Finul „Alcoolutei” de Craiova, in razboi cu Timisoara

În România nu e un lucru chiar neobișnuit ca, atunci când un om face ceva, să sară doi care să-i dea în cap. Că e mult mai fain să stai pe margine și să cârcotești, decât să pui mâna la treabă. La o scară mai mare, la fel se întâmplă și când se inițiază un proiect de infrastructură. Aici, „tălpile” vin în general din zona politică. Pe de o parte din invidie politică, fiindcă unii politicieni nu suportă ca alții să facă ce nu au reușit ei. Așa că mai bine să nu se facă nimic, decât să facă alții! Pe de altă parte, mai sunt unii care pun piedici din motive foarte pragmatice. Adică, atunci când e purcoiul de bani e aproape, trebuie să mănânce și gura lor ceva. Tocmai de aceea, la noi, autostrăzile au costat de trei ori mai mult decât în orice altă țară. Fiindcă pe unde trecea autostrada trebuia să câștige toată clientela politică din zona. De la cei care vindeau terenul, apoi alții care vindeau pământ, mai vin firmele cu descărcări arheologice, cei care închiriază utilaje și tot așa. Normal că factura se umfla ca să câștige toată lumea. Când zic „toată lumea” nu mă refer chiar la toți amărâții, ci la cei care, cu o parte din câștig, se duc la ori la partid, dar mai ales la cutărică politicianul.

Adrian Pascuta director OTIMMC

Trec peste acest poate prea lung preambul, dar trebuia explicat contextul, și o să ajung la fapte. Se știe, noul președinte al CJ Timiș, Sorin Grindeanu, s-a apucat să facă și practic ceea ce multă lume până acum făcea din vorbe. Și anume, lărgirea la patru benzi a drumului care leagă Timișoara de descărcarea pe autostradă de la Giarmata. Un drum de peste 13 km, fiindcă așa au vrut Gheorghe Ciuhandu și Constantin Ostaficiuc, ca autostrada să fie foarte departe de Timișoara, ca să câștige și mafia imobiliară ceva. (Asta spre deosebire de Arad, unde primarul Falcă a făcut din autostradă șosea de centură.) Ce timișorean zdravăn la cap, indiferent de simpatiile politice, nu ar saluta un astfel de demers, cunoscut fiind traficul infernal prin Dumbrăvița? Ei bine, chiar dacă vi se pare greu de crezut, există și astfel de specimene bizare. Sau cel puțin unul. Se numește Adrian Pășcuță, consilier județean PNL (ex-PRM), apropiat al primarului Nicolae Robu, dar infinit mai apropiat de celebra Olguța Vasilescu (zisă și „Alcooluța”), primăriță a Craiovei, care-i este și nașă. Deh, rețelele vadimiste nu mor, ci doar se transformă. Păcuță este și șef de deconcentrată, după plecarea PNL de la guvernare fiind păstrat tocmai datorită insistențelor „Alcooluței” pe lângă liderii PSD Timiș.

Ei bine, acest liberal de rit nou s-a împotrivit pe față proiectului amintit, manipulând și câteva zeci de oameni din Dumbrăvița cu tot felul de argumente false. Și oamenii, se știe bine, lejer pot fi manipulați. Ce argumente a avut Pășcuță împotriva unui proiect extrem de benefic, făcut cu bani europeni? Primul a fost că traficul greu va zgudui casele din Dumbrăvița. Fals! Mașinile de tonaj vor merge cu restricții exact ca până acum. Ba chiar mai puțin, fiindcă la Dumbrăvița va fi montat și un cântar pentru mașinile cu tonaj mare. Doi: poluare și zgomot. Fals! Poluarea e mult mai mare când mașinile sunt blocate în trafic, circulă foarte încet, apar nervi, claxoane, etc. decât dacă traficul ar fi fluidizat pe patru benzi. Trei: copiilor le va fi mai greu să treacă strada. Fals! Și acum în fața școlii sunt trei benzi, deci mai apare una. În rest, pentru opt-zece pași în plus la trecerea drumului, nu cred că vor fi probleme. Fiindcă rămâne același regim de viteză, vor fi aceleași treceri de pietoni sau chiar mai multe. Prin urmare, ce e de preferat? Un trafic greoi ca acum sau o fluidizare a acestuia? În paranteză fie spus, oficial, în acte, Pășcuță are adresa în Timișoara, strada Timocului, dar a organizat dezbateri publice în Dumbrăvița, dezbateri îndreptate împotriva timișorenilor care vor să ajungă mai repede la autostradă.

Ar mai fi multe de spus despre argumentele stupide ale lui Pășcuță, dar poate plictisesc. Revin însă la cele scrise mai sus. În ce categorie de „cârtitori” poate fi pus liberalul? A politicienilor supărați că alte partide fac ce n-au făcut ei? Sau a celor care văd bani plutind deasupra străzii lor și vrea ca și gura lor să mănânce ceva? Cei care-l cunosc pe bunul prieten al lui Ionuț Nasleu bagă mâna în foc pentru ultima variantă. Că altfel am intra în teoria conspirației dacă am crede varianta că nașa „Alcooluța” i-a dat ordin să f..tă Timișoara. Ceea ce Pășcuță a și încercat să facă.
Acest text este un pamflet și trebuie considerat ca atare.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

7 comentarii pentru acest articol

Druckerul din Mehala a spus: (September 1st, 2016 at 18:47 )

Io nu stiu cum pot fi oltenii asa p,rosti…f,tui , aici in Banat parca is mai destepti , dar sa pui stampila pe * Alcooluta * si dupa ce a furat o gramada , asta le intrece pe toate .

