Minibuzele electrice ale primăriei au fost, în sfârșit, înmatriculate, dar încă nu se știe sigur când vor circula prin oraș. De fapt, nici măcar traseele anunțate nu sunt cele valabile, pentru că primarul Nicolae Robu nu este acord ca turiștilor să le fie prezentate… turnulețe!
La jumătatea lunii august, Comisia de circulație a primăriei a aprobat, la solicitarea RATT, un traseu pe care ar urma să circule minibuzele electrice. Acesta era Catedrala Mitropolitană – splaiul Tudor Vladimirescu – Bd. Decembrie 1989 – Bd. Constantin Brâncoveanu – str. Ciprian Porumbescu – Piața Nicolae Bălcescu – Bd. Mihai Viteazu – str. 20 Decembrie 1989 – Bd. I. C. Brătianu – Bd. Revoluției din 1989 – Bd. 3 August 1919 – Piața Traian – str. Ștefan cel Mare – str. Iepurelui – str. Baba Dochia – str. Andrei Șaguna – Calea Dorobanților – Aleea Pădurea Verde – str. Avram Imbroane – Bd. Take Ionescu – str. Martin Luther – Bd. I. C. Brătianu – str. 20 Decembrie 1989 – Bd. CD Loga – Bd. Regele Ferdinand – Piața Regina Maria – Bd. Regele Ferdinand – Catedrala Mitropolitană. Traseul nu va rămâne însă acesta, pentru că primarul Nicolae Robu nu vrea ca turiștii să-și facă o impresie greșită despre Timișoara, ca oraș al turnulețelor. „Cred că se va modifica, nu-mi doresc să prezentăm turnulețe kitschoase. Ce are Timișoara mai frumos și mai modern, asta vrem să prezentăm. Era bine dacă le aveam pe timpul verii”, a spus edilul.
Vestea bună este că minibuzele au fost, în sfârșit înmatriculate, chiar dacă numai cu numere roșii. „Au fost date la RATT. Am avut o discuție cu Monica Sere, vicepreședintele ghizilor din zona Banatului, are o propunere să facem un traseu cultural. Acum îl discutăm cu RATT. Prețul bietului nu a fost încă stabilit, e în funcție de cât durează călătoria, de unde oprește minibuzul”, a declarat city managerul Sorin Drăgoi. Conform acestuia, prețul biletului va fi destul de mic și s-ar putea ca, de săptămâna viitoare, minibuzele să iasă pe traseu. Nu se știe nici dacă minibuzele vor circula și fără ghizi, dar, când va fi gata centrul istoric, ele vor avea acces și în zonele restricționate traficului auto. Cele două vehicule au ajuns la Timișoara la începutul lunii august. Au câte 14 locuri, motor electric, sunt descoperite și au costat în jur de 30.000 de euro.
Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…
Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…
Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…
Contribuabilii români sunt avertizați de Agenția Națională de Administrare Fiscală cu privire la reapariția unor…
Clădirea cinematografului Studio, din centrul Timișoarei, a fost finalizată. După o investiție de cinci milioane…
Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…