Femeile de serviciu de la Primăria Timişoara pot sta liniştite, deoarece nu-şi vor pierde locurile de muncă. Administraţia locală a transferat toate cele 48 de persoane responsabile de curăţenie către ADP, în virtutea contractului de întreţinere a Sălii „Bega”, a Sălii „Constantin Jude” şi a toaletelor publice. Soluţiile, măturile şi mopurile sunt plătite, în continuare, de Primăria Timişoara, din bugetul propriu, iar salariile există în continuare, tot datorită contractului cu ADP. „Chestia cu curăţenia a fost făcută pe genunchi. N-a fost nici o negociere, m-am trezit cu ea în braţe, ca să nu sufere angajaţii din cauza deciziilor de disponibilizare luate de guvernanţi. Accesul în WC-urile publice este gratuite şi toate consumabilele sunt suportate de bugetul local. Nu e deloc corect financiar, dar există o hotărâre de consiliu local, aşa că asta e”, spune Liviu Barbu, directorul ADP. După calculele sale, există un deficit de personal în ceea ce priveşte curăţenia. Astfel, ar fi nevoie de încă nouă angajaţi: patru pentru toaletele publice, unul pentru spaţiile primăriei şi câte doi la Sala „Bega”, respectiv Sala „Constantin Jude”. În cazul activităţii de coşerit, pentru care primăria a transferat către ADP, în aceleaşi condiţii, 17 oameni, situaţia este şi mai gravă. Încasările nu acoperă nici măcar salariile hornarilor.
Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…
Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…
Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…
Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…
SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…