Categories: Primăria Timişoara

Vreti sa lucrati in Primaria Timisoara? Sunt scoase la concurs 17 posturi

Încă un concurs de angajări la Primăria Timișoara. Acesta va avea loc în luna mai și vizează ocuparea a nu mai puțin de 17 posturi. Cele mai mult dintre acestea sunt pentru asistenți medicali, dar se caută și inspectori sau un șef de birou. Municipalitatea a făcut, în acest an, mai multe angajări.

Primăria Timișoara caută un șef de birou pentru Biroul Administrativ. Candidatul ideal trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, o experiență de minimum doi ani, precum și cunoștințe de operare calculator la nivel mediu, în Microsoft Office. La Serviciul Asistență Medicală Școlară se caută un inspector de specialitate, care trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, să aibă vechime în specialitatea studiilor de minimum șapte ani și să știe să lucreze în Microsoft Office, la nivel mediu. Tot aici vor fi angajați zece asistenți medicali, cu studii medii absolvite cu diplomă pe specializare și cunoștințe de operare calculator, la nivel mediu, în Microsoft Office.

Se caută, de asemenea, doi inspectori de specialitate pentru Biroul Relații Locale, Naționale și Internaționale. Dacă vă interesează un astfel de post, vă calificați dacă aveți studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă – specializare informatică/ relații internaționale și studii europene, vechime de cel puțin un an, cunoștințe avansate de limba engleză și să știți să lucrați în Word și Excel la nivel mediu. La Compartimentul Monitorizare Trafic este nevoie tot de doi inspectori de specialitate, cu studii superioare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe inginerești, experiență de minimum un an și cunoștințe medii de Word și Excel. La Compartimentul Grădina Zoologică va fi angajat un inspector, candidatul ideal având nevoie de studii superioare tehnice de lungă durată, absolvite cu diplomă – științe inginerești, certificat de diriginte de șantier, experiență de cel puțin un an și cunoștințe de operare pe calculator, în Microsoft Office, la nivel mediu.

Candidații trebuie să depună dosarele pentru concurs până în 3 mai, la secretariatul comisiei de concurs, la Serviciul Resurse Umane, camera 8, în Primăria Timișoara. Concursul constă în selecția dosarelor, proba scrisă – în 11 mai, la ora 10, și un interviu– în 16 mai, la ora 14. Se poate depune contestație în 24 de ore de la afișarea rezultatelor. Toate detaliile despre dosarul de concurs și bibliografie pot fi găsite aici.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Dumbrăviţa mai pierde o şansă de salvare, după eşecul cu Metaloglobus şi mai are doar 3 puncte avans

Suspansul se menţine în lupta pentru salvarea de la retrogradare în Grupa A din play-out-ul…

5 ore ago

Dinamo, rămâne un coşmar pentru orice echipă din Timişoara. Înfrângere în faţa rivalului la rugby

SCM USV Timişoara a pierdut astăzi, în cadrul etapei a III-a a Ligii naţionale de…

6 ore ago

După Paşte încep lucrările la extindere a grădiniţei din Ghiroda

În curând vor demara lucrările pentru extinderea grădiniței din Ghiroda, pentru ca la toamnă aceasta…

6 ore ago

Balul Conacului Mocioni, la Muzeul de Artă. Partea culturală a proiectului a fost un real succes

Vineri, la Muzeul Național de Artă Timișoara a avut loc Balul Conacului Mocioni. Din păcate,…

7 ore ago

Jurnal de campanie(6). În “lupta” sa second hand cu “clanurile”, Robu îşi asumă acum meritele unui om care nu mai poate reacţiona: Horia Vermeşan

Cu voturile clanurilor imobiliare ale romilor asigurate de Cristopher Cîrpaci, Nicolae Robu a încercat un…

8 ore ago

Alianţa Drepta Unită şi-a finalizat lista pentru Consiliul Judeţean. Alin Nica ocupă prima poziţie, fiind urmat de doi tineri din USR, respectiv Forţa Dreptei

Alianţa Dreapta Unită (USR, Forţa Dreptei, PMP) a finalizat lista pentru Consiliul Judeţean Timiş. În…

9 ore ago