Soarta aerodromului Cioca ar putea fi decisa la jumatatea lunii martie

CJ Timiș nu pare să vrea să renunțe la Aviația Utilitară, societate care nu mai are bani și nici director. Pe 15 martie va avea loc AGA, când, teoretic, ar putea fi luată o decizie asupra viitorului aerodromului de la Cioca. Încă nu este clar ce șanse de salvare de la dispariție are societatea, dar Călin Dobra vorbește despre reorientarea spre turism și agrement.

Consiliul de Administrație al Aviației Utilitare, societate cu acționar unic CJ Timiș, a recomandat, la finele lunii ianuarie, intrarea în lichidare voluntară a acesteia. „Societatea, în prezent, nu mai dispune de fonduri bănești în vederea achitării salariilor (…) duce o lipsă acută de personal specializat, fapt ce duce la imposibilitatea desfășurării activității principale autorizate, aducătoare de venituri (…) În urma actului de control al Curții de Conturi nr. 872/19.12.2016 rezultă foarte clar că sunt o serie de impedimente în vederea continuării activității societății, iar planul de măsuri va fi unul greoi, chiar imposibil de realizat, prin lipsa acută de personal și nedefinirea situației patrimoniale asupra terenului și clădirilor”, se preciza în actul respectiv.

Între timp, CJ Timiș pare să fi rezolvat problema celor câteva hectare de teren „dispărute”. În plus, președintele instituției, Călin Dobra, pledează în continuare pentru continuarea activității Aviației Utilitare. „S-a dat de ceva vreme o comandă din partea Consiliului Județean către o firmă specializată de topometrie. S-a făcut această documentație, s-a ajuns la o suprafață de 52 de hectare, care sunt în procedura de intabulare în domeniul public al județului. Mai este o suprafață de teren de aproximativ 3,5 ha, care sunt cu suprapuneri, și trebuie reglementată situația. Problema cea mai delicată este cea a Aviației Utilitare. În 15 martie va fi convocată adunarea generală a societății și trebuie să luăm o decizie foarte clară cu privire la viitorul acesteia”, spune social-democratul. Dobra crede că Aviația Utilitară ar putea fi revigorată, deși nu are încă o idee clară. „Nu îmi doresc să lichidez această societate, dar fac apel la profesioniștii în domeniu. Dacă vor, să vină alături de consiliul județean să realizăm împreună un plan de management pentru dezvoltarea acestei societăți pe mai multe tematici, pe ceea ce înseamnă turism, pe ceea ce înseamnă agrement (…) cred că limitarea doar la stropire, a face dezinfecții la nivelul județului (…) fac apel la specialiști, nu vă ascund că am avut discuții și cu Dan Idolu, care conduce Aeroportul Timișoara, pentru a veni în sprijinul societății cu o idee”, a mai declarat șeful CJ. Directorul Aviației Utilitare, Pompiliu Stanciu, și-a dat demisia și mai are 10 zile de preaviz.

Decizia de lichidare a Aviației Utilitare are însă un susținător ferm în persoana primarului Nicolae Robu. Municipalitatea deține atât clădirile de la Cioca, cât și o suprafață de peste 40 de hectare. „Mă mir că unii mai încearcă să promoveze ideea de aeroport utilitar în acel loc. Un aeroport trebuie făcut mult mai departe de oraș, nu într-o zonă ca aceasta, unde orașul trebuie să cunoască o dezvoltare urbană potrivită. De ce să rămână o societate producătoare de pagube? Sunt unii care visează la aerocluburi acolo. Să-și cumpere terenuri undeva și să facă aeroclub, dacă asta vor. Trebuie făcută ordine acolo”, declara, zilele trecute, pentru deBanat.ro, Robu.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

14 comentarii pentru acest articol

Stanciu a spus: (februarie 23rd, 2017 at 22:12 )

O zona in intravilan cu privati ce folosesc spatiu terorizand zonele rezidentiale din Timisoara si Dumbravita, pe banii contribuabilului sub parvanul unei societati pe pierdere continua. Speram sa-l inchida sau sa-l mute…

Raspuns a spus: (februarie 24th, 2017 at 12:06 )

„Mă mir că unii mai încearcă să promoveze ideea de aeroport utilitar în acel loc.”

