Scindare intre suporteri, din cauza fuziunii dintre AC Recas si Poli / FOTO

„AC Recaş nu e Poli”, este mesajul care a apărut, în ultimele zile, pe mai multe clădiri, unele istorice. Protestul a fost inițiat de o parte din suporterii care nu agreează asocierea dintre cele două formații.

Oficialităţile locale şi judeţene pun la punct ultimele detalii ale noului proiect fotbalistic, care are ca element central resuscitarea lui Poli Timişoara. Suporterii bănăţeni s-au împărţit însă în două. Unii vor ca Poli s-o ia de la capăt, din eşalonul cu numărul cinci, ceilalţi, dar cei mai mulţi merg pe mâna autorităţilor şi agreează asocierea cu AC Recaş, ceea ce dă dreptul viitoarei echipe să evolueze în eşalonul secund.

Cei mai înverşunaţi par suporterii din Peluza Sud, care nu vor să accepte nici în ruptul capului varianta asocierii cu AC Recaş. Tinerii fani scapă din vedere faptul că Poli nu se află la primul experiment de acest gen. În urmă cu 12 ani formația alb-violetă Poli în cel de-al treilea eşalon, fiind salvată de Dacia Piteşti, care i-a cedat locul în fosta divizie B. Peste alţi doi ani a urmat o nouă „cosmetizare”, după ce Anton Doboş, prin intermediul PSD, a adus la Timişoara AEK Bucureşti, echipă care a promovat. Aşa s-a format Poli AEK Timişoara. (sursa foto: facebook.com)

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

43 comentarii pentru acest articol

hans a spus: (iulie 11th, 2012 at 15:34 )

propun ca politistii locali sa-si faca datoria impotriva derbedeilor care manjesc cladirile istorice din oras … Amenda trebuie sa fie atat de mare incat respectivului sa ii fie frica si sa mai iasa din casa.

polistu a spus: (iulie 11th, 2012 at 17:15 )

eu zic sa se duca dracu astia de la drukeria, sa-i aresteze pe toti drogaţii astia, fac numai rau orasului

necumparat a spus: (iulie 11th, 2012 at 17:42 )

Bradule, aia de la pitesti au fuzionat cu poli, mestere…acum recas isi schima numele.

toma ncredinciosu a spus: (iulie 11th, 2012 at 18:09 )

@necumparat
… asa o fi fost cum spui, dar nu e tot aiurea? aia de la pitesti au venit in genunchi la timisoara si s-au rugat sa ne cedeze locul. asa-i, necumparatule?

@prostu satului a spus: (iulie 11th, 2012 at 19:15 )

Tu pari a fi un ciumpalac de orastie, da-te dreq de aurolac borat.

Cristi Brancovan a spus: (iulie 11th, 2012 at 20:20 )

Mai greu de acceptat decat redenumirea Recasului in Poli sau a Viitorului Constanta, ori Astra Ploiesti….. mai dificil de acceptat este apropierea de un personaj compromis…. Marian Iancu….. stiu… nu mai are nicio legatura cu noul proiect….stiu stiu…. 😉

polistu a spus: (iulie 11th, 2012 at 20:28 )

brancovene tata, dute la orza si pupal undeva, poate te pune in conducere la pntcd!

Cristi Brancovan a spus: (iulie 11th, 2012 at 20:36 )

De fiecare data cand am postat ceva aici, primul comentariu – atac la persoana. Organizatia de tineret lucreaza…..

OK, ca sa nu deranjez partidul, declar ca Marian Iancu nu are absolut nicio legatura cu noul proiect, multumiti?

Cristi Brancovan a spus: (iulie 11th, 2012 at 20:37 )

apropo…..sunt unul dintre cei ce nu au o problema cu liga din care se porneste reconstructia…..