 
ADI a spus: (September 2nd, 2016 at 00:15 )

CE MACABRU PENELIST! UNUL CARE PUTE A GRUPURI DE INTERESE DE LA 10 KILOMETRII. ROBULE,ASTIA SANT OAMENII TAI DE BINE? PNL DUPA PNTCD.

 
Vadim a spus: (September 2nd, 2016 at 07:18 )

Riberalul Pascuta?!? Ha, mor de ras acia, în răcoarea cadoului. 🙂

 
Marcel a spus: (September 2nd, 2016 at 11:45 )

Excelent, bravo! Avantajele a 4 benzi prin Dumbravita, asa cum le-ai prezentat, domnule, sunt de netagaduit. Auzi la ei, ca vom avea zgomot si trafic si vibratii. Numai un prost, nu ma feresc de cuvantul asta, ar putea crede asa ceva. Pai cum sa fie mai multe vibratii, de exemplu, daca trec mai multe masini? De cand masini in plus = vibratii, zgomot si poluare in plus?

Incredibil ca in 2016 lumea nu poate pricepe adevarul asta simplu: mai multe masini inseamna mai putine vibratii, mai putin zgomot, mai putin praf!

 
anteconbega a spus: (September 2nd, 2016 at 13:21 )

Pare-se ca Marcel are dreptate.

 
4044 a spus: (September 4th, 2016 at 04:54 )

Grindeanu promitea centura inainte de alegerile trecute.Acum ne abureste cu 4 benzi.Prefer centura.

 
DUMITRU a spus: (September 4th, 2016 at 09:50 )

TOTUSI, CENTURA A FOST ÎN APANAJUL PNL VREME DE DOI ANI. DOI ANI INTREGI ROBU PUTEA SA AIBE INTERVENTII FERME PE LINIE DE PARTID LA MINISTRII TRANSPORTURILOR PNL, RELU FENECHIU ȘI RAMONA MANESCU. NU A FACUT-O, SAU A FACUT-O ÎN STILUL PROPRIU. O INTAMPLARE REALA DOAR.

ACUM VREO TREI ANI CINEVA DIN PRIMARIA TIMISOARA SUNA PE MINISTRII MANESCU. O FI FOST ROBU? NU DRAGILOR, A FOST O DOAMNA-DOMNISOARA GREBLA, CARE A AVUT O ANUMITA ATITUDINE CHIAR ȘI VIZAVI DE MINISTRII MANESCU.

1.APELUL TREBUIA SA FIE DAT DIRECT DE CATRE ROBU SAU, DACA CHIAR DOREA REZOLVAREA PROBLEMEI CENTURII, AR FI TREBUIT SA FACA PRESSING LA MINISTRII FENECHIU ȘI MANESCU ÎN PERIOADA ÎN CARE SE TRASA DEJA LINIILE DE FORTA ALE MASTERPLANULUI;

2.E JIGNITOR TOTUSI SA-TI PUI PUPILA SA SUNE UN MINISTRU.

ASTEA SUNT REALITATILE, DE AIA AM AJUNS UNDE SUNTEM.

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Criza de forță de muncă, în discuție la CCIAT. Invitați speciali, parlamentarii de Timiș

Realizările deosebite ale mediului de afaceri timișean, reflectate în creșterea economică și rata scăzută a șomajului, accentuează nevoia companiilor locale de angajați calificați. Găsirea de soluții viabile la criza locală a forței de muncă este una dintre prioritățile CCIA Timiș.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Criza de forță de muncă, în discuție la CCIAT. Invitați speciali, parlamentarii de Timiș

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Judecătorii au încheiat deliberările în dosarul angajărilor fictive în care Liviu Dragnea este acuzat de instigare la abuz în serviciu. Ei au amânat deja de trei ori decizia în dosarul angajărilor fictive de la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Teleorman. Președintele PSD Liviu Dragnea a primit 3 ani și 6 luni cu executare.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Liviu Dragnea, condamnat la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare!
Anunțate sau pe șest, concursurile pentru posturile de membri în consiliile de administrație ale STPT și Piețe SA au un numitor comun: PNL. Asta susțin reprezentanții PSD Timiș, care spun că primarul Nicolae Robu umple CA-urile de liberali care îi sunt apropiați, acesta fiind singurul criteriu de selecție.
Citeşte tot articolul Citeste articolul PSD acuză asaltul PNL asupra societăților Primăriei Timișoara și haosul de la CL. Idolu: Nu mai vrem să fim complici cu Nicolae Robu
Ca să știe agenții exact unde pot „rupe” amenzi, Poliția Locală cere Primăriei Timișoara să delimiteze exact zona de promenadă a orașului, areal în care nu vor mai fi permise niciun fel de „activităţi -comerciale, necomerciale, de orice natură”, fără avize de la comisiile din PMT. Este vorba despre 25 de străzi și 5 piețe.
Citeşte tot articolul Citeste articolul 25 de străzi și 5 piețe din centrul Timișoarei, exclusiv pentru promenadă. Pentru alte activități, Poliția Locală poate da 2.500 de lei amendă
Primarul Nicolae Robu a anunțat înființarea Regiei Autonome „Administrația Canalului Navigabil Bega” cu trei săptămâni înainte ca guvernul să facă acest lucru! Actul normativ a fost adoptat abia pe 21 iunie, spune președintele interimar al PSD Timiș, Călin Dobra, deși Robu a făcut anunțul pe 31 mai. Edilul nu a putut fi contactat pentru a explica ce s-a întâmplat.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Haos pe Bega. Guvernul Dăncilă a dat verde pentru vaporașe la trei săptămâni după ce primarul Robu a anunțat același lucru
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com