Aerodromul Cioca funcționează neîntrerupt în acest amplasament din anul 1936, când terenul a fost donat de Regele Carol cu mențiunea că va putea fi folosit exclusiv pentru aviație.
Cine este acest Regele Carol care sa-l contrazica pe domnul primar Robu?

Gigi a spus: (februarie 24th, 2017 at 15:15 )

Pentru Stanciu – pentru ca atata stii si poti, si pentru ca minti si dezinformezi, la asa argumentatie am sa-ti raspund pe limba ta. Si noi speram pentru tine aceleasi lucruri: sa te inchida sau sa te mute. Daca nu te muta, macar sa-ti vina un amic dintr-asta pasionat de imobiliare ca si tine si sa faca un bloc in stanga casei tale si o spalatorie de masini in dreapta ei, si care sa respecte legislatia in vigoare EXACT asa cum o respecti si tu. Daca te inchide DNA pentru ilegalitati imobiliare, cu atat mai bine, macar scapi de teroare. Sper sa fii fericit atunci. Succes!

SO a spus: (februarie 24th, 2017 at 16:04 )

Sigur ca dl Robu nu vede oportunitatea de a obtine spagi in urma activitatilor de zbor oricare ar fi ele utilitare, medicale de urgenta sau cele de agrement. Mai bine impinge schimbarea destinatiei terenului in imobiliare, de acolo va avea ce stoarce. De pe vremea cand era rector si-a facut ucenicia in luarea de spagi pentru locuri in camine, acum a trecut doar la un nivel superior.

Stanciu a spus: (februarie 24th, 2017 at 21:47 )

Pentru Gigi – Dvs. sunteti din cei care au avion mana a treia sau parapanta si zboara tzantzosh la inaltime mica pe deasupra zonei Cora. Nu stiu ce baliverne non-sens zici acolo in textul ala al tau. Un lucru este clar stimate: cosmeliile in paragina Cioca si terenul de sub, nu sunt ale Consiliului Judetean ci ale Primariei, iar privatii ca tine cu avioane de nspe mii de euro utilizeaza spatiu ilegal. Zburati nelegiut dupa cum va taie capul si ilegal dupa cum a spus Dan Idolu. Se garazea si se decoleza pt sume infime de sub 600 ron pe an … bani de tzigari comparativ la cat costa un avion, Ofstaciuc a fost ‘convins’ in 2011, iar cu preturi din astea a falimentat societatea si poate este un caz DNA de frauda ban public. Pajistea/pasunea care spuneti ca este lasata de Carol (desi nu exista confirmare istorica prin acte decat doar spuse mioritice) este utilizata mai mult de vaci si oi. Stimate sburator, nimeni nu o sa bage zeci de milioane de euro intr-un obiectiv tip aeroX in intravilan care cu greu o sa obtina avizele necesare ce permit avioanelor sa zboare peste si printre casele oamenilor, poluand tot nordul orasului european. Obiectiv de acest tip, se pune undeva unde sa nu afecteze spatiile rezidentiale si sa aiba spatiu sa se poata extinde stimate domnule. Mai bine pe zona respectiva fac un aquaparc sau ceva cu adevarat relaxant pentru Timisoreni… zice „imobiliaru’ ” de mine

IO a spus: (februarie 24th, 2017 at 22:28 )

Asta cu 1936 si Carol e o poveste perimata si fara dovezi.
Din inscrisuri, terenul lui Carol este langa Dudestii Noi.

Gigi a spus: (februarie 25th, 2017 at 01:26 )