Timisoara a spus: (iulie 11th, 2012 at 20:52 )

e clar ca organizatia de tineret(as merge chiar mai departe) da frustrata in taste pe siteul asta de saptamani bune.Nu fac altceva decat sa ma amuze :)).Is curios ce „suporter” o sa mai mearga in vreo deplasare lui ASC „Poli”,pe furtuna,pe canicula,cu bani,fara bani

ddg a spus: (iulie 11th, 2012 at 21:21 )

cineva are interese la mijloc. pentru mine, ca timisorean nu conteaza cum se numeste echipa, atata timp cat evolueaza cat mai sus. si cu ce te ajuta palmaresul daca joci in liga 4?

DEOCAMDATA a spus: (iulie 11th, 2012 at 21:35 )

CITEZ din cotidianul cu cel mai mare tiraj din Banat:” Noua echipa fanion a Banatului se numeste ACS POLI T I M I S O A R A !” Deci VERDE – ALB – VIOLET ! Restul e CAN – CAN !

Noul polist a spus: (iulie 11th, 2012 at 21:39 )

Cel mai mult ma intereseaza sa vad lotul de jucatori! Ce zice drukeria,peluza sud,peluza nord,tribuna A,tribuna B,aia cu banere,aia cu sprayuri si multi altii nu ma intereseaza si vad ca nici pe cea mai mare majoritate a timisorenilor! Intereseaza pe oamenii astia din media, ca mai au si ei subiecte! Hai ceao!

Cristi Brancovan a spus: (iulie 11th, 2012 at 21:42 )

De aspectele sportive se ocupa Marian Iancu….

Saracu' Iancu a spus: (iulie 11th, 2012 at 21:42 )

Bietul IANCU, tot de astia s-a lasat prostit! A intrebat:” – Ce vreti performanata, sau culorile si palmaresul?” Majoritatea am fi vrut performanta, dar tot astia de la peluza sud, sau sud-est , au SARIT:” Vrem culorile si palmaresul!” Si dupa aceea l-au injurat pe rupte! Acum tot astia se baga in seama!

CSU POLI a spus: (iulie 11th, 2012 at 21:46 )

In camp.judetean acum a promovat o echipa CSU POLI formata aproape exclusiv din studenti! Dar,TOTI inclusiv C.Brancovan, nu au vazut nici un meci, nu cunosc nici un jucator, habar nu au pe ce teren au jucat astia si nici ce tricouri au purtat ! Dar , EI VOR IN JUDET !

Cristi Brancovan a spus: (iulie 11th, 2012 at 22:04 )

Pentru a 100 oara…..nu fac parte dintre cei ce doresc sa se inceapa din judet.

Marian Iancu a incheiat in 31 ianuarie 2005 un contract de vanzare cumparare in numele unei din firmele sale cu Zambon prin care ii promitea 200.000 de dolari pentru firma noua pe care Zambon sustinea ca are „palmaresul Politehnicii”. Doar ca Iancu nu a mai platit, totusi incepand sa faca referiri la un palmares cu care nici el si nici Zambon nu aveau nicio legatura.

Zambon insa, avand pile la FRF, colaborat cu faptul ca Iancu si-a facut prost intrarea in fotbal sustinandu-l pe Gica Popescu impotriva lui Mircea Sandu, l-a ajutat pe Zambon sa primeasca o hartie prin care FRF recunoastea din pix o societate noua ca si continuatoare a istoriei echipei infiintate in 1921…..

Iancu a acceptat sa se vada cu suporterii ce-l avertizau ca problema Zambon trebuie tratata serios, deabia cu 4 luni inaintea sentintei de la TAS (pierduse deja si la FRF …. la aproape un an si jumatate dupa ce Iancu se implicase deja in „problema palmaresului”)…..si asta datorita amenintarilor cu un protest. Deci suporterii nu s-au implicat decat cand era evident ca o sa avem mari probleme…. contribuind cu informatii pentru a demonstra ca Zambon nu are nimic….nu ca noi faceam niste referiri la o istorie reala (referirile la istorie avand sa ne coste pe langa sanctiuni financiare si interdictia de a folosi numele, pentru a nu se creea confuzie).

Deci Marian Iancu a tratat superficial totul de cand a venit la Timisoara si pana in zilele noastre.

