Femeile de serviciu de la Primăria Timişoara pot sta liniştite, deoarece nu-şi vor pierde locurile de muncă. Administraţia locală a transferat toate cele 48 de persoane responsabile de curăţenie către ADP, în virtutea contractului de întreţinere a Sălii „Bega”, a Sălii „Constantin Jude” şi a toaletelor publice. Soluţiile, măturile şi mopurile sunt plătite, în continuare, de Primăria Timişoara, din bugetul propriu, iar salariile există în continuare, tot datorită contractului cu ADP. „Chestia cu curăţenia a fost făcută pe genunchi. N-a fost nici o negociere, m-am trezit cu ea în braţe, ca să nu sufere angajaţii din cauza deciziilor de disponibilizare luate de guvernanţi. Accesul în WC-urile publice este gratuite şi toate consumabilele sunt suportate de bugetul local. Nu e deloc corect financiar, dar există o hotărâre de consiliu local, aşa că asta e”, spune Liviu Barbu, directorul ADP. După calculele sale, există un deficit de personal în ceea ce priveşte curăţenia. Astfel, ar fi nevoie de încă nouă angajaţi: patru pentru toaletele publice, unul pentru spaţiile primăriei şi câte doi la Sala „Bega”, respectiv Sala „Constantin Jude”. În cazul activităţii de coşerit, pentru care primăria a transferat către ADP, în aceleaşi condiţii, 17 oameni, situaţia este şi mai gravă. Încasările nu acoperă nici măcar salariile hornarilor.
O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…
Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…
Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…
Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…
Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…