Finul „Alcoolutei” de Craiova, in razboi cu Timisoara

În România nu e un lucru chiar neobișnuit ca, atunci când un om face ceva, să sară doi care să-i dea în cap. Că e mult mai fain să stai pe margine și să cârcotești, decât să pui mâna la treabă. La o scară mai mare, la fel se întâmplă și când se inițiază un proiect de infrastructură. Aici, „tălpile” vin în general din zona politică. Pe de o parte din invidie politică, fiindcă unii politicieni nu suportă ca alții să facă ce nu au reușit ei. Așa că mai bine să nu se facă nimic, decât să facă alții! Pe de altă parte, mai sunt unii care pun piedici din motive foarte pragmatice. Adică, atunci când e purcoiul de bani e aproape, trebuie să mănânce și gura lor ceva. Tocmai de aceea, la noi, autostrăzile au costat de trei ori mai mult decât în orice altă țară. Fiindcă pe unde trecea autostrada trebuia să câștige toată clientela politică din zona. De la cei care vindeau terenul, apoi alții care vindeau pământ, mai vin firmele cu descărcări arheologice, cei care închiriază utilaje și tot așa. Normal că factura se umfla ca să câștige toată lumea. Când zic „toată lumea” nu mă refer chiar la toți amărâții, ci la cei care, cu o parte din câștig, se duc la ori la partid, dar mai ales la cutărică politicianul.

Adrian Pascuta director OTIMMC

Trec peste acest poate prea lung preambul, dar trebuia explicat contextul, și o să ajung la fapte. Se știe, noul președinte al CJ Timiș, Sorin Grindeanu, s-a apucat să facă și practic ceea ce multă lume până acum făcea din vorbe. Și anume, lărgirea la patru benzi a drumului care leagă Timișoara de descărcarea pe autostradă de la Giarmata. Un drum de peste 13 km, fiindcă așa au vrut Gheorghe Ciuhandu și Constantin Ostaficiuc, ca autostrada să fie foarte departe de Timișoara, ca să câștige și mafia imobiliară ceva. (Asta spre deosebire de Arad, unde primarul Falcă a făcut din autostradă șosea de centură.) Ce timișorean zdravăn la cap, indiferent de simpatiile politice, nu ar saluta un astfel de demers, cunoscut fiind traficul infernal prin Dumbrăvița? Ei bine, chiar dacă vi se pare greu de crezut, există și astfel de specimene bizare. Sau cel puțin unul. Se numește Adrian Pășcuță, consilier județean PNL (ex-PRM), apropiat al primarului Nicolae Robu, dar infinit mai apropiat de celebra Olguța Vasilescu (zisă și „Alcooluța”), primăriță a Craiovei, care-i este și nașă. Deh, rețelele vadimiste nu mor, ci doar se transformă. Păcuță este și șef de deconcentrată, după plecarea PNL de la guvernare fiind păstrat tocmai datorită insistențelor „Alcooluței” pe lângă liderii PSD Timiș.

Ei bine, acest liberal de rit nou s-a împotrivit pe față proiectului amintit, manipulând și câteva zeci de oameni din Dumbrăvița cu tot felul de argumente false. Și oamenii, se știe bine, lejer pot fi manipulați. Ce argumente a avut Pășcuță împotriva unui proiect extrem de benefic, făcut cu bani europeni? Primul a fost că traficul greu va zgudui casele din Dumbrăvița. Fals! Mașinile de tonaj vor merge cu restricții exact ca până acum. Ba chiar mai puțin, fiindcă la Dumbrăvița va fi montat și un cântar pentru mașinile cu tonaj mare. Doi: poluare și zgomot. Fals! Poluarea e mult mai mare când mașinile sunt blocate în trafic, circulă foarte încet, apar nervi, claxoane, etc. decât dacă traficul ar fi fluidizat pe patru benzi. Trei: copiilor le va fi mai greu să treacă strada. Fals! Și acum în fața școlii sunt trei benzi, deci mai apare una. În rest, pentru opt-zece pași în plus la trecerea drumului, nu cred că vor fi probleme. Fiindcă rămâne același regim de viteză, vor fi aceleași treceri de pietoni sau chiar mai multe. Prin urmare, ce e de preferat? Un trafic greoi ca acum sau o fluidizare a acestuia? În paranteză fie spus, oficial, în acte, Pășcuță are adresa în Timișoara, strada Timocului, dar a organizat dezbateri publice în Dumbrăvița, dezbateri îndreptate împotriva timișorenilor care vor să ajungă mai repede la autostradă.

