Timișorenii interesați să devină administratori de imobile vor susţine un examen de atestare în data de 17 septembrie. Ei își pot depune dosarele actele necesare în intervalul 1 august – 6 septembrie, la camera 12, în Primăria Timișoara.
Actele de care au nevoie cei interesați să administreze blocurile sunt cerere tip, curriculum vitae, copii ale actelor de stare civilă (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara), copii ale actelor de studii (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara), certificatul de cazier judiciar; adeverinţă medicală din care să rezulte că sunt apţi din punct de vedere medical; aviz psihologic pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobil; copia certificatului de pregătire profesională pentru funcţia de administrator de imobil, organizat în condiţiile legii (legalizată sau certificată pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara); copia chitanţei de plată a taxei de înscriere la examen. Bibliografia pentru acest examen poate fi consultată aici.
Nu ruşii, ci PNL din bani publici a plătit campania electorală a lui Călin Georgescu!…
La scurt timp după ce conducerea primăriei timișorene s-a văzut în fața faptului împlinit, proiectul…
Primăria Timișoara scanează din aer, folosind inteligența artificială, cimitirele din Timișoara. Deși i s-a transmis…
Carla’s Dreams va fi formația care le va cânta timișorenilor din Piața Operei la ora…
Joi, Marcel Ciolacu s-a trezit asudat şi cu faţa la cearşaf. Probabil a visat peste…
Atunci când te confrunți cu provocarea renovării unei băi de dimensiuni reduse, fiecare centimetru contează.…