Italienii care au distrus drumul Faget – Dragsinesti il peticesc, CJ baga apoi un milion de lei in asfalt

Constructorul autostrăzii A1 repară și… nu prea, pe banii lui, DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri. Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, spune că protocolul încheiat cu firma respectivă nu prevede decât peticirea drumului, pentru ca acesta să fie cât de cât circulabil, nu reabilitarea acestuia.

drum faget dragsinesti14

Consilierii județeni liberali au reclamat, săptămâna trecută, distrugerea DJ 681, bucata Făget – Drăgsinești, pe o lungime de 10,2 kilometri, de către mașinile de mare tonaj ale constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2, asocierea Salini Impregilo – Secol SpA. Reabilitarea drumului este prevăzută în bugetul pe 2016 al Consiliului Județean Timiș, cu suma de un milion de lei. „Drumul a fost spart de constructorul autostrăzii. Acum șase luni, președintele CJ Timiș a spus că s-a semnat un protocol conform căruia constructorul își asuma refacerea la stadiul inițial a acestui drum. Am spus încă de atunci că acest protocol nu are valoare juridică și că nu cred că va fi respectat (…) Acum se aruncă cu bani publici la greu”, spunea consilierul județean Marian-Constantin Vasile.

Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, crede că liberalul n-a… înțeles exact cum stau lucrurile. „Marian Vasile a priceput greșit că ne vor face asfalt nou. Noi ne-am înțeles cu ei să aducă drumul cel puțin la starea de dinainte de a începe să circule pe acolo mașinile lor. Drumul se repară pe banii constructorului autostrăzii, asta neînsemnând asfaltare. Se repară pe banii lor, pentru a putea fi funcțional, urmând ca noi să ne asumăm responsabilitatea realizării porțiunii respective în acest an. Lucrările vor continua și anul viitor”, ne-a declarat Bojin. Conform acestuia, reparațiile nu sunt făcute să țină! „Oricum nu se poate discuta, reparația, indiferent cât de bună ar face-o ei, nu se poate face pentru mai mult de un an. Se știe, orice reparație, fie că se face iarna, fie că se face toamna, în anul următor trebuie luată de la capăt. Noi am hotărât să facem asfalt nou. (…) Domnului Marian trebuie să-i detaliem ce înseamnă reparații, modernizări și investiții noi”, a conchis social-democratul. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Salini Impregilo – Secol SpA, aceeași asociere care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Este vorba despre Lotul 3 care, din cauza diverselor probleme, a fost închis și demolat parțial la nici un an de la deschiderea traficului.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

johnny deep inside a spus: (February 2nd, 2016 at 16:16 )

Repara Popica

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările

După o licitație începută în vara anului trecut, cu numeroase prelungiri, la finele lunii februarie 2018 a fost anunțat câștigătorul licitației pentru Centura de Sud a Timișoarei. Rezultatul a fost contestat, astfel că acum urmează lupta în instanță. Timișorenilor nu le rămâne decât să îndrăznească să creadă. Și să aștepte.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Dacă echipele din Timişoara, mai ales din prima ligă, au fost pregătite de nume ilustre ca Florin Marin, Leo Grozavu, Ionuţ Popa, şi mai nou Rică Neaga, un timişorean face istorie la alte echipe. Alex Pelici a eliminat FCSB doi ani la rând din Cupa României, în acest an dând efectiv de pământ cu echipa bucureşteană, dar „profeţii” nu sunt recunoscuţi la ei acasă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sibiul lui Pelici se impune la limită în Ciarda Roșie
Stadionul din Calea Buziașului o să arate cam ca „Ilie Oană” din Ploiești. Asta a anunțat, vineri, primarul Nicolae Robu, la o zi după ce deputatul PNL Marilen Pirtea spunea că ar trebui căutate și alte surse de finanțare pentru o arenă destinată rugby-ului. Stadionul din Ploiești, construit în 2011, a costat 18 milioane de euro.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Stadion de 17 milioane de euro, inspiratie pentru arena de rugby din Buziasului. Robu: In 2020 se deschide
Reprezentanții așa-zisului Grup de reflecție și inițiativă Timișoara Capitală Europeană s-au întâlnit vineri cu președintele CJ Timiș, Călin Dobra. Săptămâna trecută, mai multe asociații și personalități/personaje din Timișoara, constituite în grupul sus-menționat, au trimis un memoriu autorităților locale (Primăria și CJ Timiș), dar și Comisiei Europene.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Călin Dobra, susținere totală pentru Simona Neumann în fața contestatarilor șefei TM 2021
După o licitație începută în vara anului trecut, cu numeroase prelungiri, la finele lunii februarie 2018 a fost anunțat câștigătorul licitației pentru Centura de Sud a Timișoarei. Rezultatul a fost contestat, astfel că acum urmează lupta în instanță. Timișorenilor nu le rămâne decât să îndrăznească să creadă. Și să aștepte.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top