Încă un concurs de angajare va fi organizat, în perioada următoare, la Primăria Timișoara. Acesta va avea loc la începutul lunii martie și vizează ocuparea a șase posturi de consilier de la Direcția Tehnică, respectiv Biroul Tehnic. Toate sunt destinate exclusiv inginerilor.
Direcția Tehnică și Biroul Tehnic din Primăria Timișoara caută să angajeze șase consilieri de diverse grade profesionale. Cei interesați trebuie să aibă vechime în muncă între unul și nouă ani, în funcție de locul vizat. În plus, pentru unele funcții este necesar certificat de diriginte de șantier. Vor fi scoase la concurs următoarele posturi:
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină o cerere de înscriere, copii ale actului de identitate și ale documentelor care să ateste nivelul studiilor, copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu aveți antecedente penale care să vă facă incompatibili cu funcţia pentru care candidează, adeverinţă medicală și curriculum vitae. Copiile se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Ultima zi de înscriere este 20 februarie 2017, iar relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Timişoara şi la numărul de telefon 0256- 408.352. Concursul propriu-zis va avea loc pe 2 martie, la ora 10. Toate detaliile pot fi găsite aici.
Șoferii timișoreni care au autovehicule electrice și folosesc stațiile de alimentare deținute de Primăria Timișoara…
Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara informează că, până la finalul lunii noiembrie, au fost…
Primăria Timişoara anunţă că avizele de acces auto în zona Cetate vor fi prelungite automat…
Comună aflată în continuă dezvoltare, Moşniţa Nouă are nevoie de un nou Plan Urbanistic General…
Polițiștii Biroului de Investigații Criminale Lugoj au reținut un tânăr de 25 de ani, bănuit…
Timișoara va primi șase milioane de lei, fonduri nerambursabile, pentru îmbunătățirea iluminatului public, de la…