Peste un milion de lei, pentru amenajarea unui faimos birou din Primaria Timisoara

Aproape 283.000 de euro și opt luni – de atât este nevoie, conform unui proiect de hotărâre, pentru amenajarea camerei 30 din Primăria Timișoara! Este vorba despre sediul Biroului Evidență Patrimoniu, devenit celebru după ce a fost călcat de… procurorii DNA! Încăperea se va transforma în două birouri, cu scară de acces.

pmt

Consilierii locali vor avea pe ordinea de zi a viitorului plen, programat marți, 5 aprilie, un proiect „privind aprobarea DALI pentru obiectivul de investiții «DALI + PT + AC Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara”. Conform referatului, „investiţia este necesar a se realiza pentru a se satisface o parte din cerinţele de spaţiu, cu efect direct asupra optimizării şi îmbunătăţirii activităţii funcţionarilor publici (…) se propune reamenajarea acestui spaţiu în sensul construirii unui planşeu ce va împărţi pe verticală volumul existent în două volume, a recompartimentării spaţiilor nou rezultate şi a construirii scării de acces cu finalitatea dublării practic a suprafeţei de lucru existente”. Încăperea respectivă are 401,7 metri pătrați și este sediul Biroului Evidență Patrimoniu, de la Direcția Clădiri, Terenuri și Dotări Diverse. În urmă cu un an, aici au descins polițiștii și procurorii DNA, în căutarea contractelor de vânzare-cumpărare încheiate în baza Legii 112. Cât va costa lucrarea? Nici mai mult, nici mai puțin decât 1,26 milioane de lei, iar durata estimată este de opt luni. „Finanţarea investiţiei se va face din bugetul local, la cap. Autorităţi executive, împreună cu alte resurse atrase”, după cum se precizează în același referat al proiectului.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

vlentul a spus: (April 3rd, 2016 at 07:35 )

283.000 EUR??? Este mai mult decat o casa, ce naiba…Un planseu, rigips, o scara interioara si mobilier?! Eu nu pot sa diger asa ceva…

Av Obirsanu Carmen a spus: (April 3rd, 2016 at 11:20 )

Am verificat si am constatat ca are 6 angajati si mai are in lucru din februarie 2016 contractul cu Spitalul de boli infectioase.
Intrebare Cind va executa cele doua lucrari si cum a ajuns sa castige cu 6 angajati doua lucrari (cunoscute pina acum cu UAT) in conditiile in care in 2014 avea un profit de 16.000 lei.
Oare este cazul tipic al apropiatilor lui Robu? Baga preturi mici la licitatii, contractul este unul cadru si apoi pretul creste in timpul lucrarii.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul
Mamaia, Olimp, Vatra Dornei, Borșa, Băile Herculane – doar câteva dintre stațiunile unde s-au școlit, în 2016, angajații Consiliului Județean Timiș și consilierii județeni. Unii au avut însă... ghinion și au fost trimiși la cursuri în Timișoara. Temele cursuri: de la uzante și protocol, la managementul stresului și comunicarea la locul de muncă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cursuri de 23.000 de euro, cazare de 72.000 de euro: cum s-au scolit functionarii din CJ si consilierii judeteni
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top