ASTA E... a spus: (iulie 11th, 2012 at 22:20 )

Ma rog, cu multe greseli,dar si lucruri bune………IANCU e ISTORIE ? Dar ce are NOUA POLI?

Pantera MOV a spus: (iulie 11th, 2012 at 22:31 )

Dle Brancovan, ………………………………….eu nu injur,nu te injur,nu am injurat pe multi! Dar, hai sa stabilim niste „chestii”: 1. Azi cu studenti, nu mai poti face fotbal de performanta(adevarata POLI, a fost infiintata pt. studenti…)……………………………………………2.Numele si culorile i-au fost schimbate de mai multe ori:in 1948,cand a promovat prima data in CSU TIMISOARA! Apoi in 1954 in Stiinta Timisoara,apoi prin 1970 in Ripensia Timisoara! 3.Pe de alta partein 1990 a fost „RUPTA” de Inst.Politehnic(aia a mai fost POLI?), apoi POLI „a lui Zambon” a fost o combinatie cu Dacia Pitesti! Apoi Poli AEK a lui Dobos! 4.In paralel au fost mai multe Poli,inclusiv Poli 2002! SI IN FINAL – Peluza sud striga:”Poli suntem noi!” si cei care au decedat de-a lungul timpului (JUCATORI si SUPORTERI, ei nu au fost POLI? Numai cei care au acum sub 30 de ani?) Si dupa toate astea CE ARE ACUM ACS POLI Timisoara? De ce ea nu e POLI ,in schimb TOATE CELELALTE au fost POLI?

ACUM , ASTA E POLI ! a spus: (iulie 11th, 2012 at 23:03 )

PENTRU MINE, acum ASTA e POLI ! Cei care nu va convine sinucideti-va precum Nastase!

gino a spus: (iulie 11th, 2012 at 23:18 )

cum drek recas sa fie poli, doar strigati voi,tot timpul ca poli sunteti voi

ADEVARATA POLI ! a spus: (iulie 11th, 2012 at 23:25 )

Sa fie clar: ADEVARATA POLI este ACS POLI Timisoara! Toate celelalte au fost in acteba ASF Politehnica, SC Politehnica SA,FC Politehnica 2002,etc, etc SINGURA CARE IN A C T E este POLI, e tocmai ASC POLI Timisoara! Si macar atata lucru ar trebui sa stie TOTI: in Romania actili vorbeste!

Cristi Brancovan a spus: (iulie 12th, 2012 at 01:43 )

Pantera MOV Poli Recas, e acelasi compromis ca si Poli AEK ….. problema mea este alta…..bun, inteleg nu e buna varianta propusa de unii suporteri ( cu care nici eu nu sunt de acord) . Dar exista vreo hartie de la FRF care sa ateste ca modificarea denumirii, sediului social si a culorilor si a componentei actionariatului (membrilor) nu vine in contradictie cu regulamentul de licentiere pentru divizia A si cu regulamentul de organizare a activitatii fotbal. Stiu si altii au mai facut si nu au fost problema…..doar ca „Timisoara nu e altii” . Timisoara nu-si permite sa bage milioane de euro pentru ca atunci cand are dreptul sportiv sa ajunga in divizia A, cei de la FRF sa se poata razgandii si sa spuna ca aceste modificari s-au facut cu incalcarea regulamentului. Astfel nici in urmatorii 3 ani nu se mai poate promova…. Ca asa pe promisiuni – FRF-ul i-a promis initial domnului Robu ca invita Timisoara direct in divizia B, dupa care au uitat de promisiune. Asta e problema mea…….nu discutia legata de care Poli e mai Poli …..AEK, Dacia sau Recas !

Pantera MOV a spus: (iulie 12th, 2012 at 09:00 )

Dle. C. Brancovan, …………………..in privinta asta ai dreptate,DAR….indiferent daca vor fi garantii scrise, sau nu SA NU UITAM ESENTIALUL,adica REALITATEA: TRAIM in ROMANICA si ORICE ESTE POSIBIL,indiferent daca exista legi sau nu! Eu zic, ca deocamdata e bine ca avem echipa MAI „SUS”, in rest NIMENI NU POATE GARANTA NIMIC, in tara asta!

