Timișoara devine, pentru două zile, capitala comerțului online. Dacă anul trecut piața e-comerce a ajuns la 600 de milioane de euro, specialiștii în domeniu estimează că anul acesta va crește cu peste 100 de milioane de euro.
Reprezentații celor mai importanți jucători din comerțul electronic românesc, dar și specialiști în SEO, afiliere, social media sau analytics vor participă, pe 13-14 martie, la ecomTIM 2013, cea de-a treia ediție a celui mai important eveniment regional din România de e-commerce și marketing online.
„Piața de comerț electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar în 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numărul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai mulți români renunță la plată ramburs și aleg să plătească prin card bancar atunci când cumpără online.
Cea de-a treia ediție a ecomTIM vine într-un moment în care piața de comerț electronic se nișeaza și se maturizează, așa că anul acesta vom vorbi atât despre business-urile care au avut succes în e-commerce, dar mai ales despre ‘What’s next’”, a declarat Claudiu Vrînceanu, de la Wall-Street.ro. Evenimentul este organizat de cotidianul online de business Wall-Street.ro și 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România.
Cu exact o săptămână înaintea primului tur al alegerilor prezidenţiale, liberalul Ilie Bolojan, într-una din…
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 20.11.2024, unde se vor executa reparaţii…
Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…
Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…
Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…
Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…