Program de sarbatori la Primaria Timisoara: cat se mai lucreaza cu publicul pe CD Loga 1

Ca în fiecare an, în perioada Sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul cu publicul în intervalul 18 decembrie 2015 – 8 ianuarie 2016. În noul an, prima zi lucrătoare cu publicul va fi 11 ianuarie. Unele departamente vor lucra însă și în această perioadă.

primaria timisoara

Ultima zi lucrătoare din acest an la Primăria Timișoara, pentru relații cu publicul, va fi 17 decembrie. Până la finele lui 2015, susțin cei de la Direcția de Comunicare, se vor desfăşura cu predilecţie activităţi curente specifice: arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc. Vor fi însă și excepții de la acest program.

Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).
Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit (B-dul. 3 August 1919 nr. 17) va avea program cu publicul între orele 9 și 12, în perioadele 21-24 şi 28-30 decembrie, respectiv 4-8 ianuarie. În zilele de 25 și 31 decembrie și 1 ianuarie, casieria va fi închisă.
Centrul de Informare Turistică (str. Alba Iulia nr. 2) va funcţiona, în perioada 19 decembrie – 11 ianuarie, după următorul program: luni – vineri, orele 10 – 18, sâmbătă, orele 10 – 14. În 24 şi 31 decembrie, programul va fi între orele 10 și 14. În 25 şi 26 decembrie 2015, precum şi 1 şi 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
Direcţia de Evidenţă a Persoanelor (bd. Mihai Eminescu nr. 11) va funcţiona conform programului existent în perioadele 21- 23 decembrie și 28-30 decembrie. La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, în zilele de 24 și 31 decembrie, actele vor fi eliberate între orele 8,30 și 13. La Serviciul de Stare Civilă, înregistrarea deceselor în 24 și 31 decembrie se va face între orele 8.30 și 13. În 26-27 decembrie 2015 şi 2-3 ianuarie 2016, va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, orele 10 – 12. Date de contact: tel./fax 0256-499.359.
Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară (bd. Regele Carol I nr. 10) îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21 decembrie 2015 – 8 ianuarie 2016.
La Direcţia Fiscală, ultima zi de program cu publicul va fi în 17 decembrie, programul de lucru fiind reluat în 11 ianuarie 2016, cu unele excepţii. Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată pe 11 ianuarie. Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale vor elibera certificate de atestare fiscală doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

paul a spus: (December 9th, 2015 at 16:21 )

incepand de azi se pot face programari online pentru depunerea cererilor in vederea obtinerii actelor de identitate la http://www.primariatm.ro/evpers

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

CCIAT

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Sunt 128 de parcele de dat pentru tinerii care vor să-și ridice locuințe, iar cereri mai pot fi depuse la primărie până pe 13 ianuarie. Nu se știe câți timișoreni sunt interesați, pentru că dosarele vechi trebuie actualizate și nu s-a făcut încă o centralizare. Primăria Timișoara nu a mai primit astfel de cereri din 2010.
Citeşte tot articolul Citeste articolul 128 de terenuri de casa de dat de la Primaria Timisoara, pana pe 13 ianuarie se mai pot depune cereri
Primăria Timișoara a pregătit lista cu achiziții directe pentru anul 2017, care include atât contracte de furnizare și de servicii, cât și contracte de lucrări. Este o sumă care se apropie de 2,3 milioane de lei. Mare parte din achiziții sunt destinate serviciului Salvo, dar se cumpără și formulare și ștampile, apă minerală, agende sau calendare.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cumparaturi la Primaria Timisoara: peste 600.000 de euro pentru muscate, calendare, apa minerala si multe altele
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top