Ar mai fi multe de spus despre argumentele stupide ale lui Pășcuță, dar poate plictisesc. Revin însă la cele scrise mai sus. În ce categorie de „cârtitori” poate fi pus liberalul? A politicienilor supărați că alte partide fac ce n-au făcut ei? Sau a celor care văd bani plutind deasupra străzii lor și vrea ca și gura lor să mănânce ceva? Cei care-l cunosc pe bunul prieten al lui Ionuț Nasleu bagă mâna în foc pentru ultima variantă. Că altfel am intra în teoria conspirației dacă am crede varianta că nașa „Alcooluța” i-a dat ordin să f..tă Timișoara. Ceea ce Pășcuță a și încercat să facă.
Acest text este un pamflet și trebuie considerat ca atare.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

7 comentarii pentru acest articol

Druckerul din Mehala a spus: (September 1st, 2016 at 18:47 )

Io nu stiu cum pot fi oltenii asa p,rosti…f,tui , aici in Banat parca is mai destepti , dar sa pui stampila pe * Alcooluta * si dupa ce a furat o gramada , asta le intrece pe toate .

ADI a spus: (September 2nd, 2016 at 00:15 )

CE MACABRU PENELIST! UNUL CARE PUTE A GRUPURI DE INTERESE DE LA 10 KILOMETRII. ROBULE,ASTIA SANT OAMENII TAI DE BINE? PNL DUPA PNTCD.

Vadim a spus: (September 2nd, 2016 at 07:18 )

Riberalul Pascuta?!? Ha, mor de ras acia, în răcoarea cadoului. 🙂

Marcel a spus: (September 2nd, 2016 at 11:45 )

Excelent, bravo! Avantajele a 4 benzi prin Dumbravita, asa cum le-ai prezentat, domnule, sunt de netagaduit. Auzi la ei, ca vom avea zgomot si trafic si vibratii. Numai un prost, nu ma feresc de cuvantul asta, ar putea crede asa ceva. Pai cum sa fie mai multe vibratii, de exemplu, daca trec mai multe masini? De cand masini in plus = vibratii, zgomot si poluare in plus?

Incredibil ca in 2016 lumea nu poate pricepe adevarul asta simplu: mai multe masini inseamna mai putine vibratii, mai putin zgomot, mai putin praf!

anteconbega a spus: (September 2nd, 2016 at 13:21 )

Pare-se ca Marcel are dreptate.

4044 a spus: (September 4th, 2016 at 04:54 )

Grindeanu promitea centura inainte de alegerile trecute.Acum ne abureste cu 4 benzi.Prefer centura.

DUMITRU a spus: (September 4th, 2016 at 09:50 )

TOTUSI, CENTURA A FOST ÎN APANAJUL PNL VREME DE DOI ANI. DOI ANI INTREGI ROBU PUTEA SA AIBE INTERVENTII FERME PE LINIE DE PARTID LA MINISTRII TRANSPORTURILOR PNL, RELU FENECHIU ȘI RAMONA MANESCU. NU A FACUT-O, SAU A FACUT-O ÎN STILUL PROPRIU. O INTAMPLARE REALA DOAR.

ACUM VREO TREI ANI CINEVA DIN PRIMARIA TIMISOARA SUNA PE MINISTRII MANESCU. O FI FOST ROBU? NU DRAGILOR, A FOST O DOAMNA-DOMNISOARA GREBLA, CARE A AVUT O ANUMITA ATITUDINE CHIAR ȘI VIZAVI DE MINISTRII MANESCU.

1.APELUL TREBUIA SA FIE DAT DIRECT DE CATRE ROBU SAU, DACA CHIAR DOREA REZOLVAREA PROBLEMEI CENTURII, AR FI TREBUIT SA FACA PRESSING LA MINISTRII FENECHIU ȘI MANESCU ÎN PERIOADA ÎN CARE SE TRASA DEJA LINIILE DE FORTA ALE MASTERPLANULUI;

2.E JIGNITOR TOTUSI SA-TI PUI PUPILA SA SUNE UN MINISTRU.

ASTEA SUNT REALITATILE, DE AIA AM AJUNS UNDE SUNTEM.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Aproape 6.000 de euro, pentru intretinerea „capsunului” din Parcul Copiilor

Se caută o firmă care, în următorii doi ani, să verifice mufele și ledurile de la Strawberry Tree. Este vorba despre „copacul” care încarcă telefoane și tablete, amplasat de primărie în Parcul Copiilor. Acesta a fost cumpărat în 2014 și a costat aproape 100.000 de lei, sumă care a inclus și servicii de întreținere.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Aproape 6.000 de euro, pentru intretinerea „capsunului” din Parcul Copiilor
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

DHL, dupa un an la Timisoara: crestere de 20% la expedieri internationale / FOTO

DHL, liderul pieţei internaţionale de curierat expres şi logistică, are un an de când a inaugurat terminalul de la Aeroportul Internaţional „Traian Vuia” din Timişoara. Investiţia a fost de un milion de euro, iar rezultatele se văd: volumul expedierilor internaţionale a crescut, față de noiembrie 2015, cu 20%!
Citeşte tot articolul Citeste articolul DHL, dupa un an la Timisoara: crestere de 20% la expedieri internationale / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top