Asfaltare cu… repetitie in Ciarda Rosie? Primaria se pregateste de un nou santier

Se anunță încă un șantier în zona Ciarda Roșie, după cel pornit în februarie 2014, estimat să dureze nouă luni și finalizat la peste un an de la începere. Curios este că studiul de fezabilitate care va fi propus spre vot în viitorul plen al CL include și două străzi din vechiul șantier, care ar fi, și la ora actuală, tot din piatră spartă.

ciarda rosie2

Consilierii locali vor avea pe ordinea de zi a viitorului plen studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiţie ,,amenajare zona Grigore Antipa – Margaretelor”. „Acesta este amplasat în zona de sud a municipiului Timişoara şi cuprinde strada Grigore Antipa, strada Margaretelor, strada Petuniei şi strada Toporaşilor (tronson cuprins între strada Grigore Antipa şi strada Margaretelor). În situaţia actuală, străzile Grigore Antipa, Margaretelor, Petuniei şi Toporaşilor nu au o structură rutieră de drum, străzile fiind realizate din piatră spartă. Nu există o delimitare a trotuarelor, partea carosabilă nefiind la aceelaşi nivel pe întreaga lăţime între fronturile clădite, iar în situaţia unor ploi străzile sunt circulabile în condiţii dificile. Deasemenea, aceste străzi au un sistem rutier necorespunzător, incapabil să suporte chiar traficul uşor cu autoturisme, mai ales pe perioada de iarnă, când nu se poate realiza accesul autovehiculelor de colectare a deşeurilor menajere, precum şi a celorlalte autovehicule de interes general”, se precizeză în referatul proiectului.

Lucrările vor cuprinde amenajarea carosabilului cu două benzi de circulaţie, amenajarea de trotuare, piste de biciclete și spaţii verzi. SF-ul a fost realizat de Proexco SRL Oradea, valoarea totală a investiției fiind estimată la 2,64 milioane de lei, inclusiv TVA, adică 598.176 euro, cu o durată de realizare de trei luni. De la aprobarea unui studiu de fezabilitate la începutul șantierului propriu-zis mai e cale lungă, dar trebuie amintit că, în 6 februarie 2104, primăria a predat amplasamentul pentru amenajarea zonei str. Petuniei – str. Magnoliei, adică 1.620 metri de stradă. Lucrarea, care acoperea străzile Magnoliei, Orhideelor, Petuniei, Toporaşilor, Dafinului, Zambilelor şi intersecţia str. Magnoliei – Calea Buziașului, costa peste 4,3 milioane de lei, bani de la bugetul local, fiind câștigată la licitație de Bau Center Vest, firmă patronată de omul de afaceri Georgică Cornu, intrată între timp în insolvență. Ea includea și străzile Petuniei şi Toporaşilor, care, conform SF-ului supus votului CL, „nu au o structură rutieră de drum” la ora actuală…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Robu explica de ce a castigat alegerile in PNL Timis: e bun, e drept, e cinstit si corect

Nicolae Robu este, fără discuții, câștigătorul absolut al alegerilor din PNL Timiș. Are exact echipa pe care și-a dorit-o și e convins că filiala a ieșit mai puternică după scrutin. Într-o postare pe Facebook, șeful liberalilor ține scorul ca la meci și revine la una dintre temele sale favorite: „zmeii” care nu pot niciodată să câștige o bătălie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu explica de ce a castigat alegerile in PNL Timis: e bun, e drept, e cinstit si corect
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Ca vantul si ca gandul: cateva zeci de soferi din Timis au ramas fara permise de conducere

O săptămână, 1.000 de amenzi pentru șoferii indisciplinați. Asta s-a întâmplat în Timișoara, în timpul operațiunii „Speed”, desfășurată sub coordonarea Direcției Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române. Aproape 40 de conducători auto au fost prinși depășind limita maximă de viteză cu peste 50 km/h!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ca vantul si ca gandul: cateva zeci de soferi din Timis au ramas fara permise de conducere
Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Consilierii locali au votat regulamentul referitor la circulația ambarcațiunilor pe raza Portului Timișoara, de la Uzina de Apă la Podul Modoș. Grupul PSD s-a abținut, spunând că inițiativa trebuie să aparțină Administrației Căii Navigabile, nu RATT. Cu tot cu regulament, un lucru e sigur: transport în comun pe Bega nu vom avea prea curând. De vină e... guvernul.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Regulament pentru vaporase avem, dar e degeaba. Transportul in comun pe Bega, la mana guvernului
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top