Arhiva pentru eticheta: casa de cultura

targ de paste 03

Directorul Casei de Cultura e managerul perfect! Robu i-a trimis Corpul de control, el ia nota 10!

Directorul Casei de Cultura e managerul perfect! Robu i-a trimis Corpul de control, el ia nota 10!

Primarul Nicolae Robu a trimis corpul de control la Casa de Cultură, pentru a vedea pe ce se duc banii pe care îi solicită de la bugetul local, în vederea organizării diverselor evenimente. Între timp, Pavel Dehelean, directorul acesteia, a luat… nota 10 la evaluarea anuală, cu recomandarea de a continua „proiectul de management”!

timfloralis11

Timfloralis: pe ce scutura bugetul local 300.000 lei! Chiar si pe servicii turistice a la fratii Cristescu

Cazare la hotelul fraților Cristescu, bani pentru servicii de pază, servicii artistice prestate de o firmă aparent inexistentă – sunt doar o parte din „ingredientele” aflate pe nota de plată a celei de-a doua ediții a Festivalului Timfloralis. Organizator: aceeași Casă de Cultură, care a cerut – și primit – de la bugetul local suma de 300.000 lei…

tirg de pasti

Pe ce mai dam banii: cuib de oua de 7.000 de euro si consultanta de 3.000 de euro, la Targul de Paste!

Cabluri, prelungitoare, mufe, siguranțe și becuri de 80.000 de lei, un cuib de ouă de 30.000 de lei sau sonorizare de 15.000 de lei. Atât va plăti Primăria Timișoara pentru organizarea, de către Casa de Cultură, a Târgului de Paște din acest an. Și mai interesant, municipalitatea va achita și… servicii de publicitate de 15.000 lei, către o persoană fizică!

La Primaria Timisoara, sponsorizarea bate spaga, dar micsoreaza si bugetul

Potrivit DEX-ului, „sponsorizare” înseamnă finanțare în scop publicitar. Evident e vorba de o acțiune benevolă. Dincolo de aspecte ce țin de activitatea DNA, Primăria Timișoara a reușit marea performanță de-a modifica chiar și Dicționarul Explicativ al Limbii Române. Ceea ce, trebuie să o recunoaștem, e o performanță.

Cu girul primariei, Targul de Craciun sponsorizeaza pe sest Casa de Cultura

Primăria Timişoara face abuz de autoritate, dar susține că totul este în interesul timişorenilor. Cei aproximativ 90 de comercianţi care au avut căsuţe la Târgul de Crăciun nu au semnat contracte de închiriere cu PMT, ci niște contracte de sponsorizare cu Casa de Cultură. Suma medie a „sponsorizării”: 4.000 de lei.

Top