Robu explica: Nu e nicio problema la Michelangelo, se da cu sare, dar e apa cam cat dintr-un pahar

La Pasajul Michelangelo nu se întâmplă nimic grav, chiar dacă, pe unele porțiuni de asfalt, e apă, iar SDM dă la greu cu sare, contra înghețului. Primarul Nicolae Robu spune că astfel de situații sunt ceva obișnuit la lucrări de acest gen.

Șoferii care trec prin Pasajul Michelangelo s-au obișnuit deja cu zonele inundate de pe carosabil, cu precădere în zona de intrare în subteran, din fața Universității de Vest. Odată cu scăderea rapidă a temperaturilor, în pasaj s-a format un strat serios de gheață, iar SDM a oprit parțial traficul pe o bandă, pentru a putea da cu material antiderapant. „Se aruncă sare acolo. Din când în când, în diverse zone, datorită porozităților, a presiunii apei care este schimbătoare, apar infiltrații, se face condens, nu-i nicio problemă (…) Scrie în cărți, spun specialiștii, la astfel de lucrări, mereu apar, într-un loc sau altul, mici zone care se umezesc, pentru că apa își găsește diverse culoare în împrejurimi și vine cu presiune într-un loc sau în altul și când se întâlnesc anumite porozități, reușește să pătrundă. (…) Nu apar lucuri grave, se umezește puțin, se dau trei găuri și se injectează substanța respectivă (…) Se asumă lucrul acesta, se injectează când ba apare într-un loc, ba în altă parte”, a explicat primarul Nicolae Robu.

Deși există voci care susțin în continuare că lucrările de la pasaj nu au fost făcute așa cum trebuia, conform proiectului, Robu dezminte din nou orice posibile ilegalități. „Toate acestea sunt expertizate, este Inspectoratul de Stat în Construcții, se iau probe (…), nu e de joacă aici, sunt proceduri care se respectă cu sfințenie (…) Aceste infiltrații sunt total nesemnificative, se umezește, e vorba de un pahar de apă într-o zonă, dar dacă îngheață, aluneci dacă nu dai cu ceva. Nu e absolut nicio problemă, toate au fost expertizate, nu este nici cea mai mică problemă. Există soluții la orice, se fac acum tuneluri pe fundul mării, de 100 de kilometri. Acolo vă dați seama ce presiune este și ce soluții trebuie adoptate să nu pătrundă apa, că și acolo sunt porozități, dar sunt soluții tehnice și astea costă. Dacă ar fi (probleme – n..r), s-ar interveni, că există soluţii la orice”, mai spune primarul. Pasajul Michelangelo a fost deschis circulației la finele lunii mai 2015, chiar de ziua lui Nicolae Robu. Lucrările au durat doi ani și trei luni și au costat 47,8 milioane de lei.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea veniturilor angajatilor

Jumătate din firmele din Timişoara sunt hotărâte să compenseze scăderea salariului brut de la 1 ianuarie, pentru a acoperi trecerea contribuţiilor sociale exclusiv asupra angajaţilor, arată un sondaj derulat de una dintre companiile de consultanţă în domeniul resurselor umane, prezentă pe piaţa locală.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea  veniturilor angajatilor

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
Posturile din consiliul de administrație de la SDM se împart, evident pe baza competenței, între meritocrații de partid. Sunt, probabil, singurii care se încumetă să depună dosare în vederea evaluării, pentru că, nu-i așa, responsabilitatea este uriașă, la o societate care are monopol pe tot ce înseamnă drumuri în Timișoara.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la paduri la drumuri. Adam Craciunescu, cap de lista intre candidatii pentru un post in CA de la SDM
Două timișorence și 10 firme sparg gheața către suprataxa pe paragină, instituită de Primăria Timișoara. În plenul de marți după-amiază, consilierii locali trebuie să aprobe 12 proiecte de majorare a impozitului pe teren, între 250 și 500%, pentru proprietarii care au ignorat avertismentele repetate ale Poliției Locale.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Taxa pe paragina devine realitate la Timisoara. Primii proprietari care platesc impozite majorate cu 500%
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top