Inca nu avem Armonie in trafic! Tramvaiele reabilitate nu au verde sa circule

Scoase la paradă acum două săptămâni, cele două tramvaie reabilitate încă nu au intrat în regim normal de trafic. Acest lucru ar urma să se întâmple totuși până la sfârșitul lunii, când „Armoniile” vor circula pe liniile 1 și 2.

tramvai armonia2

Așteptate un an de timișorenii sătui să facă saună fără voie în tramvaiele vechi de patru decenii, cele două tramvaie reabilitate în fabricile de la Arad și Pașcani nu circulă încă pe liniile RATT. Garniturile au ajuns la Timișoara acum aproape o lună, dar nu au fost încă recepționate. „Se fac încă probe în regim dinamic, împreună cu proiectantul și specialiști de la firma care le-au realizat. Continuă măsurarea capacității maxime de încărcare. Așteptăm autorizațiile de funcționare din partea Autorității Feroviare Române. Ne dorim ca tramvaiele să fie puse în funcțiune într-un timp cât mai scurt”, spun reprezentanții RATT, fără a avansa însă o dată concretă. Cele două tramvaie, pe care primarul Nicolae Robu le-a numit „Armonia”, vor intra pe traseu, cel mai probabil, la finele lunii iulie, pe liniile 1 și 2, care sunt reabilitate.

„Aceste tramvaie sunt noi, nu este vorba de o reabilitare în sensul de cârpăceală, ci despre o înnoire a tramvaielor. Din ce a fost vechi s-a păstrat doar şasiul, doar platforma, care a fost recondiţionată, în rest, începând cu roţile, osiile, suspensia, continuând cu acţionarea, cu toată caroseria, absolut totul e nou. Există încălzire la fiecare scaun, climatizare, supraveghere video cu nouă camere, Internet wireless, informare audio-video cu mijloace moderne, practic există tot ce au doar acele tramvaie noi, care costă două milioane de euro bucata”, declara, pe 8 iulie, primarul Nicolae Robu. Reabilitarea unui singur tramvai a costat 480.000 de euro, fără TVA. RATT ar urma să trimită, în această vară, încă cinci tramvaie la fabricile din Arad și Pașcani.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

Bobby a spus: (July 22nd, 2015 at 21:42 )

Presupun că și acestea vor fi trimise tot în Parcul Copiilor, unde au ajuns și faimoasele minibuze, cumpărate cu 30 000 de euro fără ca primarul să se intereseze înainte dacă pot fi înmatriculate. Același stil de luftangiu practicat de Robu pe banul public. Sunt curios când i se va imputa și această sumă? A început cu palmierii de 10 000 de euro, avem tramvaie inutilizabile de câte 480 000 de euro, unde se va opri apetitul pentru spargerea banului public al acestui ipochimen jalnic?

INO a spus: (July 23rd, 2015 at 05:02 )

BEY! OK! NU ARATĂ RĂU! ÎNSĂ LE LIPSEȘTE AFIȘAJUL ELECTRONIC DE PE FAȚĂ DEASUPRA SUS UNDE SCRIE CE LINIE ESTE ȘI UNDE MERGE PE CE TRASEU! ÎN PLUS AU COSTAT CAM MULTICEL -!DIN SUEDIA SE PUTEAU ADUCE NOU -NOUȚE LA JUMATATE CÎT AU COSTAT ASTEA! ȘI CHIAR DIN ALTE ȚĂRI-!ÎN PLUS TOATE STAȚIILE DE TRAMVAI TRREBUIE ÎMBUNĂTĂȚITE CU AFIȘARE ELECTRONICÂ CA ȘI LUMEA SĂ ȘTIE LA CE ORĂ VINE TRAMVAIUL ȘI PE CE RUTĂ CIRCULĂ!PLUS BANCOMATE ELECTRONICE DE UNDE OMUL SĂ-ȘI IA BILET EXACT PE DIRECȚIA DORITĂ!O HARTĂ A LINIILOR DE TRAMVAI ESTE NECESARĂ ÎN FIECARE STAȚIE! NORMAL TREBUIAU CUMPĂRATE 10-20 GARNITURI ȘI ATUNCI CU O ASEMENEA COMANDĂ SE VEDEA O SCHIMBARE MAJORĂ ÎN TRAFIC! AȘA ÎNTRE TIMP SE VOR DISTRUGE CELE NOI PÎNĂ VOR APĂREA CELELALTE PENTRU A FI DISTRUSE!NU VREAU SĂ COMENTEZ SÎNT PRIETEN CU ROBU DAR!? EL ȘTIE MAI BINE!ORICUM SUCCES CU TRANSPORTUL ÎN COMUN SAU LA COMUN!

