Minibuzele electrice ale primăriei au fost, în sfârșit, înmatriculate, dar încă nu se știe sigur când vor circula prin oraș. De fapt, nici măcar traseele anunțate nu sunt cele valabile, pentru că primarul Nicolae Robu nu este acord ca turiștilor să le fie prezentate… turnulețe!
La jumătatea lunii august, Comisia de circulație a primăriei a aprobat, la solicitarea RATT, un traseu pe care ar urma să circule minibuzele electrice. Acesta era Catedrala Mitropolitană – splaiul Tudor Vladimirescu – Bd. Decembrie 1989 – Bd. Constantin Brâncoveanu – str. Ciprian Porumbescu – Piața Nicolae Bălcescu – Bd. Mihai Viteazu – str. 20 Decembrie 1989 – Bd. I. C. Brătianu – Bd. Revoluției din 1989 – Bd. 3 August 1919 – Piața Traian – str. Ștefan cel Mare – str. Iepurelui – str. Baba Dochia – str. Andrei Șaguna – Calea Dorobanților – Aleea Pădurea Verde – str. Avram Imbroane – Bd. Take Ionescu – str. Martin Luther – Bd. I. C. Brătianu – str. 20 Decembrie 1989 – Bd. CD Loga – Bd. Regele Ferdinand – Piața Regina Maria – Bd. Regele Ferdinand – Catedrala Mitropolitană. Traseul nu va rămâne însă acesta, pentru că primarul Nicolae Robu nu vrea ca turiștii să-și facă o impresie greșită despre Timișoara, ca oraș al turnulețelor. „Cred că se va modifica, nu-mi doresc să prezentăm turnulețe kitschoase. Ce are Timișoara mai frumos și mai modern, asta vrem să prezentăm. Era bine dacă le aveam pe timpul verii”, a spus edilul.
Vestea bună este că minibuzele au fost, în sfârșit înmatriculate, chiar dacă numai cu numere roșii. „Au fost date la RATT. Am avut o discuție cu Monica Sere, vicepreședintele ghizilor din zona Banatului, are o propunere să facem un traseu cultural. Acum îl discutăm cu RATT. Prețul bietului nu a fost încă stabilit, e în funcție de cât durează călătoria, de unde oprește minibuzul”, a declarat city managerul Sorin Drăgoi. Conform acestuia, prețul biletului va fi destul de mic și s-ar putea ca, de săptămâna viitoare, minibuzele să iasă pe traseu. Nu se știe nici dacă minibuzele vor circula și fără ghizi, dar, când va fi gata centrul istoric, ele vor avea acces și în zonele restricționate traficului auto. Cele două vehicule au ajuns la Timișoara la începutul lunii august. Au câte 14 locuri, motor electric, sunt descoperite și au costat în jur de 30.000 de euro.
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…
La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…
PSD, PNL, UDMR și grupul minorităților naționale au ajuns la un acord de coaliție pentru…
O clipă de neatenţie a fost destul încât să ajungă la spital. I s-a întâmplat…
În şedinţa BPN a PNL desfăşurată duminică seara s-au luat câteva decizii care privesc şi…