A pornit licitatia pentru pasajul Popa Sapca, primarul Robu crede ca lucrarile ar putea incepe in acest an

Licitația pentru lărgirea la patru benzi a străzii Popa Șapcă a fost publicată pe SEAP, firmele interesate putând să depună oferte până la finele lunii noiembrie. Licitația pentru pasajul Jiul se va încheia mai repede, iar primarul Nicolae Robu crede că lucrările pregătitoare ar putea începe chiar din acest an.

strada popa sapca2

Lărgirea străzilor și pasajelor Jiul și Popa Șapcă, promisă încă de pe vremea administrației Ciuhandu, va deveni realitate. Inițial, primarul Nicolae Robu spunea că va fi deschis doar un șantier, pentru că traficul nu ar permite mai multe restricții, dar, în cele din urmă, a optat pentru începerea simultană a lucrărilor. „Am asumat să dau drumul deodată la două lucrări foarte mari: la lărgirea trecerii pe sub calea ferată în zona Jiul, respectiv în zona Popa Şapcă, şi la lărgirea străzilor conexe totodată, şi îmi asum să gestionez simultan cele două lucrări”, spune Robu. Licitația pentru Pasajul Jiul este în desfășurare, cu un termen de depunere a ofertelor 27 octombrie și o estimare de costuri de 7,8 milioane de euro, cu tot cu TVA.

Vineri, primarul Nicolae Robu a anunțat că a fost publicată pe SEAP și documentația de licitație pentru lucrarea de la Popa Șapcă. „Valoarea estimată a investiției, deci valoarea maximă până la care ofertele pot fi acceptate, este de 44,2 milioane de lei, fără TVA. Termenul de executie stabilit de proiectant, tot așa, estimat, este de 18 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor. Ofertele pot fi depuse până în 20 noiembrie 2015, ora 10”, a spus edilul. Conform proiectelor, pe strada Jiul vor fi patru benzi, pe porțiunea cuprinsă între Splaiul Nicolae Titulescu și Bd. Republicii, iar pe sub pasajul propriu-zis vor fi cinci benzi. Pe strada Popa Șapcă vor fi, de asemenea, patru benzi, trotuare și piste de biciclete.

strada popa sapca1

Robu este foarte optimist și spune că lucrările premergătoare începerii șantierului ar putea fi derulate chiar din acest an. „Sper ca licitațiile să decurgă în condiții bune și să începem cât mai repede lucrările. Dacă terminăm licitația până la 1 decembrie, dacă vremea pe luna decembrie, la nivel de prognoză, va fi considerată potrivită, vom da drumul lucrărilor și vom face tot ce se poate face ca operații pregătitoare (…) Vrem să exploatăm la maximum timpul. După părerea mea, aceste lucrări pot fi terminate mult mai repede, dacă firmele vor agrea să se mobilizeze zi și noapte, la propriu. Nu putem merge la absurd cu așteptările, să se lucreze la foc continuu, 7 zile din 7, 24 din 24 pe termen lung, dar pe anumite perioade de timp, dacă se lucrează și sâmbăta (…) Consider că aici putem termina în șase până la nouă luni, cu o mobilizare excepțională a firmelor care câștigă licitațiile”, a conchis primarul.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top