Pentru Stanciu: Auzi, pe tine nu cumva te cheama Stancu? Ca atunci are sens, macar nu esti singur, esti cu clanul, dar vorbesti numai tu … Ti-am zis ca minti si dezinformezi si o faci in continuare: nu zboara nimeni acolo „dupa cum il taie capul”, asta numai in mintea ta obosita se poate intampla – banuiesc ca habar n-ai ca orice aparat ce zboara la Cioca are transponder la bord, altfel nu ar avea acceptul de zbor de la ATC. Taxele sunt mai mari decat la orice alt aerodrom din Romania, cca.600 ron/luna pentru garare pentru cei care stau pe perioada lunga si 100 ron/zi pentru cei care vin ocazional, plus taxele de operare zilnice. Nu a cerut nimeni zeci de milioane de euro pentru nici un fel de obiectiv, ci se cere numai mentinerea destinatiei terenului respectiv. Poate ai auzit de Aurel Vlaicu, Traian Vuia, Henri Coanda – multi altii au auzit, macar avem o traditie si o istorie cu care sa ne mandrim in acest domeniu. Nu ne stie nimeni in Europa dupa numele de Stanciu, sa stii…
As putea sa-ti mai scriu de atestarea documentara a aerodromului, CF-uri si acte care dovedesc aceste lucruri, dar degeaba vorbesc cu tine, se vede clar ca pe tine nu te intereseaza argumentele, ci esti pus pe calomniere si defaimare si eventual de creat o anumita atmosfera in jurul subiectului, asa cum o faci la fiecare articol despre Cioca ce apara in presa locala – din pacate pentru tine stilul iti este usor de recunoscut indiferent de pseudonimul sub care postezi.
Eu zic sa nu mai bati campii si sa te apuci sa comentezi eventual pe alte subiecte, unde esti mai documentat. Aaaaa, sau nu te lasa interesul, nu? Interesul de cetatean european bineinteles, ca doar nu ai interese ascunse…

anteconbega a spus: (februarie 26th, 2017 at 14:13 )

O fi vorba de regele Carol al II-lea, că primul a murit în 1914.

Cititor a spus: (februarie 26th, 2017 at 23:39 )

Pentru Gigi aka Sorin/Cata/Radu… foloseste un limbaj mai respectuos si mai putin calomnios ca altfel nu esti mai jos decat un cocalar cu bmw.. scuze avion, iara asta nu iti face cinste .

Parerea mea este ca ce s-a spus mai sus de Stanciu si altii, este pertinent si nu este minciuna / dezinformare cu trambitezi tu pe inalte, asa in fibrilatie. Am cititi istoria aeroporturilor Timisoarei si acolo zice si de locul asta Cioca, construit aiurea si abandonat. Legat de Carol, este vb de Carol I si terenul este la Dudestii Noi, acolo erau un teren pt dirijabile iar Carol o cerut ca locul sa ramana cu destinatie aviatica. Apoi in 35 a fost aeroportul incropit pe terenul de la mall. Cladirile Cioca s-au construit in 38, si locul a fost abandonat din cauza solului impropriu. Toate infrastructura a fost cedata catre Institutului Meteorologic Central ( si asta ar fi fost incalcare daca era donatie de la Carol (chiar si al 2-lea) nuh?). Sunt curios daca pune cineva o sesizare la Meteo astia sa isi ceara drepturile , ce o sa faca CJT si Lae prin instanta, treaba destul incurcata oricum.

Legat de activitatea voastra de acolo, este regretabil ca o sa fie afectata. Dar un sut in fund este un pas inainte. Azi chiar am fost in zona cu cainele si am vazut cu ochii mei cat de jos zburati (cred ca era uneori la 20m de la sol). Totusi sunt case in zona si va riscati. Dan Idolu o spus in presa ca se zboara ilegal si poate pe el sa-l faci mincinos.
Ca si investitie, desi imi e greu sa zic, LAE are o anumita dreptate. Eu sunt in business de ani buni, si ca sa faci o investitie acolo necesita multi bani, raportat la un flux de avioane/decolari si alte maruntisuri, iara pe fonduri europene nu se poate face asta din vario motive. Oricum orice buss plan faci, trebuie sa ai multe avioane/decolari ca sa amortizezi milioanele de euro. Dara, daca ai multe decolari se va polua zona masiv si atunci intervin alte probleme de mediu. Pentru 14 avioane cat sunt acolo mere treaba, dar nu pt trafic cu sute.

CJTimis a spus: (februarie 27th, 2017 at 10:09 )

„Marele” Sorin Bochis in dec 2015 a declarat in presa ca sunt 15 avioane acolo. Acum poate sunt mai multe si adaugam parapantele/deltaplanele moto. Daca facem un calcul: 600 ron/avion/ garare afara pe luna x12luni x 15avioane ar rezulta anual 115000 ron anual incasari numai din garare AFARA. Conform HCJT 111/2011 pt garare hangar pretul este 900 ron/luna si in plus sunt decolari aterizari ale avioanelor astea 60 ron/zi/avion – foarte ieftin (iar de aici vine grosul si pretul tb pe aterizare nu pe zi), ei bine toate astea ar tb sa aduca aditional mai multi bani decat 1150000. .

