Arhiva pentru eticheta: pod

S-au reluat lucrarile pe Popa Sapca. Urmeaza inchiderea traficului pe calea ferata

S-au reluat lucrarile pe Popa Sapca. Urmeaza inchiderea traficului pe calea ferata

Șantierul din zona Popa Șapcă a fost reluat la capacitate maximă, după ce, nu cu multe zile în urmă, a fost încheiată cercetarea arheologică. Peste o lună va fi montat podul și va întreruptă circulația pe calea ferată, așa că va fi nevoie de niște curse speciale de autobuz.

A venit podul de la Popa Sapca! Pe santier inca nu au terminat de lucru arheologii / VIDEO

25 de metri lungime și 4,4 metri lățime. Atât este de mare podul care va fi montat la pasajul Popa Șapcă! Construcția a ajuns pe șantier și, pentru reluarea lucrărilor, mai trebuie să se încheie cercetarea arheologică. Primarul Nicolae Robu anunță și ce mai este de făcut, inclusiv plantarea de copaci.

Si pod, si pasarela pentru biciclisti si pietoni, in zona ILSA

Un pod futurist în zona Jiul, pe un proiect al primăriei, și unul mai simplu, dar alăturat unei pasarele pentru pietoni și bicicliști, la zona ILSA, pe un proiect donat de un investitor privat. Primarul Nicolae Robu spune că, în cazul ambelor, construcția ar putea începe în acest an, dar depinde de cât de repede vor merge licitațiile.

Dupa 50 de ani, la Timisoara va incepe constructia unui nou pod! Costuri de cel mult 3 milioane de euro

La Timișoara va începe, anul viitor, construirea primului pod peste Bega, după 50 de ani. Este anunțul primarului Nicolae Robu, care este convins că șantierul va fi deschis în 2017. Podul din prelungirea străzii Jiul ar trebui coste, în cea mai scumpă variantă, ceva mai mult de trei millioane de euro, bani de la bugetul local.

DJ 591 C, Sacalaz – Sanmihaiu Roman, ramane inchis pana la 1 octombrie

CJ Timiș vrea să lege Calea Aradului de Șag printr-o șosea care va trece prin mai multe comune și la care se lucrează deja. Din cauza vremii însă, lucrările programate pe DJ 591 C, Săcălaz-Sânmihaiu Român, una dintre cele mai importante porțiuni ale acestei „centuri”, nu s-au putut derula așa cum era programat, astfel că drumul va rămâne închis până la 1 octombrie.

Drumul judetean 591 C, intre Sacalaz si Sanmihai, va fi inchis saptamana viitoare

CJ Timiș vrea să lege Calea Aradului de Șag printr-o variantă ocolitoare care va trece prin mai multe comune și la care se lucrează deja. Parte din această „centură” de rezervă este și DJ 591 C Săcălaz-Sânmihaiu Român, unde se lucrează de zor. Această șosea va fi închisă săptămâna viitoare.

Oda tovarasului Nicolae Robu, data jos de politistii locali!

E primul, la distanță considerabilă de principalul său adversar la alegerile din 5 iunie, în controversatul sondaj IRES, dar nu toți timișorenii îl plac pe primarul Nicolae Robu. Unii au vrut să-i facă o surpriză de ziua lui, dar… au fost reperați de polițiștii locali și puși să dea jos bannerul tovărășesc afișat pe Podul Șaguna.

Podul de la Sanmihaiu Roman, reparat cu 600.000 de euro

Reabilitarea podului peste Bega din localitatea Sânmihaiu Român este, în sfârșit, gata, după un an și jumătate de lucrări. Urmează acum o altă investiţie care va face mai ușoară viața șoferilor care au drum între Sânmihaiu Român şi Săcălaz. DJ591C va fi asfaltat pentru prima dată și va fi practicabil tot timpul anului.

Viitorul pod Jiul va fi proiectat de o firma din Viena, via Bucuresti

O firmă cu „rădăcini” vieneze va realiza proiectul tehnic al primului pod care va fi construit în Timișoara în ultimele decenii. Până la finele anului, dacă totul merge bine, ar trebui finalizată toată documentația pentru podul Jiul. Primarul Nicolae Robu estima, în 2013, că e nevoie de cinci poduri noi în Timișoara.

Solutii pentru haosul din trafic: strada Popa Sapca se largeste, iar zona Jiul se „rearanjeaza”

Lucrările de pe strada Popa Șapcă încep sigur în acest an și vor fi realizate cu bani de la bugetul local. Pentru pasajele Jiul și Solventul se mizează, în principiu, pe bani europeni. Oricum, Timișoara nu ar suporta două „strangulări” simultane ale axei nord-sud.

Podul de pet-uri de la Timisoara, respins de Cartea Recordurilor / FOTO

„Ne pare rău, dar…” – așa începe scrisoarea primită de EcoStuff România din partea Guinness World Records. Podul de pet-uri nu a intrat în Cartea Recordurilor din motive strict tehnice: „materialul trimis nu arată modul în care au fost numărate pet-urile”, respectiv „structura nu a fost realizată dintr-o singură bucată, existând acea deschidere la mijloc”.

Top