Radarul de la Michelangelo e doar… de decor!

A intrat în funcțiune și măsoară viteza cu care șoferii intră în pasajul Michelangelo, dar atât! Radarul recent instalat nu are decât funcție informativă, pentru că vitezomanii nu pot fi sancționați încă în baza lui. În aceeași situație sunt și celelalte radare din sistemul de trafic management.

michelangelo2

Viteza maximă permisă de lege pentru intrarea în pasajul Michelangelo este, conform afișajului electronic, 50 km/h. Totuși, dacă depășiți pragul, nu trebuie să vă faceți momentan griji! Radarul doar colectează date, pentru că sancțiuni nu pot fi date! „Radarele de la Michelangelo funcționează și transmit informații privind viteza în sistemul informatic. Nu se întâmplă nimic cu ce transmit radarele, ele apar, sunt văzute, dar încă nu există temei pentru a se lua măsuri împotriva celor ce depășesc viteza. Atâta tot că îi cunoaștem. Când sistemul va fi dat în folosință și validat, că se produce și o validare funcțională, evident că toate informațiile vor fi folosite inclusiv pentru acordarea de sancțiuni”, explică primarul Nicolae Robu. Conform acestuia, Primăria Timișoara va semna un protocol cu Poliția Rutieră, iar sancțiunile vor putea fi date abia când sistemul va fi funcțional. Data anunțată este 1 noiembrie, până atunci urmând să fie făcute doar calibrări ale acestuia. La sistemul de management al traficului a lucrat asocierea Swarco Traffic Romania SRL – SC Avitech SRL – SC Swarco Mizar SpA, care a primit 23,8 milioane de lei, cu tot cu TVA. Prin proiectul realizat pe fonduri europene au fost semaforizate 44 de noi intersecții, au fost modernizate semaforizările în alte 90 de intersecții, au fost montate radare de viteză și de informare, sisteme de detecție a trecerii pe roșu, precum și mai multe panouri pe care vor fi afișate diverse informări. În total, în 134 intersecții vor fi 230 de camere video.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO
Nicolae Robu îi cere lui Dănuț Groza să facă dovada că, înainte de finele lunii martie, în Sânnicolau Mare erau mai mult de 24 de membri PNL. Șeful PNL Timiș susține că nu există nici cotizații plătite și că lucrurile trebuie lămurite rapid. Robu spune și că, dacă nu se opunea el, Groza ar fi fost dat demult afară din partid.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Razboiul in PNL Timis, un nou episod. Robu: N-o sa anulam alegeri pentru ca asa vrea Danut Groza
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top