Camionetele de peste 1,9 tone si microbuzele ar putea fi parcate din nou printre blocuri

Interdicția de parcare între blocuri a mașinilor de marfă de peste 1,9 tone și a microbuzelor cu mai mult de nouă locuri, votată în iulie în CL, ar putea avea viață foarte scurtă. Un consilier local liberal se gândește să propună deja modificarea ei, în sensul revenirii la interdicția referitoare doar la vehiculele de peste 3,5 tone. Acesta spune că, în actualul format, hotărârea este „neproductivă”.

micro bloc

În plenul din luna iulie, consilierii locali au votat modificarea unei hotărâri din 2006 care interzicea „staţionarea voluntară a vehiculelor cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 t pe drumurile publice şi terenurile aparţinând domeniului public sau privat ale municipiului Timişoara”. Totul, pe motiv că „pe străzi, pe aleile dintre blocuri şi în parcajele aferente acestora, staţionările voluntare ale vehiculelor grele sunt extrem de frecvente. (…) Acest fenomen reduce semnificativ capacitatea de circulaţie şi staţionare pe arterele rutiere, fiind o piedică în calea desfăşurării fluente şi în condiţii de siguranţă a traficului şi, de asemenea, produce poluare fonică în zonele rezidenţiale”. Conform noului act normativ, este interzisă în zonele de blocuri „staţionarea voluntară a vehiculelor cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 1,9 t pentru transportul de marfă şi al vehiculelor care au mai mult de 9 locuri pe scaune”. Aceste mașini pot fi parcate doar în spații special amenajate: str. Gării nr. 6-7, str. Iulie Maniu nr. 54, Ioan Slavici nr. 75, Calea Dorobanților nr. 59, CFR Timișoara Est nr. 5A, Bulevardul Eroilor de la Tisa nr. 63, str. Ion Heliade Rădulescu nr. 1, str. Gării nr. 1 și str. Ștrandului, vizavi de imobilul cu nr. 6.

Polițiștii locali au trecut la amenzi, astfel că, într-o singură zi, la finele lunii trecute, au sancționat nu mai puțin de 112 de persoane, amenzile fiind cuprinse între 1.000 și 2.500 lei. Asta, deși hotărârea a fost votată cu amendament propus de social-democratul Daniel Idolu, care a propus o perioadă de grație de trei luni, în care să fie acordate doar avertismente. Actul normativ ar putea avea însă viață scurtă. Liberalul Ștefan Sandu se gândește să propună deja modificarea hotărârii, în sensul… revenirii la vechile prevederi, plus niște indicatoare. „S-a pornit o adevărată vânătoare a microbuzelor staționate în oraș, foarte mulți cetățeni fiind total nemulțumiți. Consider că actuala reglementare este total neproductivă. În acest sens voi propune modificarea acestei prevederi în sensul aplicării doar pentru vehiculele cu masa totală autorizată mai mare de 3,5 t. În spațiile limitate din zonele de blocuri propun montarea unor indicatoare de limitare a accesului la vehicule cu masa maximă 2,7 t, rezultând implicit și imposibilitatea de a staționa”, spune Sandu. Rămâne de văzut când va fi propusă o astfel de modificare și dacă ea va trece de plen.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

rusinika a spus: (August 11th, 2015 at 09:32 )

rusine stefan sandu esta pdl-ist (basist&blagist&udrist&bocist) BUBA (base, udrea, blaga, anastase)!!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

rebreanu

Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani

Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Studenţii români ar putea testa cum e să înveți, pentru o anumită perioadă, într-o altă universitate din țară, iar apoi cursurile şi notele obţinute să le fie recunoscute şi la universităţile de la care provin. Sistemul este funcţional la nivel european, prin intermediul Programului Erasmus, iar Universitatea de Vest susține introducerea lui în România.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Universitatea de Vest sustine mobilitatea interna in sistemul de invatamant romanesc
Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Legenda spune că numai copiii neastâmpărați primesc nuiele în seara de Moș Nicolae, însă, în zilele noastre, bețele sunt atât de amuzante, încât nu pot privite ca o pedeapsă. Primii comercianți au ieșit pe strada Mărășești, iar oferta este colorată și diversă. Sunt multe motive populare, dar și linguri de lemn!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Mos Nicolae vine… cu lingura de lemn! / FOTO
Primăria Timișoara pune în aplicare un plan mai vechi, început anul trecut. Este vorba despre transformarea în străzi pietonale, cu acces interzis pentru mașini, a două artere. Prima dintre ele, pe care mașinile nu au voie de ceva timp, a intrat deja în lucru, iar cealaltă urmează. Alte locuri de parcare vor dispărea cu această ocazie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Inca doua strazi pietonale in centrul Timisoarei / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top