Timisoara culturala, vazuta pe Instagram

Au făcut poze la tot ceea ce cred că este reprezentativ pentru oraș, fie că e vorba despre evenimente sportive, concerte, clădiri istorice sau peisaje spectaculoase. Timișorenii au postat pe Instagram sute de poze, cu hashtagul #TM2021, iar 25 dintre ele sunt prezentate acum publicului larg.

IMG_4639

Timp de patru luni, timișorenii au surprins, în sute de fotografii, orașul în care locuiesc și frânturile care îl construiesc. Totul, în timpul campaniei „#TM2021 – Cultura prin ochii timișorenilor”, în care li s-a cerut să fotografieze tot ceea ce cred ei că este reprezentativ pentru Timișoara. Zis și făcut! Peste 50 de persoane au dat curs invitației, postând pe Instagram mai mult de 600 de imagini însoțite de hashtag-ul TM2021. Mai mult, așa cum li s-a promis, cele mai reușite 25 de fotografii au fost cuprinse într-o expoziție, deschisă deja pentru public. Imaginile pot fi admirate, până la 1 octombrie, la cafeneaua Klapka, de pe strada Augustin Pacha nr. 8. Campania aparține Asociației Timișoara Capitală Culturală Europeană, astfel că la vernisaj a fost prezent și președintele organizației Simona Neumann. „Am vrut să vedem cum văd timișorenii orașul lor, dar și cum înțeleg ei cultura. Cultura nu înseamnă doar cultura înaltă, iar candidatura nu înseamnă doar promovarea culturii înalte, a spectacolelor de teatru sau de muzică, ci înseamnă cultură în spații publice. Arta poate coborî în spațiul public”, a declarat Neumann. Timișorenii sunt rugați să nu abandoneze hashtag-ul #TM2021 și să continue să posteze tot ceea ce văd ei mai frumos în orașul lor. Cei care doresc să vadă toate pozele postate pot face acest lucru aici.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Aproape 6.000 de euro, pentru intretinerea „capsunului” din Parcul Copiilor

Se caută o firmă care, în următorii doi ani, să verifice mufele și ledurile de la Strawberry Tree. Este vorba despre „copacul” care încarcă telefoane și tablete, amplasat de primărie în Parcul Copiilor. Acesta a fost cumpărat în 2014 și a costat aproape 100.000 de lei, sumă care a inclus și servicii de întreținere.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Aproape 6.000 de euro, pentru intretinerea „capsunului” din Parcul Copiilor
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

DHL, dupa un an la Timisoara: crestere de 20% la expedieri internationale / FOTO

DHL, liderul pieţei internaţionale de curierat expres şi logistică, are un an de când a inaugurat terminalul de la Aeroportul Internaţional „Traian Vuia” din Timişoara. Investiţia a fost de un milion de euro, iar rezultatele se văd: volumul expedierilor internaţionale a crescut, față de noiembrie 2015, cu 20%!
Citeşte tot articolul Citeste articolul DHL, dupa un an la Timisoara: crestere de 20% la expedieri internationale / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top