Intrebare pentru Culita Chis: Cine-a pus gropanu-n drumul proaspat asfaltat? / FOTO

Nu mai e un secret că, în Timișoara, multe lucrări edilitare sunt făcute fără cel mai mic respect față de cheltuirea banului public. Nu de puține ori, drumuri proaspăt asfaltate au fost sparte imediat fiindcă s-a uitat să se „tragă” vreo rețea de utilități. O nouă culme a fost atinsă zilele trecute pe strada Islaz.

groapa strada islaz1

În ciuda tuturor ciudățeniilor semnalate, de-a lungul timpului, de timișorenii care au constatat cum se muncește în dorul lelii pe străzile din oraș, director al Direcției Tehnice a fost păstrat și de către actualul primar Nicolae Robu deja celebrul Culiță Chiș, adevărat monument de incompetență, ajuns șef al direcției menționate în urma unui concurs trucat desfășurat pe timpul lui Gheorghe Ciuhandu. Culmea, Robu a mai și spus că primăria ar funcționa mult mai bine dacă… incompetența crasă a lui Culiță ar fi multiplicată. Și totuși, mereu imprevizibili, cei care se ocupă de drumurile orașului au mai stabilit un record. S-a întâmplat pe strada Islaz din zona Șagului, iar unul dintre cititorii deBanat.ro a surprins momentul. Conform acestuia, strada a fost teoretic asfaltată, pentru că, în câteva zile, pe ea să „crească” o… ditamai groapa. Și fiindcă românii privesc de multe ori cu umor lucrurile deloc amuzante, cineva a și semnalizat groapa care ar putea produce grave accidente cu un mesaj mucalit: „Atenție! Proaspăt asfaltat”. Trebuie spus că lucrarea a fost executată de SC Drumuri Municipale, societatea din subordinea CL Timișoara, abonată pe zi ce trece la tot mai multe lucrări pe care nu le poate executa.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

gojincop a spus: (August 8th, 2016 at 16:20 )

Zici Chis Culita…si zici tot.

anteconbega a spus: (August 9th, 2016 at 08:01 )

Gropanu a fost pus în drum pe vremea cand city manager era dl. Sorin Drăgoi. A fost special proiectat de dl Nicolae Robu, fost rector la Politehnica din Timişoara. Culiţă e inginer mecanic agricol (clasa prof. dr. Ştefan Glăvan), iar câmpurile nu sunt asfaltate. Una-i strada, altu-i lanul de secară.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara

Dacă tot a „rezolvat” problema întârzierilor autobuzelor și tramvaielor, de ce nu și-ar extinde RATT activitatea? S-ar putea ocupa, de exemplu, de iluminatul stradal și de luminițele colorate de sărbători! Consilierii locali au fost de acord cu realizarea unui studiu prin care acest serviciu să poată fi atribuit direct regiei de transport. RATT ar trebui să devină însă societate comercială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Cabinetul lui Mihai Tudose a fost votat de PSD. Exista vicepremier fara portofoliu

Comitetul Executiv al PSD a validat lista miniștrilor care vor face parte din Cabinetul Mihai Tudose. Lista a fost votată cu o singură abținere, aparținând lui Nicolae Bănicioiu. Din noul executiv vor face parte mai mulți miniștri care au activat și în Guvernul Grindeanu și apoi au votat împotriva acestuia.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cabinetul lui Mihai Tudose a fost votat de PSD. Exista vicepremier fara portofoliu
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Dacă tot a „rezolvat” problema întârzierilor autobuzelor și tramvaielor, de ce nu și-ar extinde RATT activitatea? S-ar putea ocupa, de exemplu, de iluminatul stradal și de luminițele colorate de sărbători! Consilierii locali au fost de acord cu realizarea unui studiu prin care acest serviciu să poată fi atribuit direct regiei de transport. RATT ar trebui să devină însă societate comercială.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la tramvaie la beculete. RATT ar putea gestiona si iluminatul public din Timisoara
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top