Atentie, autostrada! Pe A1, indicatoarele rutiere induc in eroare soferii!

Avem autostradă spre Ungaria, de ce ar trebui s-o și folosim? Șoferii care s-au aventurat pe noua șosea au avut parte de surprize neplăcute, pentru că… efectiv nu au știut pe unde s-o ia! Asta, pentru că indicatoarele rutiere sunt fie prost întocmite, fie inexistente. Asociația Pro Infrastructura cere oficial CNADNR să intervină.

autostrada nadlac-arad2

De la finele săptămânii trecute, românii pot ajunge la Budapesta în două ore, pe autostradă, și de acolo, mai departe, spre Europa. Lotul II din Autostrada Nădlac – Arad are în total 16 kilometri, șase dintre fiind deschiși circulației la finele anului trecut. Pe 11 iulie a fost tăiată panglica pentru ceilalți zece kilometri, între DN 7 Pecica și Arad. Autostrada Nădlac – Arad are o lungime totală de 39 de kilometric și a fost realizată, în cele din urmă, de asocierea italo-germană Astaldi-Max Boegl. Toate bune și frumoase, numai că șoferii au început deja să se plângă că… nu știu pe unde s-o ia! Semnalul de alarmă l-au tras, ca de obicei, cei de la Asociația Pro Infrastructura.

„Mulți șoferi care au mers pe autostrada Nădlac-Arad ni s-au plâns că există probleme de semnalizare și că s-au rătăcit din cauza panourilor insuficient de clare. Oamenii susțin că „au avut dificultăți de orientare, deoarece nu au fost îndrumați în direcția dorită de la nodul dintre A1 și A11. Mai precis, pe sensul Nădlac – Arad este vorba despre absența orașelor Deva și Sibiu de pe indicatoare (…) Ne-au fost semnalate cazuri de șoferi care, ajunși la respectiva bifurcație, au efectuat manevre periculoase – schimbarea bruscă a benzii, oprire și mers în marșarier – tocmai datorită din cauza semnalizării existente (…) De asemenea, semnalăm absența unui indicator la sensul giratoriu de la intersecția DN7 cu A11 care să arate direcția către Nădlac / Ungaria pe autostradă. Indicatorul existent în acel sens giratoriu arată către Nădlac pe vechiul traseu (DN7). Din acest motiv, numeroase autovehicule care circulă pe ruta Deva – Ungaria nu urcă pe autostradă decât la nodul Pecica”, spun cei de la Pro Infrastructura. În aceste condiții, într-o scrisoare oficială adresată șefului CNADNR, Narcis Neaga, Asociația Pro Infrastrucură solicită ca „pe panourile de preselecție de pe sensul către Arad anterioare nodului mai sus menționat să fie indicate expres direcțiile Deva și / sau Sibiu, pentru ca șoferii să poată lua o decizie în cunoștință de cauză, iar în sensul giratoriu de la intersecția DN7 cu A11 să fie instalate panouri care să indice ruta către Ungaria pe autostradă”.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

scufita rosie-n fundic a spus: (July 16th, 2015 at 18:31 )

romanica… si atunci pentru ce P*la mea ne trebuie autostrazi? sa se faca gropi ampulika..

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Politia Locala Timisoara, tot mai aproape sa ramana fara sefi. Puterea anunta o lege binevenita

Coaliția de guvernare va modifica legea astfel încât persoanele care ies la pensie să nu mai poată fi angajate la stat. Anunțul a fost făcut de șeful Senatului, Călin Popescu Tăriceanu. În momentul în care legea va intra în vigoare, cei doi șefi ai Poliției Locale Timișoara vor fi nevoiți să demisioneze.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Politia Locala Timisoara, tot mai aproape sa ramana fara sefi. Puterea anunta o lege binevenita

Economic vezi arhiva Economic

Centura de Sud a Timisoarei va distruge pista de biciclete de la Giroc. Poti sa reclami aberatia

Ireal: CNAIR face praf, cu bună știință, o pistă de biciclete realizată, în Timiș, pe fonduri europene! Este vorba despre cea care duce la Pădurea Giroc, care va fi „ruptă” de Centura de Sud a Timișoarei. Anomalia a fost sesizată de deputatul USR Cătălin Drulă. Licitația pentru șoseaua ocolitoare a fost amânată recent pentru a cincea oară.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Centura de Sud a Timisoarei va distruge pista de biciclete de la Giroc. Poti sa reclami aberatia

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Etno-rock. Etno-psihedelic. Etno-pop. Orice, dar etno! E ideea de la care a plecat Câta Festival, care va debuta, peste două săptămâni, la o aruncătură de băț de Timișoara. Bicicliștii și cei cu buletin de Șag au intrare gratis, iar line-up-ul este un mix nemaiîntâlnit, cu Baba Zula, Subcarpați, Impex, Pero Defformero, Rodion GA sau Azur.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cata Festival: hai la Sag, pe noapte! Trei zile de etno-pop, turbo-folk, neo-manele si alte minunatii
Ireal: CNAIR face praf, cu bună știință, o pistă de biciclete realizată, în Timiș, pe fonduri europene! Este vorba despre cea care duce la Pădurea Giroc, care va fi „ruptă” de Centura de Sud a Timișoarei. Anomalia a fost sesizată de deputatul USR Cătălin Drulă. Licitația pentru șoseaua ocolitoare a fost amânată recent pentru a cincea oară.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Centura de Sud a Timisoarei va distruge pista de biciclete de la Giroc. Poti sa reclami aberatia
Până să dea 20 de milioane de euro în patru ani către Colterm, pentru întreținerea clădirilor sale, Primăria Timișoara va plăti, în următoarele 12 luni, aproape 300.000 de euro către alte două firme. Acestea, abonate la lucrări din bani publici, au câștigat, anul trecut, o licitație de reabilitare și întreținere, cu un contract valabil pe 24 de luni.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primaria da aproape 300.000 de euro in urmatorul an pentru reparatii de urgenta la diverse cladiri
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top