Categories: Primăria Timişoara

Primaria cauta „stapan” peste WC-urile ecologice din oras! In ultimii doi ani, a platit 900.000 de euro

Cu toate toaletele publice din oraș închise, Primăria Timișoara caută acum o firmă care să asigure montarea de WC-uri mobile. Actualul contract expiră în luna noiembrie, iar firma care l-a gestionat a încasat, în ultimii doi ani, peste 900.000 de euro. Consilierii locali votează vineri noul caiet de sarcini.

În 2012, SC Domus Company a câștigat licitația organizată de primărie pentru închirierea şi întreţinerea toaletelor mobile din Timșoara. Conform contractului, este vorba despre 114 WC-uri ecologice în locaţii fixe, plus cele amplasate la evenimentele culturale și sportive organizate de primărie. Pentru fiecare an de contract, municipalitatea a plătit 2.09 milioane de lei. Mai exact, valoarea serviciilor pentru o cabină /zi a fost de 41,09 lei/zi, fără TVA, iar chiria aferentă a fost de 8,42 lei/zi, fără TVA. Înțelegerea dintre cele două părți urmează să expire pe 11 noiembrie 2014.

În plenul de vineri după-amiază, consilierii locali urmează să voteze caietul de sarcini pentru viitorul furnizor de toalete ecologice. „Numărul de toalete ecologice care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minimum 25 bucăţi, acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maximum de 85 bucăţi pe perioada contractului/acordului-cadru”, se precizează în referatul care însoțește proiectul. Contractul va fi valabil un an și vizează „închirierea de cabine de toalete ecologice, precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara”.

Conform caietului de sarcini, firma trebuie „să asigure de trei ori pe săptămână vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă sau zilnic, la solicitarea beneficiarului”. De asemenea, accesul trebuie să fie gratuit și, în plus, societatea trebuie să poată instala și, desigur, întreține un număr de 50 de cabine suplimentare, solicitate de primărie. De altfel, toaletele ar trebui instalate în oraș, în locurile stabilite prin contract, în maximum opt ore de la primirea ordinului de lucru.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Un proiect câștigat de UVT va ajuta comunitatea din Dumbrăvița

Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…

2 ore ago

Pe 13 decembrie va avea loc ediția din acest an a Concertului de Crăciun, de la Biserica Millennium

Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…

2 ore ago

Centrul orașului Sânnicolau Mare va fi reabilitat, cu pest cinci milioane de euro

Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…

3 ore ago

Cuplaj sportiv la Sala Constantin Jude. Meciuri de handbal și baschet

Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…

3 ore ago

Vreme mai caldă decât normalul perioadei. Prognoza meteo pentru weekend

Vreme de toamnă în acest weekend, cu nori și ploi. Iarna se lasă așteptată și…

3 ore ago

Când succesul devine datorie publică. Filantropie 1.0 – Manual de responsabilitate pentru câștigătorii tranziției

Acest text nu este despre sărăcie. Este despre bogăția care nu își face datoria. Despre…

5 ore ago