Avem tramvaie cu Internet, dar schimbam inca macazurile cu ranga

Sunt minunate, sunt chiar un model nou de tramvai „made in Romania”, dar… încă nu vor intra pe traseele regulate din oraș! Este vorba despre cele două tramvaie reabilitate, care au stat aproape un an în fabricile de la Arad și Pașcani. Acestea au ajuns la Timișoara, dar încă sunt ținute la secret.

tramvaie

Cele două tramvaie au fost aduse, pe platformă, la Timișoara, încă de acum câteva zile. Va mai dura însă cel puțin o săptămână până când călătorii se vor putea bucura de ele. „Nu exclud să fie gata pe 8 iulie, Ziua Transportului Public în Timișoara. Vrem să facem un eveniment frumos, tocmai pentru a sublinia cât de important este transportul public într-un oraş. Este posibil să venim şi cu un tramvai tras de cai, de la asta şi până la noile tramvaie…”, a spus, marți, primarul Nicolae Robu. Edilul s-a declarat absolut încântat de felul în care arată acestea și susține chiar că așteptările i-au fost depășite. „Sunt foarte frumoase, dar sunt mult mai frumoase pe dinăuntru. Sunt făcute la cele mai înalte standarde şi sunt noi într-o proporţie mai mare decât ne-am propus… Până şi roţile, şi osiile au fost schimbate cu unele noi. Firmele au ajuns la concluzia că mai bine pun altele noi. Din tramvaiele vechi s-a păstrat doar platforma, șasiul, în rest totul este nou. Putem vorbi practic despre un nou model de tramvai «made in Romania». S-au fabricat două tramvaie după o concepție românească, cu subansamble românești, mai puțin sistemul de frânare”, afirmă Robu. Conform edilului, un tramvai cu încălzire în scaune, climatizare, internet WiFi, supraveghere video și sistem modern de informare costă cam două milioane de euro. Noul „model de tramvai românesc”, așa cum îi spune Nicolae Robu, costă, cu tot cu TVA, aproximativ 595.000 de euro bucata. Pentru început, cele două tramvaie, model cu burduf, vor circula prin rotație prin tot orașul. Apoi urmează să fie stabilite și rutele definitive. Imediat după ce vor fi testate tramvaiele, alte garnituri vor pleca spre cele două fabrici. Primarul Nicolae Robu spune că operațiunea va dura acum mult mai puțin. „Trebuie să mai facem nişte teste acum și să le vedem şi în exploatare. Va dura mult mai puţin la următoarele, pentru că trebuie să avem în vedere că la primele a fost un efort de proiectare”, a mai declarat edilul. Între timp, deși tramvaiele au Internet, în unele zone din oraș macazurile încă se schimbă cu ranga…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

Lae sclavu a spus: (June 30th, 2015 at 16:25 )

Nu doar in unele zone se schimba macazul cu ranga. Ci in ABSOLUT toate intersectiile cu macaz, fie vechi fie modernizate.

Emil a spus: (June 30th, 2015 at 16:25 )

Dom’le, să le vedem la lucru. Câtă vreme nu scrie „Acest tramvai vă este oferit de Nicolae Robu” pe ele, este OK. Aoleo! Cred că i-am dat o idee…

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Semafoarele din Timisoara, in aer! Nu au intretinerea asigurata, s-ar putea da inapoi milioane de euro

Situație paradoxală la Timișoara: avem un sistem de management al traficului care a costat câteva milioane de euro, mare parte de la UE, dar primăria ar putea fi nevoită dea banii înapoi! De vină ar fi consilierii locali care n-au vrut să dea către SDM întreținerea sistemului. Asta susține șeful Direcției Edilitare, Culiță Chiș, care le-a făcut aleșilor o adresă oficială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Semafoarele din Timisoara, in aer! Nu au intretinerea asigurata, s-ar putea da inapoi milioane de euro
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Situație paradoxală la Timișoara: avem un sistem de management al traficului care a costat câteva milioane de euro, mare parte de la UE, dar primăria ar putea fi nevoită dea banii înapoi! De vină ar fi consilierii locali care n-au vrut să dea către SDM întreținerea sistemului. Asta susține șeful Direcției Edilitare, Culiță Chiș, care le-a făcut aleșilor o adresă oficială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Semafoarele din Timisoara, in aer! Nu au intretinerea asigurata, s-ar putea da inapoi milioane de euro
UVT Agroland Timișoara se pregătește pentru o serie de trei meciuri în șapte zile, din care două sunt cu adversari foarte puternici. Sâmbătă, la sala UVT de pe strada Oituz, vine CSM Târgoviște, formație care s-a clasat pe poziția a treia în sezonul trecut.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vor sa ramana in preajma podiumului
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top