Arhiva pentru eticheta: trotuare

Disciplina si respectarea legii, dle Robu, inainte de metrou si alte OZN-uri

Revin la subiectul cu ridicatul mașinilor parcate ilegal pentru că mă obsedează lejeritatea cu care autoritățile locale abordează fenomenul. Cu sentimentul sarcinii îndeplinite, cei de la primărie ne-au anunțat că Societatea de Drumuri Municipale are infrastructura necesară pentru a da drumul la aplicarea legii. Da, lege este, după mai bine de un an de haos

SDM va avea grija de toate strazile si trotuarele si va lucra foarte bine de… frica!

E oficial: SDM e tot mai aproape să se ocupe, în următorii 15 de ani, de întreținerea străzilor și trotuarelor din Timișoara! În principiu, consilierii locali au fost de acord cu această măsură. SDM nu va putea subcontracta mai mult de 30% din lucrări, iar primarul Nicolae Robu e convins că se va munci mai cu spor. Dacă nu de altceva, măcar de… frică!

Inca un pas spre monopolul SDM pe strazile si trotuarele din Timisoara

Așa cum primarul Nicolae Robu a anunțat încă de acum doi ani, Societatea Drumuri Municipale e pe cale să devină „stăpâna” absolută a trotuarelor și drumurilor din Timișoara. Primul pas ar urma să fie făcut în viitorul plen al CL. SDM se ocupă deja de drumurile pietruite, dar și, în următorii 15 de ani, de semnalizarea rutieră din oraș.

SDM, monopol si pe sosele si trotuare? Dupa strazile de piatra si semafoare

Din vara lui 2017, SDM s-ar putea ocupa singură de întreținerea tuturor străzilor din Timișoara, iar din 2018 ar putea primi în grijă și trotuarele. Direct, fără licitație. Aceeași societate se ocupă deja exclusiv de străzile de piatră, dar și de semfoare și întreaga semnalizare rutieră din oraș. Plata pentru aceste servicii este de milioane de euro.

S-au intalnit bizonu’ cu prostu’. Bilant sumar al politiei locale

Presa e plină – și bine face că e plină – de fotografii cu „bizoni” care parchează pe unde îi apucă, arătând din plin tupeul fermentat în lipsa de bun simț și evidenta inadaptare la normele de civilizație. Plus argumentul parșiv presărat cu jumătăți de adevăr de genul: „parchez aici pentru că primăria nu face suficiente locuri de parcare!”.

Avem piata de evenimente, dar ne rupem picioarele prin cabluri! / FOTO

Că stâlpii din Timișoara aproape că se rup sub greutatea colacilor de cabluri face parte de mulți ani din peisajul cotidian. Că există, încă din 2009, o hotărâre de consiliu local care prevede „îngroparea” firelor, dar care nu e respectată, iarăși se știe. Dar ca, în plin centrul Timișoarei, inclusiv în recent reabilitata Piață Sf. Gheorghe, trecătorii să se împiedice în cabluri sfidează orice logică.

Nicio amenda pentru trotuarele pline de gheata! Prea putina zapada pentru frezele primariei

Cu trotuarele pline de gheață și pietonii în pas de melc, ca să nu-și rupă picioarele, nicio amendă nu a fost dată la Timișoara celor care trebuia să se ocupe de curățarea acestor zone. Nici frezele de zăpadă cumpărate de primărie nu au fost folosite, pentru că… n-a nins destul, iar omătul n-a fost destul de afânat!

Primaria a dat 150.000 de euro pentru asfaltarea strazii Dunarea

Încă o stradă din Timișoara a fost proaspăt asfaltată de municipalitate. Pe un kilometru și jumătate, strada Dunărea arată ca în palmă. Nu același lucru se poate spune însă despre trotuarele din zonă și nici despre așa-zisele spații verzi dintre blocuri, care sunt invadate de buruieni și folosite drept parcări. Acestea urmează să fie amenajate ulterior.

„Verde” la reabilitarea trotuarelor: trei firme impart 30 de milioane de lei

Un trotuar de pe Bd. Republicii costă mai mult decât dublu decât unul de pe strada Demetriade. Cel puțin conform sumelor cu care s-a câștigat licitația pentru reabilitarea trotuarelor. Per total, este vorba despre 30 de milioane de lei, fără TVA, pentru cele cinci sectoare, repartizați în mod egal în următorii patru ani.

Trotuarele din Timisoara, reparate cu opt milioane de euro

Timișorenii nu-și vor mai rupe picioarele pe trotuarele ferfeniță din oraș. Primăria a reușit, în sfârșit, să încheie licitația care va desemna firmele care vor repara și construi, în următorii patru ani, căile de acces pietonal. La fel ca în cazul străzilor, Timișoara va fi împărțită în șase sectoare, de care se va ocupa câte o firmă.

Codul galben de zapada nu-l sperie pe Robu

Zăpada îi dă dureri de cap, așa cum n-o făcea pe vremuri. Totuși, primarul Nicolae Robu crede că deszăpezirea va merge strună, astfel că nu vor fi probleme în trafic, iar răutăcioșii nu vor mai ironiza eforturile făcute. El speră că și trotuarele vor trece clasa la acest capitol, după ce au fost notate cu 3 în iarna trecută.

Top