Timișorenii interesați să devină administratori de imobile vor susţine un examen de atestare în data de 17 septembrie. Ei își pot depune dosarele actele necesare în intervalul 1 august – 6 septembrie, la camera 12, în Primăria Timișoara.
Actele de care au nevoie cei interesați să administreze blocurile sunt cerere tip, curriculum vitae, copii ale actelor de stare civilă (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara), copii ale actelor de studii (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara), certificatul de cazier judiciar; adeverinţă medicală din care să rezulte că sunt apţi din punct de vedere medical; aviz psihologic pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobil; copia certificatului de pregătire profesională pentru funcţia de administrator de imobil, organizat în condiţiile legii (legalizată sau certificată pentru conformitate cu originalul, la depunere, de către Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara); copia chitanţei de plată a taxei de înscriere la examen. Bibliografia pentru acest examen poate fi consultată aici.
Comentarii prin facebook