Strada Podeanu nu va fi gata inainte de luna decembrie / FOTO

Amenajarea străzii Dr. A.P. Podeanu, cu termen de finalizare luna septembrie, nu este gata încă. Pe modelul întâlnit tot mai frecvent la lucrările finanțate de Primăria Timișoara, în zonă sunt, din nou, probleme cu rețelele de utilități. Și de această dată, este vorba tot despre Enel. În Ciarda Roșie, întârzierea a fost de aproape un an!

strada podeanu5

Ordinul de începere a lucrărilor pe strada Dr. A. P. Podeanu a fost dat pe 29 iunie, cu un termen de execuție de trei luni. Lucrarea costă aproximativ 1,5 milioane de euro, sumă provenită integral de la bugetul local, și este executată de firma arădeană Sylc Con Trans, care a câștigat licitația organizată de primărie. „Pe partea cu Baza Sportivă nr. 2 a Politehnicii au fost o mulțime de garaje, circa 100 (…) În momentul de față, pe această stradă nu există trotuare, piste de biciclete, locuri de parcare, ci doar locuri cu pietriș sau cu pământ unde sunt staționate mașinile (…) Vrem să lărgim strada la patru benzi, să creăm piste de biciclete și trotuare pe ambele părți ale străzii să amenajăm circa 230 de locuri de parcare, să amenajăm în zona Bazei 2 o parcare pentru 82 de biciclete și spații verzi”, declara, la vremea respectivă, primarul Nicolae Robu. Urmează, de asemenea, să fie creat un sens giratoriu în zona NovaTim.

De la începutul lunii iunie, traficul în zonă este complet restricționat, iar șantierul nu este gata încă. Și nici nu va fi, decât, probabil, undeva în luna decembrie. „Lucrările de pe strada Dr. A.P. Podeanu sunt suspendate până la finalizarea lucrărilor la reţeaua de electricitate. Cei de la Enel ar trebui să termine până la sfârşitul lunii octombrie. Ulterior, constructorul va beneficia de încă 40 de zile pentru finalizarea lucrării de pe Podeanu”, spune Alina Pintilie, purtătorul de cuvânt al Primăriei Timișoara. O situație similară, tot cu Enel în prim-plan, s-a înregistrat și în zona Ciarda Roșie, unde primăria a asfaltat mai multe străzi, într-un proiect care a costat un milion de euro. Aici, lucrările au fost finalizate de curând, la aproap un… an de la termenul anunțat inițial. Totul, din cauza a opt stâlpi de electricitate pe care compania Enel n-a reușit să-i mute decât cu mare greutate.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Nicolae Podeanu a spus: (October 1st, 2015 at 22:56 )

Tromboane. Pe Rebreanu a mutat Enelul un ditamai stâlpul în câteva ore.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO
Nimic. Zero kilometri de autostradă, centură sau drum național. Acesta este bilanțul de final de an al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru 2017. Asociația Pro Infrastructură cere ministrului Transportului să dea afară incompetenții din CNAIR și să aducă oameni care să mai salveze ceva, măcar în ceasul al 12-lea.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Dezastru la CNAIR: zero pe linie in 2017, la autostrazi, drumuri nationale, variante ocolitoare
Vineri, 15 decembrie 2017, ora 12:00, în cadrul manifestărilor prilejuite de aniversarea Revoluției de la Timișoara, Lucian-Vasile Szabo va lansa volumul Mass-media timișoreană în revoluție și după. Volumul apare la editura Memorialul Revoluției 1989. „Scopul acestui volum este de a evidenția modul cum mișcările revoluționare declanșate la Timișoara în decembrie 1989, răspândite apoi în alte câteva...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Lucian-Vasile Szabo, lansare de carte la Orizont
Timișoara e mai aproape de un bulevard care să poarte numele Regelui Mihai I. Solicitarea lui Flavius Boncea a devenit oficial expunere de motive pentru un proiect de HCL, fiind depusă de consilierul local Sorin Gabriel Ionescu. O puteți susține, trimițând mesaje către primărie, pentru ca schimbarea să intre cât mai repede pe ordinea de zi.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sustineti propunerea ca Bd. Republicii sa devina Bd. Regele Mihai I. Motivatia a fost inregistrata oficial la PMT
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top