Asfaltare cu… repetitie in Ciarda Rosie? Primaria se pregateste de un nou santier

Se anunță încă un șantier în zona Ciarda Roșie, după cel pornit în februarie 2014, estimat să dureze nouă luni și finalizat la peste un an de la începere. Curios este că studiul de fezabilitate care va fi propus spre vot în viitorul plen al CL include și două străzi din vechiul șantier, care ar fi, și la ora actuală, tot din piatră spartă.

ciarda rosie2

Consilierii locali vor avea pe ordinea de zi a viitorului plen studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiţie ,,amenajare zona Grigore Antipa – Margaretelor”. „Acesta este amplasat în zona de sud a municipiului Timişoara şi cuprinde strada Grigore Antipa, strada Margaretelor, strada Petuniei şi strada Toporaşilor (tronson cuprins între strada Grigore Antipa şi strada Margaretelor). În situaţia actuală, străzile Grigore Antipa, Margaretelor, Petuniei şi Toporaşilor nu au o structură rutieră de drum, străzile fiind realizate din piatră spartă. Nu există o delimitare a trotuarelor, partea carosabilă nefiind la aceelaşi nivel pe întreaga lăţime între fronturile clădite, iar în situaţia unor ploi străzile sunt circulabile în condiţii dificile. Deasemenea, aceste străzi au un sistem rutier necorespunzător, incapabil să suporte chiar traficul uşor cu autoturisme, mai ales pe perioada de iarnă, când nu se poate realiza accesul autovehiculelor de colectare a deşeurilor menajere, precum şi a celorlalte autovehicule de interes general”, se precizeză în referatul proiectului.

Lucrările vor cuprinde amenajarea carosabilului cu două benzi de circulaţie, amenajarea de trotuare, piste de biciclete și spaţii verzi. SF-ul a fost realizat de Proexco SRL Oradea, valoarea totală a investiției fiind estimată la 2,64 milioane de lei, inclusiv TVA, adică 598.176 euro, cu o durată de realizare de trei luni. De la aprobarea unui studiu de fezabilitate la începutul șantierului propriu-zis mai e cale lungă, dar trebuie amintit că, în 6 februarie 2104, primăria a predat amplasamentul pentru amenajarea zonei str. Petuniei – str. Magnoliei, adică 1.620 metri de stradă. Lucrarea, care acoperea străzile Magnoliei, Orhideelor, Petuniei, Toporaşilor, Dafinului, Zambilelor şi intersecţia str. Magnoliei – Calea Buziașului, costa peste 4,3 milioane de lei, bani de la bugetul local, fiind câștigată la licitație de Bau Center Vest, firmă patronată de omul de afaceri Georgică Cornu, intrată între timp în insolvență. Ea includea și străzile Petuniei şi Toporaşilor, care, conform SF-ului supus votului CL, „nu au o structură rutieră de drum” la ora actuală…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara

Dacă tot a „rezolvat” problema întârzierilor autobuzelor și tramvaielor, de ce nu și-ar extinde RATT activitatea? S-ar putea ocupa, de exemplu, de iluminatul stradal și de luminițele colorate de sărbători! Consilierii locali au fost de acord cu realizarea unui studiu prin care acest serviciu să poată fi atribuit direct regiei de transport. RATT ar trebui să devină însă societate comercială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Cabinetul lui Mihai Tudose a fost votat de PSD. Exista vicepremier fara portofoliu

Comitetul Executiv al PSD a validat lista miniștrilor care vor face parte din Cabinetul Mihai Tudose. Lista a fost votată cu o singură abținere, aparținând lui Nicolae Bănicioiu. Din noul executiv vor face parte mai mulți miniștri care au activat și în Guvernul Grindeanu și apoi au votat împotriva acestuia.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cabinetul lui Mihai Tudose a fost votat de PSD. Exista vicepremier fara portofoliu
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Dacă tot a „rezolvat” problema întârzierilor autobuzelor și tramvaielor, de ce nu și-ar extinde RATT activitatea? S-ar putea ocupa, de exemplu, de iluminatul stradal și de luminițele colorate de sărbători! Consilierii locali au fost de acord cu realizarea unui studiu prin care acest serviciu să poată fi atribuit direct regiei de transport. RATT ar trebui să devină însă societate comercială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top