Klaus Vaterland articole

Stadion plin meci de meci si nu ne mai rugam de nimeni

600-700 de spectatori ai Politehnicii Timișoara ar trebui să vină două-trei meciuri pe lună la stadion pentru ca clubul de ligă secundă să fie pe zero cu „investiția” în stadionul „Dan Păltinișanu”. Pentru celălalt club, Poli Timișoara din Liga 1, ar fi suficiente 400-500 de spectatori.

Nu mai bateti mingea in curtea de conturi! – faza pe cultura

Prima poveste. Prin 2012, înainte ca CJT, CLT și Universitatea „Politehnică” să ducă AC Recaș pe „Dan Păltinișanu”, sub denumirea de ACS Poli, capii politici locali, printre care Nicolae Robu, Titu Bojin și Sorin Grindeanu, i-au cerut lui Ionel Ștefan de la Camera de Conturi Timiș un om care să se uite peste ce lucrează ei.

Fara plan B in Singapore. Privatizare sau desfiintare?

După cum deja știți la ora asta, Timișoara are o echipă de fotbal în liga 1, una in cea secundă și alta în divizia C. E vorba despre Poli, respectiv ASU Politehnica și Ripensia. În eșaloanele inferioare celor trei afiliate FRF se mai joacă, bineînțeles, fotbal, dar să ne oprim pentru moment mai spre vârf.

Ce s-ar mai fi bucurat PSD sa-si dea Dan Popa demisia inainte de parlamentare

„Când vă dați demisia, domnule Dan Popa, așa cum ați promis? Este adevărat, dle copreședinte, că sunteți un mincinos și un om de rahat dacă nu vă dați demisia?”, se tot auzea pe la conferințele de presă ale PNL Timiș, după ce rezultatul alegerilor locale făcea din filiala județeană a liberalilor una de duzină, nicidecum una de frunte, cum era cândva.

In administratia publica nu se face politica, politica se face in Famiglie

Pe vremuri, când la șefia filialei județene se afla un cetățean „de onoare” al Timișoarei (să-i fie sănătos genunchiul lui Gheorghe Ciuhandu), social-democrații de la PSD aveau pâinea, cuțitul și mai ales barosul cu care să facă „curățenie” în instituțiile pe care le preluau după o sesiune de alegeri.

Alt Fat Frumos

Poate că la „școala de partid” se spune altceva, dar să știți că nici PSD și nici Titu Bojin n-au făcut primul canal navigabil din România la mijlocul secolului 18. La fel, primul tramvai tras de cai n-a fost, cum poate v-ați fi așteptat, opera lui Ionuț Nasleu de la liberali.

Top