Timisoara e „modernizata in forta”, dar cam fara cap

Chiar și cei mai mari detractori ai primarului Nicolae Robu n-au cum să nu admită faptul că, în ultimii ani, lucrurile s-au mișcat în Timișoara. E adevărat și faptul că un reper de raportare ar putea fi ultimele două mandate ale lui Gheorghe Ciuhandu, perioadă în care orașul a lâncezit, s-a prăfuit și totul era gri. Doar nunțile țigănești din august mai scoteau orașul din amorțire (sic!). Indiscutabil, lucrurile s-au schimbat radical sub Robu. S-au reparat străzi, s-au făcut trotuare, parcuri, s-au demarat cele două mari lucrări de la pasajele Jiul și Popa Șapcă și exemplele pot continua. Asta ar fi fața plină a paharului.

Există însă și una goală și extrem de enervantă. Toate aceste lucrări s-au făcut haotic, într-o debandadă totală. De altfel, dacă ar trebui să descrii Timișoara de azi cu un singur cuvânt, acela ar fi debandadă. Se decopertează câte o stradă și apoi e lăsată de paragină. Încep concomitent lucrări care blochează traficul în zone întregi. Apoi, în mare grabă, multe lucrări sunt fușerite, iar străzi abia finalizate se surpă a doua zi. Asta, dacă nu sunt sparte fiindcă s-a uitat de vreo conductă sau un cablu. Fiind absolvent de facultate tehnică, ba chiar doctor, te așteptai la primarul Robu să aibă un anumit sistem, o strategie logică privind abordarea lucrărilor. Nimic din toate astea! Dacă era absolvent de Filozofie puteai să admiți că face unele cercetări privind Teoria haosului, dar așa…

Mai mult, „fanaticul muncii”, așa cum se autocaracterizează primarul, o ia uneori la goană pe miriște, pune carul înaintea boilor și se ajunge la situații hilare. Astfel, se cumpără vaporașe cu două milioane de euro, fără ca înainte să se studieze legislația în domeniu și să vezi dacă le poți utiliza. Și ele stau acum nefolosite, eventual doar ca adăposturi pentru boschetari.. Radarele de la sistemul inteligent de trafic nu sunt omologate, astfel că n-au nicio valoare. Dar au fost plătite. Se cumpără minibuze electrice, dar ele nu pot fi înmatriculate. Și s-au dat bani pe ele. Și lista poate continua, am bifat doar câteva exemple.

Acum să mă refer și la un exemplu concret, de ultimă oră, privind modul haotic în care se abordează unele lucrări. La final de lună august, cu puțin timp înainte de începerea anului școlar au demarat lucrările de lărgire la Aleea FC Ripenisa care trece prin Complexul Studențesc, una din foarte puținele artere care fac legătura între Zona Girocului și centrul orașului. Strada este destul de aglomerată și în vacanță, darmite în timpul anului școlar, când se întorc studenții! Ei bine, domnii din primărie acum au găsit de cuviință s-o spargă și să înceapă lucrările. De ce nu s-au făcut aceste lucrări în iunie sau în iulie? E greu de înțeles, dar e încă o dovadă a lucrurilor făcute de-a-ndoaselea în Primăria Timișoara. Și puțin parcă și la mișto, în bășcălie. Fiindcă orice om normal la cap știa că acea lucrare (nu extrem de necesară), dacă tot urma să fie făcută, trebuia demarată acum câteva luni. Dar asta este, Timișoara trebuie „modernizată cu forța”, așa cum spune Robu. Deși mai degrabă pare o modernizare pompieristică, ca să nu spunem „la mișto”.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

Sfeclosul a spus: (August 29th, 2017 at 15:35 )

Iti dau eu un exemplu mai bun. In zona Odobescu s-a decopertat in septembrie 2016 strada Constanting Noica ( colt cu str Nicolae Labis).
Nici azi nu s-a pus asfaltul. Ai zis-o bine : Modernizare in forta dar fara cap !!!!!

 
birlic a spus: (August 30th, 2017 at 13:32 )

I se rupe viniturii de timisoreni. Individul e grandoman, a rata-i si domnul Botza!

 
anteconbega a spus: (September 3rd, 2017 at 09:12 )

Popul l-a votat, popoul să se bucure de isteria rutieră creată de Cănit. Acu’ a luat-o la vale cu podurile, nici nu a terminat pasajele!

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

ovidiu sîrbu

Alt „competent” în Guvernul Dăncilă: timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE), secretar de stat la Transporturi

Numit joi secretar de stat în Ministerul Tranporturilor, timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE) încurcă borcanele, atacând Primăria Timișoara fiindcă... n-are șosea de centură, iar infrastructura rutieră este la pământ. Acum câteva luni, același Sîrbu afirma că a demisionat dintr-o funcție avută în primărie, fiindcă municipalitatea punea prea mare accent pe... infrastructura rutieră.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alt „competent” în Guvernul Dăncilă: timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE), secretar de stat la Transporturi
MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

poli

Politehnica va juca la rand cu Ripensia, ACS Poli si UTA / PROGRAM LIGA a II-a

La sediul Federatiei Romane de Fotbal a avut loc, joi dimineata, tragerea la sorti pentru viitorul sezon competitional al Ligii a II-a Dupa decenii, Timisoara va avea trei echipe in acest esalon, iar suporterii sunt impartiti. Cel mai greu program il va avea Politehnica, echipa suporterilor.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Politehnica va juca la rand cu Ripensia, ACS Poli si UTA / PROGRAM LIGA a II-a
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Numit joi secretar de stat în Ministerul Tranporturilor, timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE) încurcă borcanele, atacând Primăria Timișoara fiindcă... n-are șosea de centură, iar infrastructura rutieră este la pământ. Acum câteva luni, același Sîrbu afirma că a demisionat dintr-o funcție avută în primărie, fiindcă municipalitatea punea prea mare accent pe... infrastructura rutieră.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alt „competent” în Guvernul Dăncilă: timișoreanul Ovidiu Sîrbu (ALDE), secretar de stat la Transporturi
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com