Cristi Brancovan a spus: (iulie 12th, 2012 at 09:54 )

Bun, asta doreste si domnul Robu……echipa cat mai sus…. Atunci mi se parea normal ca dansul sa stabileasca niste obiective ce le doreste de la asocierea orasului Timisoara cu un club de fotbal deja existent si sa avanseze unele sume in functie de atingerea acestor obiective. Poate erau si alte cluburi interesate de o astfel de asociere….. de exemplu Viitorul Constanta, Astra Ploiesti sau multe altele din divizia B.

Pantera MOV a spus: (iulie 12th, 2012 at 10:11 )

Si pe mine m-ar fi interesat mai mult Baia Mare, caci e cea mai buna dintre toate(in sensul ca are cativa fotbalisti tineri de mare perspectiva…), dar …. asta e! Cat despre obiective, ele sunt si in functie de buget,care se pare ca dl. Robu nu poate decat sa-l propuna si consilierii(vineri am inteles, adica maine….) vor stabili. CAT DESPRE GARANTII: in Romania nu se stie exact,daca e legala suspendarea PRESEDINTELUI si atunci noi vrem garantii pt. o echipa nacajita de liga a II-a? IN ALTA ORDINE DE IDEI: dupa parerea mea, oricum totul e relativ,caci sa zicem ca avem voie sa promovam si chiar promovam, „autoritatile” nu vor putea tine SINGURE, echipa in liga lui mitica! Si ce investitor ar putea avea Timisoara? Vorbesc serios, nu vreau un raspuns de genul:”daca pleaca Iancu, vor veni gramezi!”

Aqwilla - Violla a spus: (iulie 12th, 2012 at 10:17 )

Eu am o alta „problema”, de fapt intrebare: oare cine e in spatele celor de la drukeria? E imposibil ca niste tineri, vorbesc de „conducatori”(cam de 30 de ani , am inteles….) sa fie asa experti in minciuna de tip comunist, manipulare si diversiune comunista(ar fi invidios si tov.Iliescu….)? Un cantec foarte folosit de acei copii zice: „suntem aici,vom fi mereu, cu TIMISOARA si la bine si la greu….” Nici unde nu e vorba de POLI, sau Politehnica, sau ASC Politehnica, sau Politehnica 2002! Si acum cica Recas nu e POLI !?! Dar impreuna cu cei de la POLI – IANCU si altii, VOR REPREZENTA TIMISOARA !!! Deci cand MINT ASTIA? Cand CANTA, sau ACUM?

Cristi Brancovan a spus: (iulie 12th, 2012 at 10:30 )

Daca FRF-ul nu emite o hartie care sa ateste ca modificarile s-au facut cu respectarea Regulamentului de Organizare si Functionare a Activitatii Fotbal si Regulamentul de licenţiere a cluburilor şi de fair play financiar atunci nu vad de ce timisorenii ar baga milioane de euro. Nu spun ca aceste modificari sunt neaparat neregulementare, insa FRF-ul trebuie sa transeze acum aceasta problema, asa cum zice si regulamentul, nu peste nu stiu cat timp cand e posibil sa ne trimita iar la plimbare, dupa alte multe milioane de euro cheltuite degeaba.

Cristi Brancovan a spus: (iulie 12th, 2012 at 10:41 )

Pantera MOV 80% din banii ce mai circula prin fotbal, in afara drepturilor TV, sunt bani publici. Foarte putini privati mai baga banii lor in fotbal…..

Aqwilla – Violla ideea de Poli a cam murit in timp, incepand cu 1992, de la ruperea echipei de Universitatea Politehnica, apoi momentul mutarii Daciei Pitesti la Timisoara, apoi noul club Poli AEK, infiintarea unui nou club in vara lui 2006 unde Iancu a mutat locul de campionat, iar acum prin mutarea Recasului.

