Categories: Primăria Timişoara

Primaria cauta „stapan” peste WC-urile ecologice din oras! In ultimii doi ani, a platit 900.000 de euro

Cu toate toaletele publice din oraș închise, Primăria Timișoara caută acum o firmă care să asigure montarea de WC-uri mobile. Actualul contract expiră în luna noiembrie, iar firma care l-a gestionat a încasat, în ultimii doi ani, peste 900.000 de euro. Consilierii locali votează vineri noul caiet de sarcini.

În 2012, SC Domus Company a câștigat licitația organizată de primărie pentru închirierea şi întreţinerea toaletelor mobile din Timșoara. Conform contractului, este vorba despre 114 WC-uri ecologice în locaţii fixe, plus cele amplasate la evenimentele culturale și sportive organizate de primărie. Pentru fiecare an de contract, municipalitatea a plătit 2.09 milioane de lei. Mai exact, valoarea serviciilor pentru o cabină /zi a fost de 41,09 lei/zi, fără TVA, iar chiria aferentă a fost de 8,42 lei/zi, fără TVA. Înțelegerea dintre cele două părți urmează să expire pe 11 noiembrie 2014.

În plenul de vineri după-amiază, consilierii locali urmează să voteze caietul de sarcini pentru viitorul furnizor de toalete ecologice. „Numărul de toalete ecologice care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minimum 25 bucăţi, acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maximum de 85 bucăţi pe perioada contractului/acordului-cadru”, se precizează în referatul care însoțește proiectul. Contractul va fi valabil un an și vizează „închirierea de cabine de toalete ecologice, precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara”.

Conform caietului de sarcini, firma trebuie „să asigure de trei ori pe săptămână vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă sau zilnic, la solicitarea beneficiarului”. De asemenea, accesul trebuie să fie gratuit și, în plus, societatea trebuie să poată instala și, desigur, întreține un număr de 50 de cabine suplimentare, solicitate de primărie. De altfel, toaletele ar trebui instalate în oraș, în locurile stabilite prin contract, în maximum opt ore de la primirea ordinului de lucru.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Polistele, pătimesc în continuare! Opt înfrângeri la rând

Seria interminabilă de înfrângeri pentru prim-divizionara de fotbal feminin Politehnica Timişoara continuă. Cum la echipă…

14 ore ago

Păcătoşi! Eşec greu de digerat într-un meci în care s-au ratat multe şanse de salvare

CSC Dumbrăviţa a pierdut meciul disputat azi, la Mioveni, cu FC Argeș, în penultima etapă…

18 ore ago

Cartierul Tipografilor rămâne cel mai scump din Timișoara

Cartierul Tipografilor continuă să rămână surpriza imobiliară a Timișoarei. Prețurile cerute pentru locuințele de aici…

20 de ore ago

Buziașul caută furnizor pentru trei microbuze electrice, pentru realizarea transportului în comun

Orașul Buziaș dorește introducerea transportului în comun în localitate, dar și în localitățile din jur.…

20 de ore ago

Ada Hausvater, directorul general al Teatrului Național din Timișoara, inclusă în Capital Top 100 Manageri, ediția 2024

Capital Top 100 Manageri reprezintă rezultatul analizei desfășurate la nivel național, privind rezultatele manageriale notabile și…

23 de ore ago

Vinerea Patimilor, zi de post negru

Vinerea Mare reprezintă pentru creștinii ortodocși ziua când a fost răstignit pe cruce Fiul lui…

23 de ore ago