Asfaltare cu… repetitie in Ciarda Rosie? Primaria se pregateste de un nou santier

Se anunță încă un șantier în zona Ciarda Roșie, după cel pornit în februarie 2014, estimat să dureze nouă luni și finalizat la peste un an de la începere. Curios este că studiul de fezabilitate care va fi propus spre vot în viitorul plen al CL include și două străzi din vechiul șantier, care ar fi, și la ora actuală, tot din piatră spartă.

ciarda rosie2

Consilierii locali vor avea pe ordinea de zi a viitorului plen studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiţie ,,amenajare zona Grigore Antipa – Margaretelor”. „Acesta este amplasat în zona de sud a municipiului Timişoara şi cuprinde strada Grigore Antipa, strada Margaretelor, strada Petuniei şi strada Toporaşilor (tronson cuprins între strada Grigore Antipa şi strada Margaretelor). În situaţia actuală, străzile Grigore Antipa, Margaretelor, Petuniei şi Toporaşilor nu au o structură rutieră de drum, străzile fiind realizate din piatră spartă. Nu există o delimitare a trotuarelor, partea carosabilă nefiind la aceelaşi nivel pe întreaga lăţime între fronturile clădite, iar în situaţia unor ploi străzile sunt circulabile în condiţii dificile. Deasemenea, aceste străzi au un sistem rutier necorespunzător, incapabil să suporte chiar traficul uşor cu autoturisme, mai ales pe perioada de iarnă, când nu se poate realiza accesul autovehiculelor de colectare a deşeurilor menajere, precum şi a celorlalte autovehicule de interes general”, se precizeză în referatul proiectului.

Lucrările vor cuprinde amenajarea carosabilului cu două benzi de circulaţie, amenajarea de trotuare, piste de biciclete și spaţii verzi. SF-ul a fost realizat de Proexco SRL Oradea, valoarea totală a investiției fiind estimată la 2,64 milioane de lei, inclusiv TVA, adică 598.176 euro, cu o durată de realizare de trei luni. De la aprobarea unui studiu de fezabilitate la începutul șantierului propriu-zis mai e cale lungă, dar trebuie amintit că, în 6 februarie 2104, primăria a predat amplasamentul pentru amenajarea zonei str. Petuniei – str. Magnoliei, adică 1.620 metri de stradă. Lucrarea, care acoperea străzile Magnoliei, Orhideelor, Petuniei, Toporaşilor, Dafinului, Zambilelor şi intersecţia str. Magnoliei – Calea Buziașului, costa peste 4,3 milioane de lei, bani de la bugetul local, fiind câștigată la licitație de Bau Center Vest, firmă patronată de omul de afaceri Georgică Cornu, intrată între timp în insolvență. Ea includea și străzile Petuniei şi Toporaşilor, care, conform SF-ului supus votului CL, „nu au o structură rutieră de drum” la ora actuală…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

rebreanu

Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani

Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Studenţii români ar putea testa cum e să înveți, pentru o anumită perioadă, într-o altă universitate din țară, iar apoi cursurile şi notele obţinute să le fie recunoscute şi la universităţile de la care provin. Sistemul este funcţional la nivel european, prin intermediul Programului Erasmus, iar Universitatea de Vest susține introducerea lui în România.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Universitatea de Vest sustine mobilitatea interna in sistemul de invatamant romanesc
Cel târziu în 2018 va începe șantierul pe una dintre cele mai circulate artere din Timișoara. Bd. Rebreanu – Bulbuca va avea, la finalul lucrărilor, câte trei benzi pe sens. Aceeași șosea a fost reabilitată în anii 2007-2008, de o firmă a omului de afaceri Georgică Cornu, iar lucrarea a fost cu probleme de la bun început.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mai pune de-un santier mare in Timisoara: trei benzi pe Bd. Rebreanu – Bulbuca, peste vreo doi ani
Legenda spune că numai copiii neastâmpărați primesc nuiele în seara de Moș Nicolae, însă, în zilele noastre, bețele sunt atât de amuzante, încât nu pot privite ca o pedeapsă. Primii comercianți au ieșit pe strada Mărășești, iar oferta este colorată și diversă. Sunt multe motive populare, dar și linguri de lemn!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Mos Nicolae vine… cu lingura de lemn! / FOTO
Primăria Timișoara pune în aplicare un plan mai vechi, început anul trecut. Este vorba despre transformarea în străzi pietonale, cu acces interzis pentru mașini, a două artere. Prima dintre ele, pe care mașinile nu au voie de ceva timp, a intrat deja în lucru, iar cealaltă urmează. Alte locuri de parcare vor dispărea cu această ocazie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Inca doua strazi pietonale in centrul Timisoarei / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top