Arhiva pentru eticheta: delia barbu

350.000 de lei, cotizatia CJ Timis catre Asociatia pentru Promovarea Turismului, de 35 de ori mai mult decat in 2014

350.000 de lei, cotizatia CJ Timis catre Asociatia pentru Promovarea Turismului, de 35 de ori mai mult decat in 2014

Asociaţia pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Timiș (APDT) va primi, în acest an, de la CJ Timiș, drept cotizație, 350.000 de lei. Suma crește de la an la an, fiind de 35 de ori mai mare decât în 2014, anul înființării APDT. Între timp, primarii, care ar trebui să fie interesați de promovare și turism și sunt membrii cotizanți, dau cu flit asociației.

Primarilor din Timis li se cam rupe de turism: exemplele Bogda si Ortisoara

Avem câte ceva promovat, din punct de vedere turistic, în Timiș, dar pe primari nu-i prea interesează. Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș încearcă să monteze două panouri informative, dar n-a primit niciun răspuns de la edili. Oricum, primăriile din județ nu prea se sinchisesc nici măcar să-și achite cotizațiile.

Pedalare prin padure si pe vai, la Nadrag! Cicloturismul este o sansa pentru Timis

Iubiți mișcarea în aer liber și, mai mult decât atât, vă place să pedalați? Evenimentul organizat duminică, 28 august, la Nădrag, ar putea fi exact pe gustul vostru. Se anunță o plimbare de peste 30 de kilometri, pe un traseu minunat. Vă trebuie însă mountain-bike și o mașină, ca să ajungeți până la punctul de start.

Zilele Lacului Surduc: weekend in aer liber, pentru mici si mari

Show aerian, concursuri pe apă, tiroliană pentru copii, concerte și o plimbare de 15 kilometri cu bicicleta – toate acestea fac parte din programul celei de-a doua ediții a Zilelor Lacului Surduc, programate la acest sfârșit de săptămână. Oricât de frumoasă ar fi zona, problemele sunt în continuare aceleași: lipsa de locuri de cazare și de transport.

Infocentrele turistice, intre moft si utilitate! Sunt 18 numai in Timis, dar nu fac aproape nimic

În Timiș sunt nu mai puțin de 18 infocentre turistice, dar nu se știe foarte exact ce fac acestea. Sunt doar niște „apendice” ale primăriilor, iar edilii nu par deloc interesați să facă lucrurile să meargă. Asociația pentru Promovarea Turismului din Timiș vrea să afle răspunsuri la mai multe întrebări.

Vrem sa facem bani de pe urma lui Tarzan, dar… avem voie?

Tarzan s-a născut la Timișoara, însă nu știm să facem bani de pe urma unui astfel de simbol. Cel puțin până acum! Lucrurile sunt destul de complicate, din cauza drepturilor de autor, dar Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Timiș încearcă să facă primii pași.

Top