Economic

Nouă grupări de firme vor să facă primul lot al autostrăzii Timișoara – Moravița

Până la data limită de depunere a ofertelor pentru primul lot al autostrăzii Timișoara – Moravița, un număr de nouă oferte au fost depuse de firmele interesate să ridice acest lot.

Ofertele au fost depuse de grupuri de firme, în total fiind nouă asemenea solicitări. Urmează analiza ofertelor și desemnarea unui câștigător. Ulterior va fi etapa eventualelor contestații și semnarea contractului de execuție. În câteva zile este așteptată și încheierea licitației pentru lotul 2.

Iată care sunt ofertele depuse:

  1. Asocierea ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI AUTOSTRĂZI SRL (lider) – DANLIN XXL SRL – GROMA HOLD EOOD – EVROPEISKI PATISHTA AD – FRASINUL SRL (România – Bulgaria)
  2. Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) – AUTOMAGISTRAL-PIVDEN SRL (România – Ucraina)
  3. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (lider) – ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA SA (Turcia – România)
  4. KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
  5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
  6. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CBI CONSTRUCTII, TURISM & INVESTITII S.R.L. (Turcia – România)
  7. Asocierea MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (lider) – GUNAL INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)
  8. Asocierea NUROL CONSTRUCTION SA (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
  9. WEBUILD SPA – MILANO (Italia)

Valoarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului Remetea Mare –Jebel (35,67 km) este de 5,65 miliarde lei (fără TVA), fonduri asigurate prin Programul Transport (PT) 2021-2027.

Pe traseul acestui lot se vor realiza 23 de lucrări de artă (printre care Podul peste Timiș, în lungime de aproximativ 1.153 m); un Centru de Întreținere și Coordonare; două parcări de scurtă durată (în cadrul parcărilor de scurtă durată se va asigura infrastructura necesara pentru construcția a minimum 6 stații de încărcare pentru autoturismele electrice); patru noduri rutiere (Nod rutier A1 Remetea Mare, Nod rutier DJ592 Albina, Nod rutier VO Timișoara Sud, Nod rutier DN59 Pădureni).

Durata prevăzută pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare și 36 de luni execuție.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

O oră ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

4 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

6 ore ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

7 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

7 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

8 ore ago