Organigrama CJ Timis se pregateste de votul in plen

Noua organigramă a Consiliului Județean Timiș a fost avizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) și va fi discutată, în această săptămână, în comisiile CJ. Ea va fi votată în plenul din 30 septembrie. În total, sunt 247 de funcții în aparatul de specialitate al instituției.

cjt

o-noua-organigrama a fost, de la bun început, pe lista de schimbări vizate de președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu. Ea a fost repede întocmită și trimisă spre avizare la ANFP, astfel că începutul toamnei va aduce, cel puțin teoretic, un nou mod de lucru în instituție. Este vorba despre reorganizarea unor direcţii și servicii, precum și despre desființarea altora. „Am constatat următoarele: necesitatea stabilirii şi coordonării atribuţiilor în mod unitar, eliminarea discontinuităţilor, a suprapunerilor și/sau a paralelismelor în mai multe structuri organizatorice; rezultatele slabe obţinute în accesarea de fonduri externe nerambursabile; organizarea şi funcţionarea activităţii privind drumurile judeţene a rămas la nivelul anului 2001, necesitatea îmbunătăţirii şi eficientizării activităţilor privind funcţionarea aparatului de specialitate al consiliului judeţean şi a serviciilor publice de interes judeţean, prin crearea unor structuri cu atribuţii unitare şi complementare, precum şi asigurarea unui nivel de decizie unitar şi consecvent; necesitatea creării unor structuri distincte de monitorizare şi control care să asigure punerea în aplicare cât mai fidelă a activităţilor desfaşurate”, se arată în referatul proiectului de CJ privitor la noua organigramă.

Vor fi desființate, astfel, Direcţia pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş şi Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială Timiş (ADETIM), urmând ca activitatea, patrimoniul și personalul acestora să fie preluate de noile structuri. Președintele Sorin Grindeanu va avea în subordine directă compartimentul Administrator public, Biroul Audit Public Intern, Serviciul Relaţii Externe, Direcția Organizare și Control, nou înființată, și Direcția Generală de Dezvoltare, de asemenea nou înființată prin reorganizarea Direcției Investiții și Managementul Proiectelor şi preluarea atribuţiilor specifice, respectiv a personalului aferent din cadrul ADETIM. Vicepreședinții vor răspunde de Direcția Generală Economică, Direcția Generală de Patrimoniu, Direcția Generală Tehnică și Arhitectul Șef. Conform declarațiilor lui Sorin Grindeanu, primele două vor fi în subordinea lui Traian Stancu, iar celelalte, în cea a Roxanei Iliescu. Secretarul Dănuț Ardelean va răspunde de Direcția Administrație Publică Locală, dar și de Compartimentul Asistenţă Juridică Consilieri Judeţeni.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

birlic a spus: (September 22nd, 2016 at 11:06 )

Doros, seful Directiei Prestari Servicii din C.J. Timis, l-a pus la punct pe presedintele Grindeanu. Adica, Directia nu se desfiinteaza pur si simplu, ci se transforma in Serviciul Prestari Servicii. Chestie care e chiar amuzanta, cum ar veni sa i te adresezi lui Doros cu Traitii domn sef serviciu! Sau mai scurt, la chelneri: Sefuu! Desclasificant. Umilinta. Grindeanu procedeaza duur cu adulatorii fostului presedinte Bojin. Nu iarta nici un tzucalar. Bravo Sorine, asa ai facut si cu Raducanu. Ilie te iubeste.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

trafic in Timisoara

Nu se stie cate masini sunt in Timisoara! Peste 160.000 „locale”, plus cele din alte judete!

Traficul din Timișoara e sufocat și sufocant, iar asta o simte, în fiecare zi, în mașina și pe buzunarul lui, orice șofer. Primarul Nicolae Robu a ajuns la concluzia că n-are cum să fie altfel, câtă vreme sunt peste 160.000 de mașini doar în Timișoara, cărora li se adaugă cele cu numere de alte județe.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Nu se stie cate masini sunt in Timisoara! Peste 160.000 „locale”, plus cele din alte judete!
Noul Hyundai i20 Active - Casa Auto Timisoara

Politica vezi arhiva Politica

Uber

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

La Primăria Timişoara, ultima zi de lucru cu publicul din acest an va fi, în multe departamente, vineri, 16 decembrie. Funcționarii vor reveni la ghișee în 9 ianuarie 2017. Până atunci, ei vor avea activități de final de an: arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice. Ultima zi în care vor fi oficiate căsătorii va fi 23 decembrie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primaria intra in vacanta dupa 16 decembrie! Cand se poate programa ultima cununie
„Avem un sistem construit fundamental pe lipsa de onestitate” Domnule Cătălin Drulă, vă preocupă de mai mulți ani, mai întâi dintr-o formă de implicare civică, apoi din postura de consilier pe probleme de infrastructură al premierului Dacian Cioloș, situația autostrăzilor din țara noastră și a infrastructurii, în general. Care sunt motivele pentru care, în ce...
Citeşte tot articolul Citeste articolul (P) Catalin Drula, fost consilier al premierului Dacian Ciolos pe probleme de infrastructura, candidat USR Timis pentru Camera Deputatilor: Romania va sarbatori 100 de ani de la Marea Unire fara nicio autostrada care sa treaca Muntii Carpati
Candidaţii Partidului Mişcarea Populară trag un semnal de alarmă cu privire la exploatarea terenurilor arabile de către străini. În momentul de faţă, aproximativ 40% din suprafaţa arabilă a României a ajuns în posesia cetăţenilor din alte ţări. În Timiș, mai mult de o treime dintre terenurile agricole, adică 150.000 de hectare, a ajuns pe mâna...
Citeşte tot articolul Citeste articolul (P) Candidatii PMP spun stop vanzarii pamantului romanesc!
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top