E.ON Gaz anunță că de luni, 27 ianuarie, toți clienții care au de rezolvat probleme legate de contracte și alte reclamații sunt așteptați la noul centru de relații al companiei. Acesta este de trei ori mai mare decât actualul sediu de pe strada Independenței.
Vineri, 24 ianuarie, Centrul de Relaţii Clienţi de pe strada Independenţei va fi închis, iar de luni, 27 ianuarie, activitatea se va desfăşura exclusiv în spaţiul de pe Bulevardul Eroilor. În noul sediu, suprafaţa destinată relaţionării cu clienţii este triplă faţă de cea de pe strada Independenţei. Centrul situat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 30 – 40, va fi deschis de luni până vineri, între orele 8.30 şi 17.30. Aici, clienții pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată. Ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi, există și alte canale de comunicare: prin telefon, de luni până vineri, între orele 8 şi 20, la numerele: 0801-000.366 sau 0265-200.366, prin e-mail sau prin poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş. În prezent, în Timiş, facturile pot fi plătite în aproximativ 380 de puncte Payzone, Paypoint, OMV-Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.
Comentarii prin facebook