Categories: Primăria Timişoara

O noua ploaie, aceleasi probleme! Prognoza meteo, dusmanul subpasajului Michelangelo

Altă lună, alte estimări: subpasajul Michelangelo ar putea fi deschis totuși traficului rutier până la venirea iernii. Primarul Nicolae Robu spune din nou că obstacolul suprem este vremea rea. Vestea proastă este că „bretelele” de pe Bd. Pârvan și Bd. Coposu nu vor fi funcționale, deși sunt asfaltate de câteva săptămâni.

Cele mai dificile lucrări de pe șantierul Michelangelo sunt aproape de finalizare, conform primarului Nicolae Robu. „Am reușit să montam în subteran primul dintre cele două rezervoare conexe stației de pompare. Dimineață, când am fost pe șantier, se pregătea turnarea radierului pe care va fi montat al doilea rezervor. Speram să se poată întâmpla miercuri. Din păcate, prognoza meteo este din nou de vreme proastă (…) Avansăm, deși facem asta în condiții extrem de grele din punct de vedere meteorologic. Am avut opt-nouă zile consecutive de vreme bună (…) În rest, la fiecare două-trei zile a venit câte o ploaie (…) În câteva săptămâni sunt șanse, nu este un angajament, să avem totul betonat. Suntem mobilizați, însă nu putem să ne opunem naturii”, spune edilul. „Bretelele” de circulație spre și dinspre bulevardele Pârvan și Coposu e puțin probabil să fie deschise circulației. Asta, deși cele dintre Coposu sunt finalizate. „În perioada în care se fac lucrări nu putem să deschidem traficul, pentru că ar fi pericol de accidente și, în plus, ar fi încurcat mersul lucrurilor pe șantier. Unde nu au existat astfel de probleme, am deschis traficul, inclusiv pe o rută provizorie, însă aici nu putem să ne expunem”, afirmă Robu.

Dacă săptămânile trecute se arăta mult mai optimist în ceea ce privește deschiderea traficului prin subpasaj în acest an, primarul pare acum rezervat. „Încă sunt șanse să deschidem circulația și prin partea subterană până la venirea iernii. Este o lucrare foarte grea, dar am cam depășit toate dificultățile. După ce vor fi gata stația de pompare și cele două rezervoare astupate și se va turna beton asupra lor, mai departe nu mai sunt lucruri foarte grele. După ce se toarnă radierul trebuie să treacă două săptămâni pentru consolidare, apoi se poate turna primul strat de asfalt, apoi al doilea și, dacă e cazul, al treilea. Mai e o lucrare care ia timp, dar care se desfășoară în paralel, cea de placare a pereților, dar dependența de vreme va fi din ce în ce mai mică”, mai spune Robu.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Programul de lucrări al SDM în ziua de 18 decembrie 2024

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 18.12.2024, unde se vor executa reparaţii…

19 minute ago

Deşteptarea. Statuie specială realizată la UPT, pentru a comemora Revoluţia din 89

O statuetă care se poate mișca, fără a fi angrenată de mecanisme – intitulată DEȘTEPTAREA…

13 ore ago

Memoria Revoluției de la Timișoara va fi onorată printr-un spectacol multimedia

Alături de portalul inaugurat luni în Parcul Alpinet, Primăria Timișoara a pus la punct un…

14 ore ago

Asociația Poli și Happy Tails Timișoara organizează sâmbătă un Târg de Crăciun caritabil

Evenimentul va avea loc sâmbătă, 21 decembrie, începând cu ora 16:00, la Bar Leone, Timișoara.…

15 ore ago

Leii din Banat au rămas în Bucureşti şi vor să oprească Rapidul din Cupă

După victoria cu Steaua, din campionat, baschetbaliștii viola au rămas la București, pentru meciul de…

16 ore ago

Întreruperea furnizării apei în Jimbolia

În orașul Jimbolia, s-au desfășurat în ultimii ani lucrări de extindere a rețelelor de apă…

16 ore ago