Hashtag si Instagram, noile arme ale Asociatiei Timisoara Capitala Culturala Europeana

Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021 și-a propus să atragă atenția asupra orașului de pe Bega cu ajutorul unui… hashtag. Concret, timișorenii sunt invitați să pună pe Instagram toate fotografiile pe care le consideră reprezentative pentru oraș. Acestea trebuie însoțite de hashtag-ul „#TM2021”.

Campanie Instagram -01 (1)

În perioada 2 iunie – 31 august, timișorenii sunt invitați să pună pe Instagram toate pozele pe care le consideră reprezentative pentru capitala Banatului. Imaginile trebuie însoțite de hashtag-ul „#TM2021”. Timișorenii au mână liberă în ceea ce privește pozele, fie că este vorba despre fotografii cu locuri, clădiri, evenimente, sau… farfurii cu mâncare, toate propunerile sunt binevenite. Astfel, cu ajutorul participanților, Asociația Timișoara Capitală Culturală 2021, care se află în spatele campaniei, este în căutare de următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială. Reprezentanții asociației par că și-au dat seama că a venit momentul să se adreseze și tinerilor. „Dorim să ne îndreptăm comunicarea şi către tineri, încercând să le transmitem informaţii clare despre activitatea noastră şi să-i implicăm în cunoaşterea culturii şi valorilor timişorene”, a declarat Simona Neumann, director executiv al ATCCE. În fiecare săptămână va fi aleasă cea mai bună fotografie, aceasta urmând să fie postată pe pagina de Facebook. Cele mai reușite 25 de fotografii vor fi incluse în cadrul expoziției „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, care va fi organizată la începutul lunii septembrie.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

A costat peste 6 milioane de euro, a durat 2 ani, stă să fie inaugurată, dar una dintre promisiuni a fost încălcată. Strada Popa Șapcă are de acum 4 benzi de circulație, însă pietonii și bicicliștii se vor înghesui pe trotuarele de 2 metri lățime, deși fusese anunțat altceva. Sau, dacă este să ne luăm după indicatoare, poate că pietonii sunt excluși... UPDATE: Primarul Nicolae Robu spune că nu era loc de pistă separată și crede că „trebuie să prevaleze rațiunea”.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Trotuar sau pista de biciclete? Pe strada Popa Șapcă, pietonii și bicicliștii se vor înghesui pe 2 metri
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com