Iarba si denivelari pe pistele de biciclisti din zona Closca, la doi ani de la inaugurare / FOTO

Inaugurate acum aproape doi ani și reclamate încă de atunci de timișorenii din zonă, pistele de biciclete din zona străzii Cloșca arată acum ca după război. Acestea sunt crăpate în multe locuri și iarba crește în voie. Lucrarea e în garanție, iar societatea primăriei ar trebui să intervină.

piste biciclete strada closca6

Lucrările pe porțiunea Bd. Cetății – str. Ovidiu Balea, pe o lungime de 1,7 kilometri, au costat 8,8 milioame de lei, proveniți în cea mai mare parte din fonduri europene. Șoseaua a fost extinsă la patru benzi, au fost amenajate racordurile la străzile laterale, bordurile și trotuarele. Pistele pentru biciclete au fost trasate pe străzile Ovidiu Balea și Crișan, pentru că pe Cloșca nu mai era loc. Șantierul a fost inaugurat în 2013 chiar de două ori, deși a fost terminat cu întârziere. „Este un proiect extrem de important pentru orasul nostru, realizat din fonduri europene. Realizarea efectivă a durat puțin peste un an, au fost anumite dificultăți, dar au fost depășite. Termenul inițial de finalizare a fost 31 mai, nu s-a reușit, dar acum e gata totul, pot să mă declar mulțumit”, spunea primarul Nicolae Robu, în august 2013.

Dacă edilul era mulțumit, nu același lucru se poate spune despre bicicliștii din zonă, care au reclamat de la bun început felul straniu în care au fost trasate pistele. Oamenii au spus că sunt prea multe denivelări și ocolișuri, iar bordurile sunt prea sus, astfel că unii bicicliști mai puțin experimentați au avut probleme cu deplasarea. Robu admitea, la vremea respectivă, că, din acest punct de vedere, mai era de lucru. „Mai sunt de făcut mici ajustări, pe traseul pistelor de biciclete au fost diverse guri de canalizare și este cam disconfortabil pentru bicicliști să coboare de pe biciclete sau să facă cotituri, la 90 de grade, în anumite porțiuni. Vom găsi soluții să îmbunătățim calitatea pistelor de biciclete”, spunea primarul.

Cât de bine au fost făcute „îmbunătățirile” se poate vedea acum, aproape doi ani mai târziu. În afară de faptul că pe pistele de biciclete circulă lejer pietonii, care le găsesc mai confortabile decât trotuarele, traseele pentru amatorii de plimbări pe două roți arată foarte prost. De-a lungul și de-a latul, pistele sunt pline de crăpături, prin care crește deja iarba. Reprezentanții primăriei spun că se vor face reparații, dar nu precizează când. „Lucrarea executată pe str. Cloşca este în garanţie. Toate problemele apărute pe perioada garanţiei, care este de cinci ani, vor fi remediate de societatea care a efectuat lucrările. Aceasta va suporta şi costurile intervenţiilor necesare”, spune Alina Pintilie, purtătorul de cuvânt al PMT. Lucrarea a fost făcută de SDM, firmă care aparține municipalității și de care primarul Nicolae Robu se declară foarte mulțumit. La vremea când era în derulare șantierul de pe Cloșca, SDM era cu un picior în groapă, fiind nevoie de o majorare de capital de aproape un milion de euro, girată de la CL, pentru că nu mai existau nici măcar bani de materiale de construcție.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

NUME a spus: (June 10th, 2015 at 10:03 )

o intrebare…?cad ai facut poza nu ai intors capu sa vezi ca in dreapta ii casa noua construita….oare acolo materialele si betonul le-a adus cu bicicleta in curte…?:))))

LA BRUTARIEE a spus: (June 10th, 2015 at 11:25 )

la brutariee cu nesimtii astia, corupti!

Sandy a spus: (June 11th, 2015 at 16:15 )

Asta se întâmplă pentru că treaba-i făcută de mântuială și materialele se fură sau au fost schimbate cu altele de mai proastă calitate. Diferența de preț intră în anumnite buzunare, că așa se explică și vilele care apar între proprietățile celor ajunși în posturile-cheie. Tot așa se întâmplă și cu asfaltările de pe străzi. Nu se toarnă, intenționat, stratul de protecție pentru asfalt, ca lucrarea să se strice în câtea luni și să poată interveni tot ei cu reparațiile. Alți bani, alte distracții.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top