Poli Recas e aceeasi treaba cu Poli AEK sau Poli Iancu ……dar nu s-a pierdut orice continuitate cu echipa infiintata in 1921.

cercul a spus: (iulie 12th, 2012 at 10:45 )

Pentru cele 16 milioane de euro date de Orza &Co lui Iancu de Giulesti si pentru care am primit Multa.UE nu raspunde nimeni?

@cercul a spus: (iulie 12th, 2012 at 12:28 )

vezi ca iancu l-a sustinut in campanie pe robu, nu pe orza. asta e una… a doua chestiune e ca nu orza a dat banii, ci consilierii locali, inclusiv liberalii. daca e sa fim corecti pana la capat, toti, cu orza in frunte, ar trebui sa intre la parnaie, deci inclusiv consilierii liberali, care au votat cu sapte maini, mai putin cei din psd.

andrei a spus: (iulie 12th, 2012 at 13:05 )

Bine ca aek fulgeru bragadiru …… a putut fi continuarea lui Poli iar asta care-i din banat nu, Cretini Mai sunteti Ma! Ce mai poti zice, de altfel rezultatele de la BAC isi spun cuvantul printre tinerii suporteri, nu-s intamplatoare! Ps. Tipic romanesc nici cum nu-i bine, acuma ca ii salvat clubul, daca nu facea Robu nimic apareau alte mesaje pe ziduri, ce mai imbecili pe prima clasa!

Aqwilla - Violla a spus: (iulie 12th, 2012 at 13:09 )

@C.Brancovan- NU sunt de acord! Exista nuante! DE ex.la Poli-Dacia au venit 9 jucatori de la Pitesti si vreo 12-13 de la Timisoara! La Poli AEK au veniti TOTI(adica vreo 22 de jucatori..) de la Bucuresti,la ACS Poli vor venii unii de la Recas si altii de la Timisoara! La Poli-Iancu au fost un grup de jucatori ramasi la Timisoara si apoi adusi IN COMPLECTARE SI ALTII: ex.V.Moldovan,Contra,etc DECI, SUNT DIFERENTE DE NUANTA !

soso a spus: (iulie 12th, 2012 at 13:15 )

ascia druceria nu a venit la basket, ca comandantu lor a fost in jurat de popesc, au crezt ca moare lumea. sala a fost arhi plin si toti striga TI-mi-soara – ti-mi -soara se poate sifara ei chiar ca nime nu in jura

@andrei a spus: (iulie 12th, 2012 at 13:16 )

poate ca suntem mai prostani noi astia tineri, domnule andrei, dar nu facem politica si nu sugem nimic nimanui. daca tot incurajezi un liberal, poate ar trebui sa sti despre dreptul la opinie/parere, oricare ar fi ea. nici cinci examene de bacalaureat daca ai avea nu te-ar face mai ok decat cei care isi dau cu parerea, au o opinie, si nu se focuseaza le linsul de cururi cum faci tu. esti dezgustator. ne faci si imbecili. nu ma voi cobori la nivelul tau sa spun, conform mentalitatii tale precare, ba tu esti asa. iti spun doar atat: daca esti nefericit, du-te la mama ta si cearta-te cu ea pentru ca te-a adus pe lumea asta.
hai poli!

mircea a spus: (iulie 12th, 2012 at 13:48 )

Cui nu-i place sa nu vina la stadion si gata ce atatea divergente!

tanti a spus: (iulie 12th, 2012 at 13:56 )

tot ce sper e sa ne scoata robu sau oricine altcineva de sub tutela lui marian iancu. nu cred insa ca se va intampla asa. robu a cedat deja in fata lui iancu, care va avea toti jucatorii de la poli sub contract, asta inseamna ca e mai gav decat daca ar avea un procent din viitoare echipa. plus ca nu crfed ca va ceda palmaresul fara pretentii, chiar daca i-a promis lui robu.

