Grăbiți-vă să vă înrolați în sistemul electronic de comunicare al Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Dacă nu o veți face sunteți pasibil de sancțiuni.
Începând cu data de 1 martie, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.
În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanță a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format eletriconic, pe hârtie, nu vor fi luate in considerare.
Rezolvarea acestei situații se poate face prin intregistrarea în Spațiul Privat Virtual, sistemul electronic prin care ANAF își desfășoară activitatea cu contribuabilii.
Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual găsesc pe site-ul
www.anaf.ro, la următorul link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.
După ce au picat o dată la vot proiectul taxelor și impozitelor locale, consilierii locali…
Așa cum deBanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…
Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…
La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…
La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…