Dar in fine sa luam numai astia 115000ron pt garare AFARA si verificam ce s-a publicat ca bilant Aviatia Utilitara, se vede clar o mare diferenta in minus, ce inseamna ca sunt smecheri care zboara acolo si nu platesc. Asa ca Gigi, tu esti ala care incearca sa o dreaga si poate chiar unul care nu plateste. Pare la prima vedere distractie pe gratis acolo.

Gigi a spus: (februarie 27th, 2017 at 14:16 )

Pentru Cititor: si eu am vazut ieri un om cu un caine dezlegat si fara botnita prin zona. Cainele latra, era agresiv si speria oamenii linistiti care iesisera si ei la plimbare cu copii. Mare pacat ca se intampla asa ceva in orasul nostru, niciunde in Europa nu mai vezi asa ceva. Ar trebui interzise astfel de activitati, sunt un real pericol public, si in plus cainii polueaza, e plin de fecale de caine in zona. Acolo sunt case si traiesc oameni totusi. Eu cred ca astfel de plimbari cu cainele ar trebui sa aiba loc in spatii special amenajate, cat mai departe de oras si de zonele locuite, bineinteles. Se poate pune problema si asa, nu?
Revenind la subiect: Toate aparatele de zbor au inscriptionate indicative clar vizibile de la distanta de minim cateva sute de metri. Imi poti da indicativul aparatului care zbura ieri „ilegal”? Cine stie, poate ai dreptate, poate este ceva gresit inteles, hai sa verificam si sa vedem.
Despre istoria Cioca, nu stiu ce ai citit si unde, dar pot sa-ti zic ca acolo se face aviatie de 70-80 de ani NEINTRERUPT. Aerodromul Cioca nu a fost nici abandonat si nici construit aiurea.
Cat despre rentabilitatea economica a unei activitati aeronautice la Cioca, cred ca treaba este putin mai complexa ca sa putem face calculele aici si/sau sa detaliem un bussines plan, sigur vei intelege asta daca zici ca esti familiarizat cu subiectul.
Una peste alta, am inteles: tu nu vrei aviatie acolo. Dar sunt si persoane care doresc sa se pastreze specificul activitatii la Cioca: cei care zboara acolo, de agrement sau utilitar, piloti, pasageri, elevi piloti, cei mai multi dintre copiii si adultii care vin chiar numai sa vada avioanele la sol sau zburand, cei mai multi dintre oamenii care vin la mitingurile aviatice si in general toti cei care se simt intr-un fel sau intr-altul atrasi, apropiati de domeniul acesta. Asa ca asta este, noi vom lupta pentru pastrarea activitatii de aviatie la Cioca, pana la urma traim toti in acelasi oras si fiecare are un cuvant de spus si dreptul la o opinie.

PS
Am ales sa nu escaladez verbal subiectul, se poate spune ca ti-am ascultat sfatul daca se poate numi asa. Am sa te rog in schimb sa faci acelasi lucru.

Gigi a spus: (februarie 27th, 2017 at 14:35 )

Pentru CJTimis: nu stiu bilantul Aviatiei Utilitare, mea culpa. Sunt la zi cu platile catre Aviatia Utilitara si la fel toti cei pe care ii cunosc eu si au de platit ceva acolo, altfel tu poti crede ce vrei, nu te pot obliga sa crezi altceva. Daca STII ca cineva care desfasoara activitate aeronautica la Cioca are restante, asta-i altceva, spune cine, voi achita eu ce este de achitat, in situatia putin probabila in care ar fi adevarat.

zota a spus: (februarie 28th, 2017 at 14:25 )

Dacă toți sunt cocalari inculți că Gigi este o decizie înțeleaptă. Robu are dreptate și mă mir de ce nu își ia înapoi clădirile și să facă un Aqua parc ceva. Dobra are interese dacă aloca atâta infrastructura pt niste profitori cu bani ce pun în pericol viata oamenilor din zona. Gigi… refă un test psihologic că nu meriti permisul ăla de zbor

