Alte sparturi in Cetate: strada Dimitrie Cantemir va deveni pietonala / FOTO

Primăria își duce mai departe planurile de a transforma în pietonale cu asfalt mai multe străzi din Cetate. După Janos Bolyai și Pacha, acum a venit rândul străzii Dimitrie Cantemir. Fără anunț prealabil, aceasta a fost spartă, iar pentru șoferi va deveni și mai greu să găsească un loc de parcare în centrul Timișoarei.

strada dimitrie cantemir4

Primăria a anunțat, în vară, că vrea să repare mai multe străduțe din zona centrală, necuprinse în proiectul de reabilitare a zonei Cetate. Conform oficialilor PMT, la finalul lucrărilor vor fi patru noi străzi pietonale: Augustin Pacha, pe porţiunea de la str. Proclamația de la Timișoara spre Piața Unirii, Dimitrie Cantemir, Janos Bolyai şi Victor Vlad Delamarina, din Piața Libertăţii până la strada Sfântul Ioan. Prima a fost spartă, în iulie, strada Janos Bolyai, apoi a urmat șantierul de pe strada Pacha, pe porțiunea cuprinsă între str. Eugeniu de Savoya și Piața Unirii. Ambele au fost finalizate, ultima fiind strada Pacha, și au devenit, teoretic, exclusiv pietonale. Pe Janos Bolyai însă, imediat după asfaltare, au reapărut mașinile, deși strada nu suportă greutatea vehiculelor. Între timp, acestea au dispărut, cu largul sprijin, deși întârziat, al polițiștilor locali.

Acum, după același model, fără anunț în prealabil, a fost spartă și strada Dimitrie Cantemir. Aceasta urmează să fie reamenajată după același model: piatră pe părțile laterale, înspre clădiri, şi asfalt pe mijloc. Tot pe mijloc vor fi amplasate și rigolele, astfel încât apa de ploaie să nu se mai scurgă înspre clădiri. Pietonala „cu asfalt” a fost criticată intens pe rețelele de socializare, dar asta nu i-a oprit pe reprezentanții primăriei să meargă mai departe cu acest proiect. Și aceasta n-ar fi cea mai mare problemă, dar, în condițiile în care din cele „cel puțin cinci parcări mari (zona centrală)”, promise de candidatul Nicolae Robu în campania electorală din 2012, nu a fost construită nici măcar una, șoferii vor da în continuare „ture” de zeci de minute pentru a-și putea lăsa mașina într-un loc cât de cât regulamentar… Iar cele câteva zeci de locuri create prin „desenarea” unor linii de demarcație pe Bd. Brătianu sunt mai mult decât insuficiente.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

rebreanu

Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani

Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Studenţii români ar putea testa cum e să înveți, pentru o anumită perioadă, într-o altă universitate din țară, iar apoi cursurile şi notele obţinute să le fie recunoscute şi la universităţile de la care provin. Sistemul este funcţional la nivel european, prin intermediul Programului Erasmus, iar Universitatea de Vest susține introducerea lui în România.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Universitatea de Vest sustine mobilitatea interna in sistemul de invatamant romanesc
Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Legenda spune că numai copiii neastâmpărați primesc nuiele în seara de Moș Nicolae, însă, în zilele noastre, bețele sunt atât de amuzante, încât nu pot privite ca o pedeapsă. Primii comercianți au ieșit pe strada Mărășești, iar oferta este colorată și diversă. Sunt multe motive populare, dar și linguri de lemn!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Mos Nicolae vine… cu lingura de lemn! / FOTO
Primăria Timișoara pune în aplicare un plan mai vechi, început anul trecut. Este vorba despre transformarea în străzi pietonale, cu acces interzis pentru mașini, a două artere. Prima dintre ele, pe care mașinile nu au voie de ceva timp, a intrat deja în lucru, iar cealaltă urmează. Alte locuri de parcare vor dispărea cu această ocazie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Inca doua strazi pietonale in centrul Timisoarei / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top