Timișorenii interesați să devină administratori de imobile vor susţine un examen de atestare în data de 17 septembrie. Ei își pot depune dosarele actele necesare în intervalul 1 august – 6 septembrie, la camera 12, în Primăria Timișoara.
Actele de care au nevoie cei interesați să administreze blocurile sunt cerere tip, curriculum vitae, copii ale actelor de stare civilă (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara), copii ale actelor de studii (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara), certificatul de cazier judiciar; adeverinţă medicală din care să rezulte că sunt apţi din punct de vedere medical; aviz psihologic pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobil; copia certificatului de pregătire profesională pentru funcţia de administrator de imobil, organizat în condiţiile legii (legalizată sau certificată pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara); copia chitanţei de plată a taxei de înscriere la examen. Bibliografia pentru acest examen poate fi consultată aici.
Presat să găsească o locație pentru găzduirea canotorilor de la CSM Timișoara, după ce le-a…
Promovată în urmă cu ceva timp, dar lăsată deoparte din cauză că nu se putea…
Alianța dreptei Unite este formată din susținători ai valorilor de dreapta și din oameni care…
CSC Dumbrăviţa se află în fața unui nou joc ce îi poate asigura, din punct…
Veselie mare, vineri dimineața, la Biroul Electoral Municipal Timișoara. Nicolae Robu, la braț cu Alfred…
Etapa a treia din Liga de Rugby programează un nou meci acasă pentru Leii Timișoarei.…