Drum facut praf de o firma privata si reparat cu bani publici: pe ce arunca CJ un milion de lei / FOTO

Zece kilometri de drum județean, distruși de constructorul autostrăzii A1 și reparați pe bani publici. Asta reclamă consilierii județeni liberali, care nu înțeleg de ce trebuie ca bugetul județului trebuie să acopere o pagubă produsă de o firmă privată. Refacerea șoselei va costa un milion de lei.

drum faget dragsinesti6

Drumul județean dintre Făget și Drăgsinești arată acum ca după bombardament. Pe aici au trecut camioanele de mare tonaj ale companiei Salini Impregilo, constructorul tronsonului de autostradă Lugoj – Deva, care au distrus șoseaua. Acum, reabilitarea DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri, este prevăzută în bugetul pe 2016 al Consiliului Județean Timiș, cu suma de un milion de lei. Ideea îi nemulțumește pe consilierii liberali. „Drumul a fost spart de constructorul autostrăzii. Acum șase luni, președintele CJ Timiș a spus că s-a semnat un protocol conform căruia constructorul își asuma refacerea la stadiul inițial a acestui drum. Am spus încă de atunci că acest protocol nu are valoare juridică și că nu cred că va fi respectat. Vorbim de patrimoniul Consiliului Județean Timiș, gestionat din bani publici. Acum, surpriză! În bugetul CJ s-au «prins» bani pentru reabilitarea acestui drum. Este vorba de un milion de lei (…) Deci se aruncă cu bani pe fereastră la greu”, susține Marian-Constantin Vasile. Liberalul spune că a încercat să afle de ce nu se cere respectarea protocolului semnat în urmă cu șase luni, însă nu a reușit. Acum, el urmează să-l interpeleze pe această temă pe Bojin, în plenul din februarie. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Salini Impregilo – Secol SpA, aceeași asociere care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Este vorba despre Lotul 3 care, din cauza diverselor probleme, a fost închis și demolat parțial la nici un an de la deschiderea traficului. Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva are o lungime de 28,6 km și costă 562 de milioane de lei.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

Rumburak a spus: (January 31st, 2016 at 18:47 )

drumul ala era pentru pietoni si biciclete? nu trebuia sa reziste la trafic?

Arabela a spus: (February 1st, 2016 at 09:52 )

@Rumburak : drumurile nu sunt proiectate pentru trafic intens de camioane… firma Salini putea să aibă bunul simț și să repare drumul, nu cred că ăși făcea gaură în buget…

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Mai mulți profesori de la Colegiul Tehnic „Ion Mincu” au mers miercuri seară la Inspectoratul Școlar Timiș, pentru a vedea ce șanse au ca școala lor să nu fie desființată. Decizia a fost luată în plenul CL Timișoara, însă cei de la „Mincu” o consideră nedreaptă și acuză o anumită discriminare din partea primăriei.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Profesorii de la „Mincu” acuza Primaria Timisoara:  Ne cerem scuze ca scoala noastra este in centru
Există speranță pentru vaporașe! Ministerul Transporturilor pare să fi găsit, în sfârșit, soluția pentru ca transportul în comun pe Bega să poată porni. La o săptămână după ce primarul Nicolae Robu a anunțat că se va adresa Comisiei Europene, MT a oferit, spune edilul, o variantă pertinentă de deblocare a situației. Primul pas a fost făcut în plenul CL.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Pornesc vaporasele? Ministerul Transporturilor a gasit solutia pentru deblocarea Canalului Bega
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top