Pantera MOV a spus: (iulie 12th, 2012 at 14:04 )

@tanti, nu stiu pe cine sustii si CE si DE CE vrei sa insinuezi!?! Cum adica are toti jucatorii lui Iancu sub contract? Daca va fi UN JUCATOR SUB CONTRACT cu NOUA POLI, ce mai conteza ca el vine de la Iancu,sau Copos,sau Jiji? Adica VREI „MASCAT” sa INCRIMINEZI si pe acesti baieti(adica jucatorii…) cum CA AR FI STIGMATIZATI ca au fost la Poli-Iancu? Cine te-a pus sa faci asta e UN MARE BOU( si asta e putin spus,elegant spus…)

@Pantera Mov a spus: (iulie 12th, 2012 at 14:20 )

nu insinueaza nimeni nimic, jucatorii sunt si vor tine tot de iancu si dupa aparitia noii echipe, dar vor fi imprumutati. cred ca despre asta vroia sa zica tanti.

Cristi Brancovan a spus: (iulie 12th, 2012 at 15:25 )

Repet, pentru ca mi-a fost modificat putin mesajul …. Poli Recas e acceasi treaba urat mirositoare ca Poli AEK, Poli Dacia, Poli Iancu….. oricat ne-am chinuit noi sa o cosmetizam. S-a pierdut deja cam orice continuitate cu echipa infiintata in 1921. Poate sa vina Iancu cu orice hartie (pe care o sa o denumeasca palmares) ca aport la noua societate comerciala pe actiuni pe care o sa fie mutata activitatea dupa ce la un moment dat se realizeaza promovarea. Eu insist mult cu dovada ca modificarile la clubul din Recas, pentru ca daca nu se lamuresc lucrurile acum, atunci cand o sa miroase Mircea Sandu implicarea lui Marian Iancu, automat adio promovare timp de 3 ani…..

ionut a spus: (iulie 15th, 2012 at 03:16 )

Ba terminati ma nu mai consumati tuburile sa srieti prostiile astea prin oras…..i penibil

nae catavencu a spus: (iulie 16th, 2012 at 06:33 )

toti dar absolut toti jucatorii(ma rog cei care au depus memorii),cat si juniorii au contracte VALABILE cu poli a lui iancu,si nu vor putea juca la noua poli decat amprumutati de acelasi,,al dv.marean iancu DECI??

cosmaa a spus: (decembrie 10th, 2012 at 02:27 )

Eu nu pot sa va inteleg de ce mergeti la meciuri in judet?sustine-tii pe baietii astia din liga 2 care promoveaza in liga 1 ca ei sunt sigura echipa din Timisoara la ora actuala!nu ati fost multumiti cand ne bateam la campionat cand eram pe locul 3 erau tribunele goale sunteti akum in judet multumiti?veniti la stadion si sustineti noua Poli!cea mai buna si realista varianta!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

Fidelity by Iulius Mall

Politica vezi arhiva Politica

isho.ro

Sport vezi arhiva Sport

European de lupte pe plajă va avea loc în Parcul Rozelor din Timişoara. Şi etapă de circuit mondial

După ce anul trecut în Parcul Rozelor au avut loc Europenele de volei pe plajă U23, şi în acest an, acelaşi loc cu multă simbolistică pentru timişoreni va fi în centrul atenţiei. Federația Română de Lupte va organiza în perioada 18-21 iulie 2024 Campionatul European de Lupte pe Plajă (U15, U17, U20) precum și etapa...
Citeşte tot articolul Citeste articolul European de lupte pe plajă va avea loc în Parcul Rozelor din Timişoara. Şi etapă de circuit mondial
Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

dermaskin-orizontal
gauss-topografie-timisoara_728x90px

Economic vezi arhiva Economic

Se pregătește o nouă ediție a Salonului Industriei Ușoare, dedicată sărbătorilor pascale

La Timișoara se va desfășura o nouă ediție a Salonului Industrie Ușoare, una dedicată sărbătorilor pascale. Organizatorii au decis susținerea acestei ediții având în vedere succesul de care se bucură evenimentul în rândul publicului timișorean și la solicitarea expozanților tradiționali, urmând să aibă loc în perioada 24 – 28 aprilie, în organizarea Camerei de Comerț,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se pregătește o nouă ediție a Salonului Industriei Ușoare, dedicată sărbătorilor pascale

