Locomotiva cu carbuni la tample sau cine pe cine a abandonat in PNL Timis

Chestionarul cu numărul 74 lansat de primarul Nicolae Robu pe pagina sa de Facebook își zice așa: „Măsurătoare trimestrială (3) a percepției asupra primarului Nicolae Robu”. E vorba de un sondaj mai de jucărie, nu profesional, printre „prietenii” și „neprietenii” edilului liberal, „lucrare” din care șeful administrației locale dorește să afle cam ce-ar dori să afle și Narcis când n-are la îndemână o baltă. Dacă respondentul l-a votat în 2012, dacă e mulțumit de prestația dumnealui prin prisma realizărilor de până acum, ce părere are omul despre cinstea și corectitudinea primarului, dacă are și câtă încredere are în același personaj al administrației timișorene și, evident, după atâtea lucruri bune, dacă l-ar vota la anul. Nu știu rezultatul și prefer să nici nu-l aflu, tocmai din rațiunea că acest gen de „studiu” este o onanie a sociologiei. Ceva însă este interesant.

pe Nicolae Robu îl doare în freză de „calul” pe care va călări la anul și mai apoi, timp de patru ani, în legislativul local. Da, de PNL este vorba. Din punct de vedere al materialelor cu care copreședintele PNL Timiș Dan Popa va lucra în perioada de precampanie, cu siguranță că un „sondaj de opinie” pe Facebook nu poate decât să distragă atenția de la o abordare profesionistă. Nu moare PNL fără părerea „prietenilor și neprietenilor” întâiului stătător al urbei, dar mă așteptam fie și la o minimă preocupare a lui Nicolae Robu, și el copreședinte PNL Timiș, despre cum îi stă „oastea” în percepția populației. Cum sunt văzuți consilierii locali, cei județeni, dacă măcar amicii de pe Facebook mai știu cine sunt parlamentarii ăia liberali care l-au dezamăgit crunt pe primar, mai trăiesc cu toții, bine, sănătoși, bogați, săraci, cinstiți, hoți? Nimic despre PNL. Ba ai putea crede că Nicolae Robu este un vajnic „independent”, scârbit și el ca Adrian Orza de politica din care s-a înălțat ca spuma pe lapte.

N-ar fi exclusă și o astfel de abordare, a „independentului” harnic și muncitor, nesupus intereselor de partid, mai ales acum când în opoziție se lucrează la o mare, imensă, colosală coagulare de energii civice și politice anti-Robu, sub stindardul purtat de un candidat cu mantie și izmene de o largă neutralitate politică. Nu exclud însă ca, în semeția sa, Nicolae Robu să vină după alegeri să ne arate cu câte procente este dumnealui peste partid și cum „remorca” nu se va ridica niciodată la nivelul „locomotivei” cu cărbuni la tâmple. Numai că, teoretic, după o astfel de bezmetică strategie, există riscul teoretic ca PNL să numere prea puțini consilieri pentru susținerea în legislativul local a proiectelor sale de mare amploare. Practic însă, această ipoteză n-are cum să-l sperie pe Nicolae Robu în perspectiva anului electoral 2016. Oricât de orfan de lider ar fi PNL pe Bega, în viitorul consiliu local timișorean e greu de văzut mai mult de trei formațiuni (liberalii, pesediștii și ai lui Băsescu ori Macovei, probabil ai marinarului) ca să se facă jocurile fără liberali. Dacă pentru CLT nu e loc de emoții, Nicolae Robu trebuie să conștientizeze că orice vot luat în Timișoara pentru CJT s-ar putea să conteze când se va decide președinția județeană. Asta ar face o locomotivă cu aburi.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

anteconbega a spus: (October 26th, 2015 at 07:40 )

Cam sofisticat. Comparaţia lui Robu Frânaru’ cu o locomotivă cu aburi în al cărui tender pune cărbuni doar Dan Popa e totuşi dătătoare de speranţă. E chiar mişto.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

rebreanu

Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani

Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Studenţii români ar putea testa cum e să înveți, pentru o anumită perioadă, într-o altă universitate din țară, iar apoi cursurile şi notele obţinute să le fie recunoscute şi la universităţile de la care provin. Sistemul este funcţional la nivel european, prin intermediul Programului Erasmus, iar Universitatea de Vest susține introducerea lui în România.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Universitatea de Vest sustine mobilitatea interna in sistemul de invatamant romanesc
Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Legenda spune că numai copiii neastâmpărați primesc nuiele în seara de Moș Nicolae, însă, în zilele noastre, bețele sunt atât de amuzante, încât nu pot privite ca o pedeapsă. Primii comercianți au ieșit pe strada Mărășești, iar oferta este colorată și diversă. Sunt multe motive populare, dar și linguri de lemn!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Mos Nicolae vine… cu lingura de lemn! / FOTO
Primăria Timișoara pune în aplicare un plan mai vechi, început anul trecut. Este vorba despre transformarea în străzi pietonale, cu acces interzis pentru mașini, a două artere. Prima dintre ele, pe care mașinile nu au voie de ceva timp, a intrat deja în lucru, iar cealaltă urmează. Alte locuri de parcare vor dispărea cu această ocazie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Inca doua strazi pietonale in centrul Timisoarei / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top