Seful CNADNR, despre Lugoj – Deva: Sunt intarzieri, lucram la deblocarea situatiei

Sunt întârzieri pe autostrada Lugoj – Deva, dar se lucrează la remedierea lor. Este concluzia directorului general al CNADNR SA, Cătălin Homor, care a vizitat mai multe șantiere din vestul României. Acum câteva zile, CNADNR a semnat un contract de expertiză tehnică pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva.

homor la autostrada1

Cătălin Homor, directorul CNADNR, a părăsit biroul de la București și a ieșit pe teren, să vadă cum merg lucrurile pe câteva șantiere din vestul țării. Oficialul spune că a vrut să vadă stadiul în care se află acestea și să știe cam ce ar putea fi finalizat în acest an. „Consider că nici constructorii nu trebuie să se simtă singuri şi, când spun asta, mă gândesc la colaborarea strânsă în timpul derulării contractului. Controlul va fi o constantă în relaţia beneficiar – antreprenor, condiţie valabilă pentru oricare dintre şantierele în lucru”, a afirmat Homor. Șeful CNDNR a vizitat și autostrada Lugoj – Deva. „Am văzut toate loturile. Avem întârzieri, atât din culpa constructorului, cât şi din alte culpe independente de voinţa acestuia. Împreună facem toate demersurile să deblocăm situaţia”, a mai spus Cătălin Homor.

autostrada 1

Autostrada Lugoj – Deva are, în total, 72 de km lungime. Sunt încă în construcție trei din cele patru loturi în care a fost împărțită: lotul 2 –constructor Salini SpA (Impregilo SpA) – Secol SpA, lotul 3 – JV Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis, lotul 4 – JV Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL. Valoare totală a lucrării este de 351 milioane de euro. Ultima porțiune din lotul I a fost inaugurată înainte de termen, în decembrie 2015. La jumătatea lunii februarie, CNADNR a semnat un contract de „expertiză tehnică pentru determinarea stabilității rambleurilor și calității materialului de umplutură, folosit la execuția rambleurilor în cadrul Contractului – Proiectare și execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 2: km 27+620 – km 56+220”. Expertiza va fi realizată de Geotesting C.I. S.R.L, va dura două luni și va costa aproape 160.000 lei. Decizia de a contracta o firmă specializată în expertize de acest gen a fost luată în urma situației înregistrate pe autostrada Orăştie – Sibiu, „opera” aceluiași constructor. Pentru lotul 2 de pe autostrada Lugoj – Deva au fost emise deja patru note de neconformitate.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

dani a spus: (February 25th, 2016 at 08:52 )

se incearca spalarea constructorului Salini-Impregilio,dupa dezastrul de la Cunta…ce atatea discutii…au intarziat penalizeaza-i…altfel toate loturile au si vor avea intarzieri gen Bechtel..la CNADR totul se negociaza…ce baieti buni…pe banii nostri..

Gusa a spus: (February 25th, 2016 at 20:48 )

Nu se va debloca nimic, astia vor continua sa toace banul public dupa bunul plac. Fiindca ii dore la baston, Degeaba se prefac ca-i nu mai pot de grija noastra. Gecile alea sunt asa de poza, pe dedesupt sunt predatori certi ficati :).

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

La 40 de zile după Paşti, în joia celei de-a şasea săptămâni după Sărbătoarea Învierii Domnului, se sărbătoreşte Înălţarea sau, popular, Ispasul. După Înviere, Mântuitorul s-a arătat ucenicilor timp de 40 de zile, după care, în prezenţa lor, s-a înălţat la cer. În acel moment, Hristos şi-a profeţit revenirea.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Inaltarea Domnului: Au trecut 40 de zile de la Paste
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top