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Vineri, Primăria Timișoara a anunțat că va penaliza societatea care se ocupă de extinderea Școlii Generale nr. 30. Suma este una semnificativă, de 2,7 milioane de lei, De asemenea, a mai anunțat că a reziliat contractul cu respectiva firmă, iar primarul Dominic Fritz spune că respectiva firmă ar fi refuzat să termine lucrările în timpul...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primăria Timișoara intră în conflict cu firma care extinde Generală 30. Se lansează acuzații de intervenții … electorale
Lanțul acuzațiilor și contraacuzațiilor pe tema stadionului continuă, după ce Alin Nica l-a acuzat, dimineața, pe Alfred Simonis că ar bloca deliberat procedura pentru proiectul noului stadion al Timișoarei. Cel acuzat reacționează și transmite că Nica nu se pricepe, că, de fapt, el ar fi trebuit să ceară hotărâre de guvern pentru demolare. ”Am luat...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Simonis îi dă replica lui Nica, pe tema stadionului: E rău intenționat și nu se pricepe
Mai puţin până la o nouă ediţie a unui concurs apreciat. Peste 500 de iubitori ai pedalării, de toate vârstele, s-au înscris la cea de-a III-a ediție a competiției cicliste Poli Bike Challenge, eveniment organizat de Universitatea Politehnica Timișoara împreună cu Asociația Club Sportiv Velocitas, susținut de parteneri din mediul privat. Cursa ciclistă, care se...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ciclişti din toată ţara îşi dau întâlnite la cea de-a III-a ediție a Poli Bike Challenge
Alin Nica, actualul președinte al Consiliului Județean Timiș, candidat pentru un nou mandat, spune că modul în care guvernul lucrează cu investiția pentru noul stadion al Timișoarei transformă acest obiectiv în mită electorală. Conform celor spuse de acesta, proiectul și hotărârea de guvern prin care se aprobă indicatorii tehnico-economici au fost ținute deliberat la sertar,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Nica acuză PSD că șantajează Timișoara cu noul stadion, pentru voturi: ”Suntem martorii unui trafic de influență pentru blocarea acestui stadion”
Vicepreședintele în funcție al Consiliului Județean Timiș, Cristian Moș, plecat pe un drum diferit de cel al USR Timiș spune că nu a primit încă nicio înștiințare oficială referitoare la retragerea atribuțiilor pe care le avea în cadrul instituției. Spune că își va da demisia din funcție, așa cum i-a cerut Alin Nica, dar aceasta...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cristian Moș acceptă să își dea demisia din funcția de vicepreședinte CJT, dar după demisia lui Nica. Acesta îi răspunde
Prim-divizionara de volei din Lugoj rămâne şi în continuare o echipă europeană. Bănățencele au câștigat și al doilea meci cu CSM București și termină sezonul pe locul 5. Au fost două seturi rapide pentru gazde, după care oaspetele au dat semne că pot reveni. În cele din urmă, Lugojul a pus capăt partidei în patru...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Lugojul prinde locul 5 şi astfel avionul de Europa
Piața muncii este una dinamică, noi meserii apărând și dispărând periodic. Progresul tehnologic este cel mai mare generator de job-uri care nu existau la începutul anilor 2000, gambling-ul este unul dintre domeniile în care influența noului este ușor detectabilă. Din 1996, atunci când a fost lansat primul cazinou online, și până în 2024, lumea distracției...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Dealer la Live Casino: Una dintre cele mai bine cotate noi meserii din România
Pentru prima dată în istorie, Primăria Dumbrăviţa a accesat un proiect european destinat drumurilor. Este vorba de un milion de euro cu care se vor asfalta primii cinci kilometri de străzi cu bani europeni.  “Unii știu să vorbească despre fonduri europene. Eu și echipa mea ne pricepem să le atragem și să implementăm proiecte. Proiecte...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primul proiect european pentru drumuri la Dumbrăviţa. Vor fi asfaltaţi primii 5 kilometri cu bani europeni
Top