Santierul din Cetate s-ar putea termina in octombrie, dar numai daca vine piatra

Un telefon primit de la Romprest i-a dat din nou motive de bucurie primarului Nicolae Robu. Edilul a fost anunțat că sunt în drum spre Timișoara mai multe transporturi de piatră! Robu a ajuns și la concluzia că șantierul s-ar putea termina în octombrie. Cu unele condiții însă.

strada mercy

Pe șantierul din Cetate tot nu se muncește susținut, ca și cum s-ar viza încadrarea în termenul de execuție, anunțat la finele anului. Muncitorii se numără tot pe degete, cu o concentrare mai mare în Piața Unirii. Pe unele dintre străzile adiacente, lucrările nici măcar n-au început ca lumea, darmite să fie aproape de finalizare. Un exemplu este strada Mercy, de unde piatra de dimensiuni mari care trebuie montată pe mijloc lipsește cu desăvârșire. Primarul Nicolae Robu spune însă, din nou, că lucrurile se vor îmbunătăți. „Vine piatra, mi s-a confirmat că au plecat deja transporturi, sunt mai multe maşini, pentru strada Lucian Blaga, şi piatră mare, şi piatră cubică, plăci pentru partea centrală şi piatră cubică. Vine, de asemenea, piatră pentru Eugeniu de Savoya (….) Vestea cea mai bună, vineri sau sâmbătă, vor sosi transporturi importante de piatră pentru Mercy şi se reiau lucrările de pavare”, a declarat, marți, edilul.

piata unirii2

Robu pare extrem de optimist și avansează chiar un termen de finalizare pentru întregul șantier. „Am fost în Piaţa Unirii, lucrările au avansat frumos. Chiar dacă numărul de muncitori nu mai este 30-40 (!! – n.r.), cum erau într-o vreme, şi sunt cam 15-20, s-a progresat foarte frumos, s-a ajuns cu pavarea în zona Domului. Dacă nu vor mai apărea dificultăţi cu aprovizionarea, chiar cu forţa de muncă nu foarte numeroasă care există în toată zona Cetate lucrările vor putea fi finalizate la sfârşitul lunii octombrie. Până la urmă, decât să ai meşteri care nu se pricep şi apoi alţii să vină să scoată piatra şi să repaveze, e preferabil să ai mai puţini care fac o lucrare de calitate  (…) A văzut şi domnul arhitect Sturdza ce s-a făcut până acum şi a apreciat calitatea lucrărilor (…) Vom ajunge să avem un centru istoric la un alt nivel decât l-am avut”, a mai declarat primarul Timișoarei. Mai trebuie spus că lucrările pentru conservarea vestigiilor istorice încă nu au început, licitația pentru desemnarea executantului încheindu-se abia acum mai puțin de două săptămâni.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

anteconbega a spus: (July 9th, 2015 at 15:38 )

Dl Junea este un adolescent răutăcios. A rămas ţărănist, deci restituţio in integrum, adică brambureală maximă. Chiatră langă chiatră. Ş-un cuţât.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea veniturilor angajatilor

Jumătate din firmele din Timişoara sunt hotărâte să compenseze scăderea salariului brut de la 1 ianuarie, pentru a acoperi trecerea contribuţiilor sociale exclusiv asupra angajaţilor, arată un sondaj derulat de una dintre companiile de consultanţă în domeniul resurselor umane, prezentă pe piaţa locală.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea  veniturilor angajatilor

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
Posturile din consiliul de administrație de la SDM se împart, evident pe baza competenței, între meritocrații de partid. Sunt, probabil, singurii care se încumetă să depună dosare în vederea evaluării, pentru că, nu-i așa, responsabilitatea este uriașă, la o societate care are monopol pe tot ce înseamnă drumuri în Timișoara.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la paduri la drumuri. Adam Craciunescu, cap de lista intre candidatii pentru un post in CA de la SDM
Două timișorence și 10 firme sparg gheața către suprataxa pe paragină, instituită de Primăria Timișoara. În plenul de marți după-amiază, consilierii locali trebuie să aprobe 12 proiecte de majorare a impozitului pe teren, între 250 și 500%, pentru proprietarii care au ignorat avertismentele repetate ale Poliției Locale.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Taxa pe paragina devine realitate la Timisoara. Primii proprietari care platesc impozite majorate cu 500%
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top