Economic

Nouă grupări de firme vor să facă primul lot al autostrăzii Timișoara – Moravița

Până la data limită de depunere a ofertelor pentru primul lot al autostrăzii Timișoara – Moravița, un număr de nouă oferte au fost depuse de firmele interesate să ridice acest lot.

Ofertele au fost depuse de grupuri de firme, în total fiind nouă asemenea solicitări. Urmează analiza ofertelor și desemnarea unui câștigător. Ulterior va fi etapa eventualelor contestații și semnarea contractului de execuție. În câteva zile este așteptată și încheierea licitației pentru lotul 2.

Iată care sunt ofertele depuse:

  1. Asocierea ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI AUTOSTRĂZI SRL (lider) – DANLIN XXL SRL – GROMA HOLD EOOD – EVROPEISKI PATISHTA AD – FRASINUL SRL (România – Bulgaria)
  2. Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) – AUTOMAGISTRAL-PIVDEN SRL (România – Ucraina)
  3. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (lider) – ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA SA (Turcia – România)
  4. KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
  5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
  6. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CBI CONSTRUCTII, TURISM & INVESTITII S.R.L. (Turcia – România)
  7. Asocierea MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (lider) – GUNAL INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)
  8. Asocierea NUROL CONSTRUCTION SA (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
  9. WEBUILD SPA – MILANO (Italia)

Valoarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului Remetea Mare –Jebel (35,67 km) este de 5,65 miliarde lei (fără TVA), fonduri asigurate prin Programul Transport (PT) 2021-2027.

Pe traseul acestui lot se vor realiza 23 de lucrări de artă (printre care Podul peste Timiș, în lungime de aproximativ 1.153 m); un Centru de Întreținere și Coordonare; două parcări de scurtă durată (în cadrul parcărilor de scurtă durată se va asigura infrastructura necesara pentru construcția a minimum 6 stații de încărcare pentru autoturismele electrice); patru noduri rutiere (Nod rutier A1 Remetea Mare, Nod rutier DJ592 Albina, Nod rutier VO Timișoara Sud, Nod rutier DN59 Pădureni).

Durata prevăzută pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare și 36 de luni execuție.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Drumul expres Lugoj – Drobeta Turnu Severin are asigurată finanțarea pentru realizarea studiului de fezabilitate

Defuncta A6, devenită între timp drum expres, care va lega Drobeta Turnu Severin și Lugoj,…

9 ore ago

Antrenorul SCM USV este… top! Mugurel Preda, ales cel mai bun tehnician din țară

Mugur Preda a fost desemnat antrenorul anului, în ancheta organizată de Federația Română de Rugby.…

10 ore ago

Povestea care trebuie spusă la fiecare Crăciun: atunci când gloanțele au tăcut, inamicii au devenit prieteni! Și au jucat fotbal…

În 1914, chiar în mijlocul groazei Primului Război Mondial, s-a întâmplat ceva aproape de necrezut:…

11 ore ago

Pastorala de Crăciun a PS Iosif Csaba Pál, episcop romano-catolic de Timişoara

Scrisoare pastorală la sărbătoarea Nașterii Domnului 2025 Iubiți frați și surori în Cristos! Să-L așteptăm,…

15 ore ago

Scrisoarea Pastorală de Crăciun a Preasfinţitului Părinte Ioan, episcopul greco-catolic de Lugoj

† IOAN Din mila lui Dumnezeu, prin grația Scaunului apostolic al Romei și voința Sinodului Bisericii…

15 ore ago

Pastorala de Crăciun a IPS Ioan, Mitropolitul Banatului

† IOAN, Din mila lui Dumnezeu, Arhiepiscop al Timișoarei și Mitropolit al Banatului Iubitului nostru…

15 ore ago