INO THE PERFECT SPIRIT OF TRUTH AND LIFE!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Si pod, si pasarela pentru biciclisti si pietoni, in zona ILSA

Un pod futurist în zona Jiul, pe un proiect al primăriei, și unul mai simplu, dar alăturat unei pasarele pentru pietoni și bicicliști, la zona ILSA, pe un proiect donat de un investitor privat. Primarul Nicolae Robu spune că, în cazul ambelor, construcția ar putea începe în acest an, dar depinde de cât de repede vor merge licitațiile.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Si pod, si pasarela pentru biciclisti si pietoni, in zona ILSA
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Grindeanu: Daca as fi primarul Timisoarei, n-as fi multumit de banii de la guvern

Nu se va schimba nici prefectul de Timiș și nu vom avea, la Timișoara, nici miting de susținere a guvernului. Asta afirmă premierul Sorin Grindeanu, care spune că, dacă ar fi în administrația locală, n-ar fi mulțumit de banii alocați de la bugetul central. Premierul anunță și când vor începe lucrările la centură și la sala de sport de 16.000 de locuri.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Grindeanu: Daca as fi primarul Timisoarei, n-as fi multumit de banii de la guvern

Sport vezi arhiva Sport

Meci greu, dar nu imposibil! Timisoara, la baraj cu Krasnii Iar, din Rusia

Cum era de aşteptat! Un adversar puternic, dar nu de neînvins, pentru bănăţeni, pentru a ajunge din nou în lumea bună a rugby-ului european. Campioana României la rugby, Timişoara Saracens, întâlneşte Krasnîi Iar, o puternică formaţie din Rusia, în drumul spre grupele Challenge Cup, ediţia 2017/2018.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Meci greu, dar nu imposibil! Timisoara, la baraj cu Krasnii Iar, din Rusia
Centrul de Echitatie Herneacova
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Taxa de mediu a murit, traiasca taxa de intrat in oras! Cum vrea Ministerul Mediului sa reduca poluarea

Ca-n Germania sau în alte țări europene, dar numai în ceea ce privește taxele! Unii șoferi ar putea să plătească scump accesul în centrul marilor orașe din România. Așa vrea Ministerul Mediului să reducă poluarea, pe modelul care funcționează deja în Occident, unde infrastructura rutieră și transportul în comun sunt la ani-lumină distanță de România.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Taxa de mediu a murit, traiasca taxa de intrat in oras! Cum vrea Ministerul Mediului sa reduca poluarea

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Ca-n Germania sau în alte țări europene, dar numai în ceea ce privește taxele! Unii șoferi ar putea să plătească scump accesul în centrul marilor orașe din România. Așa vrea Ministerul Mediului să reducă poluarea, pe modelul care funcționează deja în Occident, unde infrastructura rutieră și transportul în comun sunt la ani-lumină distanță de România.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Taxa de mediu a murit, traiasca taxa de intrat in oras! Cum vrea Ministerul Mediului sa reduca poluarea
Primăria Timișoara nu renunță la proiectul de asfaltare a străzilor cu piatră cubică. Acesta va intra în dezbatere publică chiar în prima zi de Mărțișor. Instanța a suspendat o hotărâre de consiliu local pe această temă și urmează ca, pe 6 martie, să se pronunțe în ceea ce privește recursul înaintat de PMT.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Strazile cu piatra cubica, in dezbatere publica
Nu se va schimba nici prefectul de Timiș și nu vom avea, la Timișoara, nici miting de susținere a guvernului. Asta afirmă premierul Sorin Grindeanu, care spune că, dacă ar fi în administrația locală, n-ar fi mulțumit de banii alocați de la bugetul central. Premierul anunță și când vor începe lucrările la centură și la sala de sport de 16.000 de locuri.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Grindeanu: Daca as fi primarul Timisoarei, n-as fi multumit de banii de la guvern
Programați-vă o escapadă cu... iubire! Compania Ryanair a lansat vineri, 24 februarie, o campanie masivă de reduceri pentru România. Sunt peste 50.000 de bilete cu 20% reducere, disponibile pe 18 rute din București, Craiova, Oradea și Timișoara, pentru călătorii efectuate în perioada 1 martie - 30 aprilie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Bilete de avion cu 20% reducere pe 18 rute, de la Ryanair
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top