Incep lucrarile la Inelul IV: E prioritar, mai ales ca preia o parte din treaba soselei de centura

Alt șantier va fi deschis în perioada următoare în Timișoara: este vorba despre amenajarea a 1,6 kilometri de drum, parte a Inelului IV de circulație, pe sectorul strada Măcin – strada Constructorilor. Aici vor lucra trei dintre firmele care au executat pasajul Michelangelo.

drum in lucru

Primăria a scos la licitație execuţia lucrărilor de amenajare a Inelului IV, sector strada Măcin-Strada Constructorilor şi racord la strada Demetriade, la o valoare estimată de 11,8 milioane de lei, fără TVA. După expirarea perioadei de depunere a contestațiilor, primarul Nicolae Robu a anunțat și câștigătorii. Este vorba despre o asociere SC SDM SA – Instgat SRL, cu subcontractant SC Cons Electrificarea Instal SRL, care și-au adjudecat lucrarea la o valoare de șase milioane de lei, fără TVA. „Inelul IV va avea un rol foarte important, mai ales noi îl vom pune să preia și o parte din ceea ce ar trebui să preia șoseaua de centură. Inelul stă în mâinile noastre, centura este a guvernului și nu putem să așteptăm până va face guvernul ceva. Facem ce putem cu puterile noastre. Inelul este prioritar și începem lucrările la un prim tronson”, a declarat primarul Nicolae Robu. Acesta este încântat și de prețul obținut la licitație, și de firmele care vor executa lucrarea. „Sunt cei care au lucrat la Michelangelo și au făcut treabă foarte bună”, spune edilul. Lucrările, susține Robu, vor începe în această toamnă, în aproximativ două-trei săptămâni. Ele implică realizarea legăturii rutiere între strada Constructorilor şi strada Măcin, iar ulterior se va amenaja şi racordul la strada Demetriade. În momentul de faţă, strada nu este amenajată, fiind vorba, în principal, despre un teren viran neîntreţinut, cu vegetaţie abundentă şi depozite clandestine de deşeuri, mai ales în partea nordică, pe extensia străzii Constructorilor. „Lucrările presupun, pe de o parte, asfaltări pe drumuri care au acest statut și amenajări de drumuri noi, în spatele platformei industrial de la Calea Stan Vidrighin. Vom avea o trecere peste calea ferată dincolo de UMT, se va asigura o continuitate de infrastructură de trafic auto de la strada Măcin până la strada Constructorilor. Lungimea este de 1,6 km, iar durata de execuție este de opt luni. Din acestea se scade însă perioada de iarnă în care nu se poate lucra”, a mai spus primarul Timișoarei.

Citește și: Inelul IV de circulatie, 100% functional pana in 2018 si realizat cu bani de la bugetul local

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

#sepoate: cum ar arata trenurile din Romania daca ar exista si vointa politica / FOTO

Cum ar fi să circulăm pe calea ferată în condiţii decente? Sindicatele şi CFR Călători au lansat programul „#sepoate”, prin care au renovat integral un vagon de transport călători. Miercuri, acesta a ajuns la Timișoara, cu tot cu semnele „civilizației” celor care au mers cu el.
Citeşte tot articolul Citeste articolul #sepoate: cum ar arata trenurile din Romania daca ar exista si vointa politica / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

CJ Timiș a aprobat documentațiile pentru toate cele 10 proiecte aprobate la finanțare din PNDL, în valoare de peste 150 de milioane de lei. Printre ele, și cel privind extinderea la patru benzi a șoselei spre aeroport. Dacă totul merge bine, teoretic, în decembrie vor fi semnate contractele de finanțare, iar șantierele vor începe anul viitor.
Citeşte tot articolul Citeste articolul 10 santiere incep, cel putin teoretic, in 2018, in Timis. Inclusiv extinderea soselei catre aeroport
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top