Atentie, autostrada! Pe A1, indicatoarele rutiere induc in eroare soferii!

Avem autostradă spre Ungaria, de ce ar trebui s-o și folosim? Șoferii care s-au aventurat pe noua șosea au avut parte de surprize neplăcute, pentru că… efectiv nu au știut pe unde s-o ia! Asta, pentru că indicatoarele rutiere sunt fie prost întocmite, fie inexistente. Asociația Pro Infrastructura cere oficial CNADNR să intervină.

autostrada nadlac-arad2

De la finele săptămânii trecute, românii pot ajunge la Budapesta în două ore, pe autostradă, și de acolo, mai departe, spre Europa. Lotul II din Autostrada Nădlac – Arad are în total 16 kilometri, șase dintre fiind deschiși circulației la finele anului trecut. Pe 11 iulie a fost tăiată panglica pentru ceilalți zece kilometri, între DN 7 Pecica și Arad. Autostrada Nădlac – Arad are o lungime totală de 39 de kilometric și a fost realizată, în cele din urmă, de asocierea italo-germană Astaldi-Max Boegl. Toate bune și frumoase, numai că șoferii au început deja să se plângă că… nu știu pe unde s-o ia! Semnalul de alarmă l-au tras, ca de obicei, cei de la Asociația Pro Infrastructura.

„Mulți șoferi care au mers pe autostrada Nădlac-Arad ni s-au plâns că există probleme de semnalizare și că s-au rătăcit din cauza panourilor insuficient de clare. Oamenii susțin că „au avut dificultăți de orientare, deoarece nu au fost îndrumați în direcția dorită de la nodul dintre A1 și A11. Mai precis, pe sensul Nădlac – Arad este vorba despre absența orașelor Deva și Sibiu de pe indicatoare (…) Ne-au fost semnalate cazuri de șoferi care, ajunși la respectiva bifurcație, au efectuat manevre periculoase – schimbarea bruscă a benzii, oprire și mers în marșarier – tocmai datorită din cauza semnalizării existente (…) De asemenea, semnalăm absența unui indicator la sensul giratoriu de la intersecția DN7 cu A11 care să arate direcția către Nădlac / Ungaria pe autostradă. Indicatorul existent în acel sens giratoriu arată către Nădlac pe vechiul traseu (DN7). Din acest motiv, numeroase autovehicule care circulă pe ruta Deva – Ungaria nu urcă pe autostradă decât la nodul Pecica”, spun cei de la Pro Infrastructura. În aceste condiții, într-o scrisoare oficială adresată șefului CNADNR, Narcis Neaga, Asociația Pro Infrastrucură solicită ca „pe panourile de preselecție de pe sensul către Arad anterioare nodului mai sus menționat să fie indicate expres direcțiile Deva și / sau Sibiu, pentru ca șoferii să poată lua o decizie în cunoștință de cauză, iar în sensul giratoriu de la intersecția DN7 cu A11 să fie instalate panouri care să indice ruta către Ungaria pe autostradă”.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

scufita rosie-n fundic a spus: (July 16th, 2015 at 18:31 )

romanica… si atunci pentru ce P*la mea ne trebuie autostrazi? sa se faca gropi ampulika..

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat

Cu doar câteva zile înainte de alegerile pentru stabilirea viitorului preşedinte alş Asociaţiei Judeţene de Fotbal Timiş, Ioan Mureşan, unul dintre cei patru candidaţi, a făcut public programul prin care speră să-i convingă pe oamenii de fotbal din judeţ să-l aleagă. Fostul arbitru a candidat şi în urmă cu patru ani pentru funcţia supremă în fotbalul judeţean.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

De 4 ani. De atâta timp stă pierdut prin sertarele de la Ministerul Transporturilor proiectul descărcării către Timișoara de pe autostrada A1 la Sînandrei. Dincolo de frumoasele promisiuni ale politicienilor, orașul de pe Bega nu are ieșire la autostradă, iar șefii „drumarilor” se ascund în spatele diverselor avize. Deputatul USR Cătălin Drulă spune că, dacă ar exista voință, situația ar putea fi deblocată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Șapte zile – atât mai are termen guvernul până să fie reclamat de primarul Nicolae Robu la Comisia Europeană, pe tema vaporașelor. Edilul admite însă că n-a fost la București, să discute concret, ci a trimis doar documente, pentru că... nu era normal să meargă la guvern, înainte ca acesta să afle exact cum funcționează.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vaporasele mai asteapta 7 zile. De ce n-a batut Robu cu pumnul in masa la guvern: Nu e asta principala problema a tarii
Timișoara culturală are datoria de a-l respecta și de a-l „folosi” pe Ioan Holender. Asta spune primarul Nicolae Robu, care regretă decizia fostului director al Operei de Stat din Viena de a renunța funcția de președinte onorific al Asociaţia Timişoara Capitală Europeană a Culturii. Edilul nu a putut spune însă de ce Holender n-a prea fost „folosit” până acum de instituțiile locale de cultură.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu regreta decizia lui Holender si nu stie de ce Timisoara culturala l-a ignorat pana acum pe acesta
Cu doar câteva zile înainte de alegerile pentru stabilirea viitorului preşedinte alş Asociaţiei Judeţene de Fotbal Timiş, Ioan Mureşan, unul dintre cei patru candidaţi, a făcut public programul prin care speră să-i convingă pe oamenii de fotbal din judeţ să-l aleagă. Fostul arbitru a candidat şi în urmă cu patru ani pentru funcţia supremă în fotbalul judeţean.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top