorizarea clientului care trebuia sa castige! Preturile erau supraevaluate tocmai pentru indepartarea posibililor contracandidati”, spune unul dintre angajatii AIT care au cunoscut aceste practici anticoncurentiale si devastatoare pentru bugetul institutiei. Dar, misterul afacerii Turabo nu s-a oprit aici! Cafeneaua Turabo a functionat, bine merci, in perioada ianuarie 2009 – octombrie 2009, fara sa fi achitat vreodata chiria datorata pentru spatiul ce i-a fost atribuit in urma falsei licitatii. In mod absolut surprinzator, directorul Daniel Idolu a acceptat amanarea la plata chiriei a teparilor din capitala, pana in octombrie 2009, cand firma a fost evacuata din cauza datoriilor. Mai mult, AIT nu a reusit niciodata sa recupereze aceasta datorie, de aproape 30.000 de euro in scripte si de circa 460.000 in realitate, dintr-un motiv foarte simplu: BRTV Grup Bucuresti a intrat in insolventa! “Aceste contracte nu pot fi puse la dispozitia presei din motive obiective, fiind documente folosite de organele de cercetare penala intr-un dosar penal deschis impotriva fostei conduceri a Aeroportului Internalional Timisoara”, ne-a transmis directorul Daniel Idolu in urma unei cereri de informatii pe Legea 544, uitand faptul ca acest contract a fost semnat pe vremea in care domnia sa se afla la conducerea aeroportului timisorean. nicolae_danila_bnrrrIn tentativa de a sparge misterul din jurul afacerii Turabo, adica a cafenelei care timp de 9 luni a fost gazduita pe aeroportul international din Timisoara in mod absolut gratuit, trebuie sa spunem ca unul dintre actionarii Turabo Grup Bucuresti, cu 10% din actiuni, este si Nicolae Danila, fost consilier special al guvernatorului BNR, Mugur Isarescu, care a mai indeplinit functiile de administrator special al Bancorex si presedinte al BCR. Conform presei de specialitate, Nicolae Danila este considerat cel mai bogat bancher roman, cu active lichide de peste 21 milioane de euro, depuse in conturi la 14 banci. Actualmente, Nicolae Danila face parte din Consiliul de Administratie al Bancii Nationale a Romaniei…

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

Fidelity by Iulius Mall

Politica vezi arhiva Politica

isho.ro

Sport vezi arhiva Sport

Leii pleacă la Ploiești cu 2-0 la general şi mai au nevoie de o victorie

Seria SCM winsed.swiss Mozzart Bet Timișoara – CSM Ploiești, din play-out-ul Ligii Naționale, se mută în Prahova. După ce și-a consumat primele două episoade la Arad și Timișoara, seria „trei din cinci” continuă la sala Olimpia din Ploiești. Rezultatele de săptămâna trecută, 72-65 și 74-69, au fost cele mai strânse din totalul de patru înfruntări...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Leii pleacă la Ploiești cu 2-0 la general şi mai au nevoie de o victorie
Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

Au demarat înscrierile pentru clasa pregătitoare la Şag. Sunt disponibile 44 de locuri în două săli recent renovate

În anul școlar 2024-2025 Şcoala Gimnazială din Şag  dispune de 44 de locuri la Clasa pregătitoare, distribuite în două săli. Copiii își vor desfășura activitatea, în săli recent renovate, utilate cu bănci și scaune noi, mobilier individual de depozitare, calculatoare și TV Smart cu conexiune la internet.  Luni, când au început înscrierile pentru cele 44...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Au demarat înscrierile pentru clasa pregătitoare la Şag. Sunt disponibile 44 de locuri în două săli recent renovate
dermaskin-orizontal
gauss-topografie-timisoara_728x90px

Economic vezi arhiva Economic

Pot demara lucrările de reabilitare pe sute de kilometri din calea ferată dintre Craiova și Arad

Linia feroviară dintre Caransebeș și Craiova va beneficia de 20 de miliarde de lei în vederea reabilitării. Proiectul era blocat, fiind necesară actualizarea indicatorilor tehnico-economici. De asemenea, a fost emisă autorizația de construire pentru alte două tronsoane de cale ferată, aflate între Ronaț Triaj/Timișoara și Glogovăț/Arad. Majorarea prețurilor la materialele de construcții, a transporturilor și...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Pot demara lucrările de reabilitare pe sute de kilometri din calea ferată dintre Craiova și Arad