Gigi a spus: (februarie 28th, 2017 at 23:20 )

Pentru zota: Cladirile de la aerodromul Cioca nu sunt cladirile lui Robu. Nu are cum „sa si le ia inapoi” pentru ca nu le-a luat nimeni de acolo de unde sunt de 80 de ani si nici nu are unde sa le duca, pentru ca sunt totusi cladiri la care si un necunoscator poate remarca caracterul aviatic al acestora, si doar nu poate pleaca cu ele in spate. Daca tu vrei sa se faca „Aqua parc” in zona aceea, poti propune asta la dezbaterea publica a PUG-ului, nu e nici o problema.
Sa-mi dai te rog exemplu de un om a carui viata a fost pusa in pericol de cei care zboara la Cioca, cu nume si prenume, nu povesti.
Si te pot informa ca pentru a-ti pastra licenta de pilot de avion trebuie sa dai periodic si regulat examen de revalidare, care presupune si examen medical complet, inclusiv test psihologic. Nu e chiar simplu, in special e destul de mult de munca ca sa iei o licenta de pilot si sa o si pastrezi. Altfel, intr-adevar, toti cocalarii s-ar face piloti de avion, dar nu e cazul. Si stii de ce? Pentru ca nu prea ii duce mintea si nu rezista, de obicei se sperie „ca e periculos” si atunci dau din gura aiurea, ca atat pot.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

Fidelity by Iulius Mall

Politica vezi arhiva Politica

Tranziţie rapidă în PNL Timiş. Vasile Blaga a convocat prima şedinţă a BPJ pentru joi după-amiază/Update. Jumătate din primari boicoteză şedinţa

Desemnat marţi preşedinte interimar al PNL Timiş, Vasile Blaga a convocat deja prima şedinţă a Biroului Permanent Judeţean (BPJ) al filialei pentru joi, la ora 17.00. Aminitim că, la pachet cu demiterea lui Alin Nica din funcţia de preşedinte, Biroul Permanent Naţional (BPN) al partidului a dizolvat şi vechiul BPJ al PNL Timiş. Pe de...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Tranziţie rapidă în PNL Timiş. Vasile Blaga a convocat prima şedinţă a BPJ pentru joi după-amiază/Update. Jumătate din primari boicoteză şedinţa
isho.ro

Sport vezi arhiva Sport

CSM Lugoj iese din lupta pentru medalii, dar rămâne în bătălia pentru cupele europene

Visul luptei pentru titlu s-a încheiat prea repede pentru CSM Lugoj, care deşi a avut parte de un sezon regular foarte bun nu a putut trece de primul tur din play-off. CSO Voluntari 2005 s-a impus astfel cu 2-0 la general în duelul cu CSM Lugoj, după 3-1 în deplasare şi 3-0 (25-23, 26-24, 25-12)...
Citeşte tot articolul Citeste articolul CSM Lugoj iese din lupta pentru medalii, dar rămâne în bătălia pentru cupele europene
Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

lumina libertății

Disputa Muzeul Național al Banatului – Balvia Development a trecut de Curtea de Apel Timișoara. Contestația MNAB, respinsă

Societatea timișoreană care a contestat rezultatul licitației pentru stabilirea organizatorului Festivalului Luminii, realizat de Muzeul Național al Banatului, instituție subordonată Consiliului Județean Timiș, va putea să concureze din nou pentru a obține acest contract. Comisia Națională de Soluționare a Contestațiilor a decis că procedura licitației trebuie refăcută, iar MNaB a contestat la Curtea de Apel...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Disputa Muzeul Național al Banatului – Balvia Development a trecut de Curtea de Apel Timișoara. Contestația MNAB, respinsă
dermaskin-orizontal
gauss-topografie-timisoara_728x90px

Economic vezi arhiva Economic

Firmele își pot plăti dările către Primăria Timișoara prin intermediul Portalului Unic

