Incep lucrarile la Inelul IV: E prioritar, mai ales ca preia o parte din treaba soselei de centura

Alt șantier va fi deschis în perioada următoare în Timișoara: este vorba despre amenajarea a 1,6 kilometri de drum, parte a Inelului IV de circulație, pe sectorul strada Măcin – strada Constructorilor. Aici vor lucra trei dintre firmele care au executat pasajul Michelangelo.

drum in lucru

Primăria a scos la licitație execuţia lucrărilor de amenajare a Inelului IV, sector strada Măcin-Strada Constructorilor şi racord la strada Demetriade, la o valoare estimată de 11,8 milioane de lei, fără TVA. După expirarea perioadei de depunere a contestațiilor, primarul Nicolae Robu a anunțat și câștigătorii. Este vorba despre o asociere SC SDM SA – Instgat SRL, cu subcontractant SC Cons Electrificarea Instal SRL, care și-au adjudecat lucrarea la o valoare de șase milioane de lei, fără TVA. „Inelul IV va avea un rol foarte important, mai ales noi îl vom pune să preia și o parte din ceea ce ar trebui să preia șoseaua de centură. Inelul stă în mâinile noastre, centura este a guvernului și nu putem să așteptăm până va face guvernul ceva. Facem ce putem cu puterile noastre. Inelul este prioritar și începem lucrările la un prim tronson”, a declarat primarul Nicolae Robu. Acesta este încântat și de prețul obținut la licitație, și de firmele care vor executa lucrarea. „Sunt cei care au lucrat la Michelangelo și au făcut treabă foarte bună”, spune edilul. Lucrările, susține Robu, vor începe în această toamnă, în aproximativ două-trei săptămâni. Ele implică realizarea legăturii rutiere între strada Constructorilor şi strada Măcin, iar ulterior se va amenaja şi racordul la strada Demetriade. În momentul de faţă, strada nu este amenajată, fiind vorba, în principal, despre un teren viran neîntreţinut, cu vegetaţie abundentă şi depozite clandestine de deşeuri, mai ales în partea nordică, pe extensia străzii Constructorilor. „Lucrările presupun, pe de o parte, asfaltări pe drumuri care au acest statut și amenajări de drumuri noi, în spatele platformei industrial de la Calea Stan Vidrighin. Vom avea o trecere peste calea ferată dincolo de UMT, se va asigura o continuitate de infrastructură de trafic auto de la strada Măcin până la strada Constructorilor. Lungimea este de 1,6 km, iar durata de execuție este de opt luni. Din acestea se scade însă perioada de iarnă în care nu se poate lucra”, a mai spus primarul Timișoarei.

Citește și: Inelul IV de circulatie, 100% functional pana in 2018 si realizat cu bani de la bugetul local

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara

Dacă tot a „rezolvat” problema întârzierilor autobuzelor și tramvaielor, de ce nu și-ar extinde RATT activitatea? S-ar putea ocupa, de exemplu, de iluminatul stradal și de luminițele colorate de sărbători! Consilierii locali au fost de acord cu realizarea unui studiu prin care acest serviciu să poată fi atribuit direct regiei de transport. RATT ar trebui să devină însă societate comercială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Cabinetul lui Mihai Tudose a fost votat de PSD. Exista vicepremier fara portofoliu

Comitetul Executiv al PSD a validat lista miniștrilor care vor face parte din Cabinetul Mihai Tudose. Lista a fost votată cu o singură abținere, aparținând lui Nicolae Bănicioiu. Din noul executiv vor face parte mai mulți miniștri care au activat și în Guvernul Grindeanu și apoi au votat împotriva acestuia.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cabinetul lui Mihai Tudose a fost votat de PSD. Exista vicepremier fara portofoliu
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Dacă tot a „rezolvat” problema întârzierilor autobuzelor și tramvaielor, de ce nu și-ar extinde RATT activitatea? S-ar putea ocupa, de exemplu, de iluminatul stradal și de luminițele colorate de sărbători! Consilierii locali au fost de acord cu realizarea unui studiu prin care acest serviciu să poată fi atribuit direct regiei de transport. RATT ar trebui să devină însă societate comercială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top