Afaceri

900 de aplicanţi au depus cereri în programul de internship al companiei Iulius

37 de tineri din peste 900 de aplicanţi au participat, în perioada august – octombrie 2021, la programul de internship „Rising Stars at Iulius”, pe care compania îl organizează anual, din 2014. Timp de trei luni, tinerii, studenţi în an terminal sau masteranzi, au aflat de la profesionişti ce înseamnă să lucrezi în domeniul dezvoltării şi administrării de proiecte de real estate.

Anul acesta, programul de internship a fost organizat pentru prima oară concomitent în toate cele patru oraşe universitare unde Iulius este prezent: la Iaşi, Cluj-Napoca, Timişoara şi Suceava. Pentru ediţia din 2021, compania a primit un număr record de aplicaţii pentru cele 37 de poziţii disponibile. Din cei 900 de doritori să se implice în proiectele companiei, mai bine de jumătate au fost din centrul academic de la Iaşi.

În funcţie de domeniul lor de studiu, tinerii au avut posibilitatea să înveţe cum să închirieze spații în mall, să conceapă şi să implementeze campanii de marketing, au descoperit rigoarea cifrelor la departamentele financiar și contabilitate şi s-au iniţiat în domeniul resurselor umane sau al vânzărilor.

La final, 21 din cei 37 de participanţi au devenit angajaţi full-time, completând echipele departamentelor pentru care au demonstrat abilităţi deosebite, precum: Marketing, Leasing, Financiar, Contabilitate, Comercial, HR şi Sales.

Cei mai mulţi tineri, 12 la număr, au fost angajaţi la Iaşi.

Am reuşit să mă dezvolt foarte mult şi m-am maturizat în ceea ce priveşte responsabilităţile mele zilnice, sunt mult mai organizată şi mi-am dezvoltat şi mai mult gândirea logică şi alte aptitudini. Ca o concluzie, consider că acest program mi se potriveşte mănuşă şi mi-a plăcut fiecare parte. Dacă ar fi să o iau de la capăt, m-aş înscrie 100%”, a punctat Iasmina Bianca Toader, proaspăt angajată a Departamentului HR al Iulius Town Timişoara.

Programul de internship „Rising Stars at Iulius” va fi reluat în primăvara anului 2022 şi face parte din strategia de sustenabilitate și implicare pe trei direcții – educație, mediu și comunitate – a companiei.

Din aceeaşi strategie face parte şi cursul de Real Estate Business Management, lansat în luna februarie a acestui an. Susținut de specialiști ai companiei la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” Iași, cursul a reprezentat o platformă activă de formare pentru 70 de studenți, timp de un semestru.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

S-a scumpit șoferitul ”eco”, alimentat de la stațiile electrice ale Primăriei Timișoara

Șoferii timișoreni care au autovehicule electrice și folosesc stațiile de alimentare deținute de Primăria Timișoara…

2 ore ago

Afluenţă de cereri, în Timișoara, pentru noua Carte Electronică de Identitate

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara informează că, până la finalul lunii noiembrie, au fost…

6 ore ago

Avize de access auto în zona Cetate, prelungite automat până la sfârșitul lunii ianuarie 2026

Primăria Timişoara anunţă că avizele de acces auto în zona Cetate vor fi prelungite automat…

6 ore ago

Pentru elaborarea noului PUG, locuitorii comunei Moşniţa Nouă sunt consultaţi prin intermediul unui chestionar

Comună aflată în continuă dezvoltare, Moşniţa Nouă are nevoie de un nou Plan Urbanistic General…

9 ore ago

Tânăr reținut pentru tâlhărie calificată în Lugoj

Polițiștii Biroului de Investigații Criminale Lugoj au reținut un tânăr de 25 de ani, bănuit…

12 ore ago

Iluminatul public de pe 66 de străzi din Timișoara va beneficia de modernizări de șase milioane de lei, fonduri nerambursabile

Timișoara va primi șase milioane de lei, fonduri nerambursabile, pentru îmbunătățirea iluminatului public, de la…

13 ore ago