După ce a promovat în rândul persoanelor fizice posibilitatea de plată a dărilor către municipalitate prin sistemul online, Primăria Timișoara lansează o secțiune nouă în cadrul Portalului Unic pentru plata impozitelor persoanelor juridice. Companiile au acum opțiunea de a adăuga „Entități juridice” pe Cont , iar astfel își pot achita rapid și sigur impozitele locale....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Firmele își pot plăti dările către Primăria Timișoara prin intermediul Portalului Unic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Consiliul Județean Timiș a primit confirmarea aprobării cererii de finanțare depuse în cadrul „Programului privind îmbunătățirea calității aerului şi reducerea cantității de emisii de gaze cu efect de seră, prin utilizarea pentru transportul elevilor a autovehiculelor mai puţin poluante de tipul microbuzelor electrice, hibride și alimentate cu gaz natural comprimat”, gestionat de Ministerul Mediului prin...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timișul primește 25 de milioane de lei pentru cumpărarea a 25 de noi microbuze ecologice, destinate mediului școlar
După ce a promovat în rândul persoanelor fizice posibilitatea de plată a dărilor către municipalitate prin sistemul online, Primăria Timișoara lansează o secțiune nouă în cadrul Portalului Unic pentru plata impozitelor persoanelor juridice. Companiile au acum opțiunea de a adăuga „Entități juridice” pe Cont , iar astfel își pot achita rapid și sigur impozitele locale....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Firmele își pot plăti dările către Primăria Timișoara prin intermediul Portalului Unic
Societatea timișoreană care a contestat rezultatul licitației pentru stabilirea organizatorului Festivalului Luminii, realizat de Muzeul Național al Banatului, instituție subordonată Consiliului Județean Timiș, va putea să concureze din nou pentru a obține acest contract. Comisia Națională de Soluționare a Contestațiilor a decis că procedura licitației trebuie refăcută, iar MNaB a contestat la Curtea de Apel...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Disputa Muzeul Național al Banatului – Balvia Development a trecut de Curtea de Apel Timișoara. Contestația MNAB, respinsă
Dorința administrației orașului, de a demara operațiunile pentru ridicarea unui nou spital municipal, a făcut joi primul pas spre realizare. Deocamdată vorbim despre hârtii, nu despre demararea unei licitații pentru construire, primarul Dominic Fritz a semnat acordul de colaborare cu IFC, divizie a Băncii Mondiale, instituție care va realiza un prim studiu de prefezabilitate referitor...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primăria Timișoara a semnat cu IFC contractul pentru realizarea studiului de prefezabilitate pentru ridicarea unui nou spital municipal
Universitatea Politehnica Timișoara a dat startul campaniei de admitere pe noul an educaţional 2024/2025. În acest context sunt în derulare o serie de activități: caravana UPT prezintă oferta educațională în liceele din jumătatea de vest a țării; meditațiile gratuite la matematică, informatică, chimie, desen, vin în sprijinul elevilor atât pentru examenul de bacalaureat, cât și...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Start campanie de admitere la UPT
O persoană fizică s-a ales cu o amendă de 15.000 de lei pentru că se ocupa cu activitatea de colectare de deșeuri, fără a deține autorizație în acest sens. Sancțiunea vine după un control al Gărzii de Mediu. Comisarii Gărzii de Mediu, Comisariatul Județean Timiș, au efectuat un control la o persoana fizică, care desfășura...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Garda de Mediu Timiș a amendat o persoană fizică, cu 15.000 de lei, pentru colectarea de deșeuri fără autorizație
Județul Timiș deschide ”Lada cu Zestre,” cea mai așteptată competiție a primăverii, cu invitați de seamă: Oana și Adrian Stanca și Ansamblul Profesionist Banatul. Consiliul Județean Timiș prin Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș dă startul celei de-a XVII-a ediții a Festivalului – Concurs ”Lada cu Zestre” și aduce în atenția publicului un...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timişul, în sărbătoare! Începe un concurs de tradiţie, extrem de apreciat
Cu ajutorul Consiliului Județean Timișoara, iubitorii mersului pe bicicletă pot pedala din nou spre Serbia, pe cea mai lungă pistă din România. Veți putea pedala pe pista de biciclete construită de-a lungul canalului Bega între Timișoara și Zrenjanin, pe la frontiera româno – sârbă. În urma solicitării făcute de CJ Timiș, se va putea circula...
Citeşte tot articolul Citeste articolul În acest weekend se va putea pedala pe pista de pe malul Begăi, până la Zrenjanin
Top