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Scrutinul pentru alegerea celor care vor administra comunele, orașele și municipiile pentru viitorul mandat de patru ani începe de astăzi. Închiderea procedurii are loc pe 30 aprilie. Primul pas din procedura de alegere a primarilor, a președintelui consiliului județean, a consilierilor locali și a celor județeni începe astăzi, 16 aprilie. Așadar, partidele politice, organizațiile cetățenilor...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Astăzi demarează etapa depunerii candidaturilor pentru alegerile locale
În aceste zile, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere analizează ofertele depuse pentru realizarea studiului de fezabilitate al ultimului lot din viitorul drum expres care va lega Lugoj de Filiași/Craiova. Au fost depuse șapte oferte în cadrul licitației, care s-a închis luni. Lotul vizat este cel dintre Caransebeș și Lugoj, în lungime de 50...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Au fost depuse șapte oferte pentru ultimul lot din drumul expres Lugoj – Filiași
În anul școlar 2024-2025 Şcoala Gimnazială din Şag  dispune de 44 de locuri la Clasa pregătitoare, distribuite în două săli. Copiii își vor desfășura activitatea, în săli recent renovate, utilate cu bănci și scaune noi, mobilier individual de depozitare, calculatoare și TV Smart cu conexiune la internet.  Luni, când au început înscrierile pentru cele 44...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Au demarat înscrierile pentru clasa pregătitoare la Şag. Sunt disponibile 44 de locuri în două săli recent renovate
Cristian Moș se pregătește să candideze la președinția CJ Timiş, ca iepure al PSD, susţin cei din USR Timiş. Cei din USR mai sugerează că Moş a fost şantajat de PSD Timiş pentru a critica în termeni foarte duri filiala condusă de Dominic Fritz. În schimb, Forţa Dreptei sugerează că Moş şi-a negociat la un...
Citeşte tot articolul Citeste articolul USR şi Forţa Dreptei reacţionează la “dezertarea” lui Cristian Moş: Se pregăteşte să candideze la președinția CJ Timiş, ca iepure al PSD
Primăria Timișoara semnează protocoale cu propriile departamente, pentru a putea să rezolve mai rapid problema mașinilor care sunt folosite la transportul ilegal de deșeuri. Oficial, parteneriatul semnat cu Poliția Locală și Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice TIMPARK a fost pus la punct ”pentru a descuraja fenomenul abandonului de deșeuri”. Consilierii locali...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primăria bate palma cu propriile departamente. Timpark și Poliția Locală vor confisca vehiculele ce transportă deșeuri ilegal
USR a rezolvat în timp record problema înlocuirii demisionatei Ana Munteanu din Consiliul Local Timișoara, iar înlocuitorul acesteia a depus jurământul pe postul preluat în cursul zilei de luni. Partidul rămăsese cu un consilier local în minus în CLT, în februarie, după ce controversata Ana Munteanu și-a dat demisia de pe postul oferit de alegători,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Înlocuitorul Anei Munteanu a depus jurământul pe locul rămas liber în consiliul local
Finalizat în urmă cu patru luni, primul spital construit în România din fonduri private, nu poate fi încă deschis din cauza unor proceduri birocratice, lucru care l-a indignat foarte mult pe senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan.  În urmă cu patru luni Asociaţia “Dăruiește Viață” a finalizat primul spital construit în România pentru copiii bolnavi...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Raoul Trifan, revoltat: “Rafila, nu mai ține închis spitalul pentru copiii cu cancer!”
Seria SCM winsed.swiss Mozzart Bet Timișoara – CSM Ploiești, din play-out-ul Ligii Naționale, se mută în Prahova. După ce și-a consumat primele două episoade la Arad și Timișoara, seria „trei din cinci” continuă la sala Olimpia din Ploiești. Rezultatele de săptămâna trecută, 72-65 și 74-69, au fost cele mai strânse din totalul de patru înfruntări...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Leii pleacă la Ploiești cu 2-0 la general şi mai au nevoie de o victorie
Top