Categories: Primăria Timişoara

Primaria cauta „stapan” peste WC-urile ecologice din oras! In ultimii doi ani, a platit 900.000 de euro

Cu toate toaletele publice din oraș închise, Primăria Timișoara caută acum o firmă care să asigure montarea de WC-uri mobile. Actualul contract expiră în luna noiembrie, iar firma care l-a gestionat a încasat, în ultimii doi ani, peste 900.000 de euro. Consilierii locali votează vineri noul caiet de sarcini.

În 2012, SC Domus Company a câștigat licitația organizată de primărie pentru închirierea şi întreţinerea toaletelor mobile din Timșoara. Conform contractului, este vorba despre 114 WC-uri ecologice în locaţii fixe, plus cele amplasate la evenimentele culturale și sportive organizate de primărie. Pentru fiecare an de contract, municipalitatea a plătit 2.09 milioane de lei. Mai exact, valoarea serviciilor pentru o cabină /zi a fost de 41,09 lei/zi, fără TVA, iar chiria aferentă a fost de 8,42 lei/zi, fără TVA. Înțelegerea dintre cele două părți urmează să expire pe 11 noiembrie 2014.

În plenul de vineri după-amiază, consilierii locali urmează să voteze caietul de sarcini pentru viitorul furnizor de toalete ecologice. „Numărul de toalete ecologice care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minimum 25 bucăţi, acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maximum de 85 bucăţi pe perioada contractului/acordului-cadru”, se precizează în referatul care însoțește proiectul. Contractul va fi valabil un an și vizează „închirierea de cabine de toalete ecologice, precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara”.

Conform caietului de sarcini, firma trebuie „să asigure de trei ori pe săptămână vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă sau zilnic, la solicitarea beneficiarului”. De asemenea, accesul trebuie să fie gratuit și, în plus, societatea trebuie să poată instala și, desigur, întreține un număr de 50 de cabine suplimentare, solicitate de primărie. De altfel, toaletele ar trebui instalate în oraș, în locurile stabilite prin contract, în maximum opt ore de la primirea ordinului de lucru.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Mulți fotbaliști cu nume din Timișoara și din țară vor „bate” mingea în Sala Constantin Jude pentru o cauză nobilă

Cel mai tare turneu de minifotbal din Banat revine! Superstar Charity Cup în colaborare cu…

2 ore ago

Momente magice și la Facultatea de Mecanică UPT cu ocazia Târgului de Crăciun

Dincolo de activitatea didactică și de cercetare, spiritul Politehnicii se regăsește și în solidaritate, implicare…

9 ore ago

Primăria Timișoara vrea să cumpere o nouă clădire în zona Iosefin

Municipalitatea timișoreană vrea să demareze discuțiile pentru preluarea unei noi clădiri în zona Iosefin, pe…

9 ore ago

Primăria a făcut trotuar pe strada Barbu Iscovescu în locul terasei demolate a unui cunoscut restaurant/VIDEO

Oamenii municipalității timișorene s-au mișcat rapid și în locul terasei unui restaurant cunoscut din oraș,…

10 ore ago

S-au cam dus zăpezile de altă dată. Ce prime de Crăciun au mai încasat angajaţii companiilor de stat

Pe fondul măsurilor de austeritate impuse de Guvernul Bolojan, site-ul Economedia.ro a făcut o analiză…

11 ore ago

Vine frigul și vom avea parte și de precipitații

Temperaturile se vor situa sub cele specifice, până aproape de sfârşitul lunii ianuarie, anunţă vineri…

12 ore ago